Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

special kush 250 watt hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    special kush 250 watt hps

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Een nieuwe coco's kweek. Special kush van royal queen seeds 3-4 maanden voorgegroeid op de vensterbank in een 11 liter emmer. Sinds vandaag aan het boeien onder een 250 watt hps lamp met koolstoffilter. Ik gebruik de ANA voedingslijn met ana-zyme en supervit van Hesi. Foto's volgen nog, m'n batterij is leeg op het moment. Ik had al meteen een vraagje is het echt nodig om PK 13/14 te gebruiken of kan ik ook bijvoeden met monokaliumfosfaat( brengt meteen de pH omlaag)? Verder had ik het idee om meteen "the sense and nonsense" over cannabis te posten.
    graag reacties

    #2
    Re: special kush 250 watt hps

    Hij staat nu 12 dagen in bloei en je begint de bloei al redelijk te zien. De afgelopen dagen heb ik wat last gehad van hoge temperaturen en mn plant ook. 32 graden in de kast, maar ookal 30 graden in mn kamer.DSCF2293.jpgDSCF2295.jpgDSCF2294.jpgDSCF2296.jpg

    Comment


      #3
      Re: special kush 250 watt hps

      Dat duurt best lang, zo'n batterijtje opladen
      Warm was het overal denk ik, maar als de temperatuur het toelaat, zou ik de lamp snel weer tot op de goeie hoogte laten zakken, dat komt de top-ontwikkeling wel ten goede.
      Mooie plant, zo kan het ook, gewoon 1 plantje, en dan wat langer voorgroeien
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: special kush 250 watt hps

        tjsa, drama met vriendin, uitgemaakt na 2 jaar net voor we op vakantie zouden gaan samen....

        Comment


          #5
          Re: special kush 250 watt hps

          gelukkig heb je wat om je verdriet weg te roken..
          rot voor je gast.

          Comment


            #6
            Re: special kush 250 watt hps

            Fijne meid dan, dat ze tot het laatste moment wacht, voor de vakantie, annuleringsstress.
            Elke keer is een upgrade moet je maar denken, 't is alleen de kunst om op tijd te stoppen met inruilen.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: special kush 250 watt hps

              Ja fantastisch en over skype nog wel. Ik kan niet wachten op de volgende upgrade.
              Misschien weet iemand hier hoe vaak ik zal moeten spoelen op de cocos . Ik doe het nog ongeveer eens in de 2/3 weken

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: special kush 250 watt hps

                  Dag 17, hij gaat nog steeds goed. De bladeren aan de onderkant van de plant beginnen wel geel te worden en eraf te vallen, ik heb de hoeveelheid voeding wat verhoogd in de hoop dat dit wat langzamer zal gaanDSCF2297.jpgDSCF2298.jpgDSCF2299.jpg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  Waarschijnlijk heeft iedereen wel het nieuws gehoord dat het gebruik van cannabis je dommer maakt, tot wel 8 IQ punten volgens het NOS. Dit statement heeft me erg nieuwsgierig gemaakt omdat een daling van 8 IQ punten enorm is. Dit staat gelijk aan 8 keer in een coma raken en opgenomen worden in het ziekenhuis door suikerziekte, waarbij een te hoog bloedsuiker optreed. Hierop het is het betreffende onderzoek opgezocht( wat nog niet heel makkelijk te vinden was), om te kijken of journalisten alles gewoon klakkeloos overnemen, of zelf ergens kritisch naar kijken.
                  Het allereerste wat opviel bij dit onderzoek was dat een bepaalde groep, welke niet "genoeg" gevolgd was niet verder in het onderzoek werd meegenomen. Dit kan eigenlijk niet in statistisch onderzoek en zorgt er al voor dat de kwaliteit van het onderzoek laag is. Verdere punten van kritiek bij dit onderzoek is dat het cannabis gebruik zelf gerapporteerd is( zonder de hoeveelheid te benoemen), je kan je voorstellen dat als je een groep 17 jarige bij elkaar zet opeens iedereen blowed. Dit blijkt ook wel uit de bizar grote hoeveelheid van gebruikers, ongeveer 3x maal zo hoog als in Nederland. Er staat geen informatie in het onderzoek over of de persoon die de test afneemt weet of niet of de persoon cannabis gebruik, mogelijk kunnen hierdoor de resultaten van de test minder positief uitvallen. Verder is het zo dat er bij het afnemen van een IQ test een grote variatie bestaat tussen twee tests, misschien had de persoon zijn dag niet. Een IQ test is eigenlijk een beetje natte vinger werk, als je het feit meeneemt dat er geoefend kan worden voor een IQ-test kunnen de verschillen tussen twee testen wel oplopen tot 20 punten, dit is het verschil tussen een debiel en een normaal persoon. Uit eerdere onderzoeken is gebleken dat cannabis gebruikers gemiddeld een hoger IQ hebben dan niet gebruikers( dit wil alleen zeggen dat blijkbaar slimme mensen meer drugs gebruiken). Dit effect bleek tevens niet uit dit onderzoek. Uit onderzoek uit 2005 ( Fried et al.) is gebleken dat er na blootstelling aan cannabis er sprake is van een cognitieve vermindering, ik denk niet dat iemand op dit forum dit kan ontkennen. Maar ook uit dit onderzoek bleek dat deze cognitieve vermindering niet meer zichtbaar was bij ex-cannabis gebruikers.

                  Als we er vanuit gaan dat al dit bovenstaande allemaal niet klopt en je echt dommer wordt van cannabis, dan nog zou dit onderzoek geen consequenties moeten hebben voor de dagelijkse praktijk, omdat dit permanente effect alleen zichtbaar is bij zware gebruikers van jonge leeftijd. Mogelijk door de effecten van de verstoring van de balans van lichaamseigen cannabis stoffen. Gelukkig is het in Nederland zo dat cannabis pas gebruikt mag worden vanaf 18, waardoor de cognitieve effecten niet (zouden moeten) optreden.

                  Al met al lijkt mij dit niet een heel gedegen onderzoek, zeker omdat er andere onderzoek weer iets heel anders zeggen en ik denk dat we rustig een jointje op z'n tijd kunnen blijven doen. De NOS moeten we dan maar negeren.

                  G

                  Comment


                    #10
                    Re: special kush 250 watt hps

                    Ik denk dat als je het met mate doet, er geen negatief bijeffect zal zijn.
                    suc6 man
                    One "small" step for a man....one giant tree for mankind

                    Comment


                      #11
                      Re: special kush 250 watt hps

                      Ik zou een beetje uitkijken met voeding geven omdat dat blad ook geel kan worden omdat er geen licht bij komt en als ik zo op de eerste foto kijk dan is het een dicht bladerdek dus het is logisch dat er onderin weinig tot geen licht komt.

                      Ze staan er verder mooi bij, ga zeker zo verder!!

                      Comment


                        #12
                        Re: special kush 250 watt hps

                        Bedank, ik heb gezien dat ik met de extra voeding een beetje verbrande puntjes heb gekregen en dat de bovenste bladeren nog goed groen zien. Ik heb de voeding weer iets naar beneden gedaan

                        Comment


                          #13
                          Re: special kush 250 watt hps

                          einde week 4 nu, ik heb de toppen vast moeten maken omdat sommige al een beetje uit beginnen te zakken waardoor ze minder licht kregen. Alles ziet er nog goed uit, over 2 weken stop ik met voeding en schakel ik over naar alleen gepHd water.DSCF2306.jpgDSCF2307.jpgDSCF2308.jpgDSCF2309.jpg

                          Comment


                            #14
                            Re: special kush 250 watt hps

                            Dag een van week 6, dus nog 3 weken te gaan, hij ziet er nog steeds goed uit. Ik ga aan het einde van deze week stoppen met de voeding en dan twee weken alleen gepHd water. Ik lees op sommig (amerikaanse) fora dat sommig mensen met molassis spoelen, zodat je buds zoeter gaan smaken. Heeft iemand hier wel eens van gehoord/geprobeerd?
                            Attached Files

                            Comment


                              #15
                              Re: special kush 250 watt hps

                              Beste GradmasterG,

                              Ik ben echt verliefd geworden op jou vrouwtjes zeg...


                              Ik ben zelf van plan om een Secret Jardin DR-90 II met 400 Watt technisch compleet 90 x 90 x 180
                              cm te kopen en hier 5 planten in te zetten. ( die 400 watt wil ik waarschijnlijk niet gebruiken vanwege de stroomkosten van mijn ouders)
                              Nou heb ik een aantal vragen die jij waarschijnlijk wel zal kunnen beantwoorden :
                              - hoelang groei jij een plant voor ?
                              - wat kost een 250 watt hps lamp kwa stroomverbruik?
                              Vallen de stroomkosten niet in eens erg op tegen over de vorige ''normale'' rekeningen van mijn ouders?

                              Ik hoop dat je mij hier mee zou kunnen en willen helpen.

                              Groetjes LazyAssGrower




                              Dit is de site waar ik het tentje gezien heb : http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...x-90-x-180-cm/

                              Comment

                              Bezig...
                              X