Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

special kush 250 watt hps

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: special kush 250 watt hps

    Hallo Lazy,

    Het is zelf maar een vrouwtje die nu in mn kast staat! Ik heb hem gewoon op de vensterbank in de zomer voorgegroeid met wat supercroppen en toppen( om stekjes te nemen), ik denk dat hij 2-3 maanden heeft gegroeid( vanuit stek). Een 250 watt hps verbruikt 250 watt+ VSA, wat uitkomt op ongeveer 275 watt, hier moet je nog wel het stroomverbruik van je afzuiging bijrekenen. Omdat je lamp zeker in de groei lang aanstaat gaan je ouders dit waarschijnlijk wel zien, maar qua geld zal het niet zoveel zijn. Ik hoop dat je ouders er wel van weten en dat het mag anders is het gedoemd om te mislukken. Ik heb trouwens gewoon een kledingkast gebruikt en los een lamp en afzuiging met koolstoffilter gekocht voor ik geloof tussen de 100 en 120 euro totaal.

    Dan ook nog wat foto's van vandaag ik ben vandaag begonnen met spoelen.

    Comment


      #17
      Re: special kush 250 watt hps

      Hee GrandmasterG,

      Mijn ouders zijn het er inderdaad mee eens zolang ik het maar op mijn eigen kamer houd en veilig doe, ik ben van plan de plant voor te groeien onder tl lampen.
      Ik hoop zo mijn kosten te besparen, omdat ik bang ben dat mijn ouders het er niet meer mee eens zijn na de eerste stroomrekening.

      Groetjes LazyAssGrower

      Comment


        #18
        Re: special kush 250 watt hps

        als je aanbied het verschil bij te leggen draaien ze meestal wel bij mijne wel tenminste
        Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

        Comment


          #19
          Re: special kush 250 watt hps

          nog maar een paar dagen te gaan, zaterdag gaan ze om. Ik stop vanaf morgen met watergeven en vanaf donderdag gaan ze in het donker. Hiernaast heb ik ook de stam gesplit.De buds beginnen al erg veel te hangen dus voor de volgende kweek moet ik iets bedenken om ze beter omhoog te houden.DSCF2326.jpgDSCF2327.jpgDSCF2328.jpgDSCF2329.jpg
          Last edited by grandmasterG; 25 September 2012, 16:15.

          Comment


            #20
            Re: special kush 250 watt hps

            ik zou ze nog even laten staan.
            suc6 man!
            One "small" step for a man....one giant tree for mankind

            Comment


              #21
              Re: special kush 250 watt hps

              Na de trichomes gechecked te hebben is ie gisteren om gegaan. Het knippen was echt een hels karwij. Het is na 544 gram, dus ik verwacht rond de 100 gram droog over te houden, toch best goed voor een eerste keer.DSCF2332.jpgDSCF2334.jpgDSCF2335.jpgDSCF2336.jpg

              Comment


                #22
                Re: special kush 250 watt hps

                Man Man netjes hoor, rookse!

                Comment


                  #23
                  Re: special kush 250 watt hps

                  544 nat, ik denk 135 droog. Ziet er op het oog netjes uit. Welke kleur hadden je Trichomes? Ik vind de plant er nog redelijk vitaal uit zien. In ieder geval een leker rook genot toegewenst. ||Gr Q

                  Comment


                    #24
                    Re: special kush 250 watt hps

                    ziet er goed uit voor een eerste keer ben zelf ook bezig met een kush soortje en daarvoorn had ik mountain kush echt de moeite waard zal dat soortje van jou ook wel eens bestellen grtz

                    Comment


                      #25
                      Re: special kush 250 watt hps

                      De trichomes waren voornamelijk cloudy met een enkele amber. Ik ben ook benieuw naar het uiteindelijke resultaat, hopelijk goed

                      Comment


                        #26
                        Re: special kush 250 watt hps

                        Nog een keer een update. De oogst zit allemaal in potten en begint al wat beter te ruiken, ik denk nog ongeveer een weekje en dan kan ik gaan wegen en proberen.

                        Comment


                          #27
                          Re: special kush 250 watt hps

                          het is in totaal 115 gram geworden, ik ben er dus zeker tevreden mee, volgende keer laat ik ze denk ik toch nog iets langer staan

                          Comment


                            #28
                            Re: special kush 250 watt hps

                            Wow, mooie plant
                            Ik dacht heletijd dat er een paar planten stonden maar het was gewoon 1 plant
                            Ga ik ook zeker eens proberen met dat soortje.

                            En hele mooie oogst laat het smaken

                            Comment


                              #29
                              Re: special kush 250 watt hps

                              thanks, Het effect is zeker ook goed!

                              Comment

                              Bezig...
                              X