Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Nik
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2013
    • 2207

    #16
    Re: Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
    Yep, en zo krijg je toppen vol blad.
    Leuk als je graag blad rookt, maar ik ben daar niet zo van.
    Ze gaan ook een stuk langzamer als je zoveel snoeit.

    Tips haal je blijkbaar niet van JD, want hier wordt zoiets niet aangeraden.
    Idd gewoon wat experimenteren en deze heeft het meest opgebracht , ook had ik ze getopt... Nu heb ik mijn 3 nieuwe creammatic's gelollie-popt :-s ook niet goed? :-s
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment

    • Nik
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2013
      • 2207

      #17
      Re: Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

      Oorspronkelijk geplaatst door TTR
      Mooie vuurpijlen!
      Thx 1- puntje er stond een hermafrodiet tussen dusja ... :-s echt kut!
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment

      • sphoaxie
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2014
        • 267

        #18
        Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)

        Gaat lekker!
        Mijn maat en ik zijn hetzelfde van plan
        grtz
        Last edited by sphoaxie; 1 June 2015, 18:59.

        Comment

        Bezig...