Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)
Re: Mijn allereerste kweek (critical, royal queen seeds)
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
Yep, en zo krijg je toppen vol blad.
Leuk als je graag blad rookt, maar ik ben daar niet zo van.
Ze gaan ook een stuk langzamer als je zoveel snoeit.
Tips haal je blijkbaar niet van JD, want hier wordt zoiets niet aangeraden.
Idd gewoon wat experimenteren en deze heeft het meest opgebracht , ook had ik ze getopt... Nu heb ik mijn 3 nieuwe creammatic's gelollie-popt :-s ook niet goed? :-s
Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment