Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Zien er goed uit.
    Maar zou 24/24 net niet iets te veel van het goede zijn of erk je in ontwikkeling geen verschil met het lichtregime wat je normaal hanteer bij autoflowers.

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Ik merk niet echt een verschil Mway, eigenlijk hoop ik gewoon dat de toppen nog iets zwaarder worden dan bij mijn normale lichtregime :-p
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Hele mooie plantjes nik die afkes doen het goed
        mag ik vragen wat je bedoeld met foxtailen dit is een nieuwe term die ik nog niet gehoord had
        je veldje bloemen ziet er anders wel lekker uit mijn gedacht

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Foxtailen is eigenlijk uitlopers die je krijgt op je toppen meestal door warmte of je licht de ene soort heeft er meer last van dan andere dit is een extreem voorbeeld:

          Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Hoezo wil je dat niet dan Nik? Wat is daar de downside van dan?
            'kvond het namelijk wel leuk op me Sweet Mangos.
            sigpic

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Ik vind het niet leuk zo'n toppen, die foxtails vind ik het roken niet waard...

              Zal wel meer iets esthetisch zijn bij mij, ik ben nogal visueel ingesteld.
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                De uitdrukking Foxtales, vossenstaarten wordt meer gebruikt voor de langgerekte bloeivorm van sativa's. tenminste zo heb ik dat in gedachte. Wat je hier ziet is dubbelbloei. Na de eerste bloemaanmaak (bloeifase 1 ) maakt ze nogmaals nieuwe bloei bovenop de reeds aanwezige bloei. Dit lijkt vaak gunstig omdat ze meer bloemen maakt maar de eerste bloei is dadelijk overrijp als die tweede klaar is. Je bepaald het oogstmoment aan de hand van je eerste bloei.

                Als een plant in bloei te warm staat gaat ze fluffen en worden de bloeiinternodes erg lang.





                Rechter top zie je dat ze te warm stond en erg lange bloeiinternodes maakt, later is dit weer dicht gegroeit.

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Thx flintstoned nik en smokingdad
                  voor de uitleg
                  Weer een zeer leerrijke term aan mijn dunne candale toegevoegd
                  Grtz plukken

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
                    De uitdrukking Foxtales, vossenstaarten wordt meer gebruikt voor de langgerekte bloeivorm van sativa's. tenminste zo heb ik dat in gedachte. Wat je hier ziet is dubbelbloei. Na de eerste bloemaanmaak (bloeifase 1 ) maakt ze nogmaals nieuwe bloei bovenop de reeds aanwezige bloei. Dit lijkt vaak gunstig omdat ze meer bloemen maakt maar de eerste bloei is dadelijk overrijp als die tweede klaar is. Je bepaald het oogstmoment aan de hand van je eerste bloei.

                    Als een plant in bloei te warm staat gaat ze fluffen en worden de bloeiinternodes erg lang.





                    Rechter top zie je dat ze te warm stond en erg lange bloeiinternodes maakt, later is dit weer dicht gegroeit.
                    Juist, zo is het.

                    Hier is het max. 27 graden.

                    20140313_072559.jpg
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Lekkere toppen Nik!!
                      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Hey mensen van het goede leven,

                        Alvast mijn excuses dat ik hier bijna niet meer aanwezig ben, maar met dit uitzonderlijke goede weer zit ik tot over mijn oren in het werk.
                        Nu nog ff tijd gevonden voor een update, de dames zijn bijna klaar om geoogst te worden

                        Maar eerst ff en foto van mijn plantje die buiten staat, deze is op 1januari binnen ontkiemt en heeft daar een maand mogen groeien.
                        Toen kwam mijn kastje te vol en heb ik ze in een 18l pot met coco's buiten geplaats, ik had deze plant ondertussen al ten doden opgeschreven.
                        een kleine maand geleden heeft ze me bewezen dat er nog genoeg leven in zat om het waar te gaan maken!

                        dus enkele voedingkegels in haar grond geduwd en 2x week krijgt ze wat fishmix :

                        In het binnenkastje gaat het zijn normale gangetje en zijn de dames klaar om omgekeerd te gaan.
                        Nog 7 dagen spoelen en het kan :

                        Je ziet dat hun toppen heel gesuikerd zijn en ze volop in de herfst zitten :p
                        Hier nog ff een close up van een topje
                        DSC03254.jpg

                        Dan tot slot ga ik me nog een lekkere ice joint draaien !
                        DSC03236.jpg
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Ziet er lekker uit. Geniet er van kerel!
                          sigpic

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Geniet er van Nick mooie oogst komt er bijna aan

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Thx smoking en tuffer, ik geniet er idd heel hard van en hopelijk kan ik er snel van genieten!
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Njam njam, Ice... staat ook op het programma komend weekend.
                                Zit nog met 150 gram fluff in de vriezer...
                                sigpic
                                100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                                Comment

                                Bezig...
                                X