Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Haha die Nik !

    Veel suc6 gewenst met dat groen ,
    zwammetjes mogen er ok wezen !

    Hippie .
    The seeds of today are the flowers of tomorrow

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Heeeejjj Hipster! FF update die jou wel gaat interesseren van de buiten dame

      Voor Achter
      DSC03259.jpg Zoals je ziet of toch mischien niet, heeft deze dame al een hele lijdensweg achter de rug.

      Ik had zondag ook besloten haar bloemen eruit te knippen, zo gezegt zo gedaan ziehier het verschil .
      DSC03297.jpg
      DSC03260.jpg Ze is lekker gegroeid en bijna klaar om in het wild uitgezet te worden en binnen 2 maanden eens te gaan kijken wat het word. DSC03292.jpg
      Zo dit was het weer met de update de binnengrow zit in de potten en daar komt binnen een weekje wel een update over !
      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Word een mooi struikje.

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Lekker nik ze zijn erg gezond!!

          Doe zo verder

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Mooie plantjes Nik!
            Ze is goed hersteld zie je wel.

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Mway smoke Thx voor het lof

              En ja cooki ze is er weer helemaal bovenop, alleen vraag ik me af hoe ze gaat reageren op mijn meest recente snoeiactie 8-o
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Ga je de plant in geheel wegzetten of ga je hem stekken?? :O

                Maar lekker aan het snoeien geweest zo haha
                Last edited by DenSchimmige; 5 May 2014, 12:27.
                If life keeps putting you down, You better stay high

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Die gaat guerrilla schim
                  Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Verstop je m onder je hoge hoed dan?

                    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                    Comment


                      Eskobar's Kinky cheese & citrus van Kannabia

                      We hebben ondertussen een kleine 3 weekjes terug 5 citrus fem. zaden van kannabia gekiemd en 6 kinky cheese reg. zaden van Eskobar gekiemd .
                      Nou de resultaten van de cheese waren goed zes van de zes die van de citrus daar in tegen 2 van de 5 waren echter heel triest.

                      Voor degene die het niet weten er hangt een mh lamp boven van 400w die gedimd staat naar 250 we kweken op cocos en met minerale voeding
                      Juist in den beginne (1ste 2weken) gebruik ik enkel visemultie en wortelstimulator.
                      Alle dames zijn al getopt en alle onderliggende noden zijn gediefd, omdat foto's meer zeggen :

                      DSC03300.jpg De dames hebben het redelijk naar hun zin, behalve dan dat de nacht temperatuur een beetje te laag ligt en dat ze bijna ondervoed zijn

                      Maare ik ben stilletjes aan de ec wat aan het opdrijven.
                      DSC03306.jpg
                      DSC03303.jpg Zoals je ziet zijn alle dames ondertussen al gewoon getopt en gedieft
                      Hier doe ik dat in zo'n vroeg stadium gewoon met mijn nagels nijp ik ze uit.

                      Wel goed je handen wassen eerst en best telkens eens ontsmetten.
                      DSC03301.jpg
                      Dat was het zo'n beetje over de nieuwe dames, dat hopen we toch dat het dames worden

                      Ondertussen zijn de choco's al lekker droog en al een kleine 2 weken in potten dusja tijd om die ook ff te laten zien.

                      DSC03308.jpg De smoke allereerst je ziet dat ik graag mijn planten heel rijp heb om een zwaarder effect te hebben dat is bij deze dan ook gelukt.
                      Het effect is een behoorlijke couchlocker
                      De smaak vind ik meer aards smaken dan de typiche chocolope smaak.

                      Voor de geur is het nog iets te vroeg
                      DSC03311.jpg
                      Ook kan ik nu met zekerheid zeggen dat je lampen op het einde van de bloeifase op 24/24 uur aan zetten niks verandert.
                      Het is niet zo effectief of ik hoopte het totaal gewicht komt nu op 208 gram. dus dit wil zeggen dat je met een 12/12 systeem min 400 g uit je kasten trekt voor dezelfde hoeveelheid stroom....

                      @ Hasjoe Da's wat ik ook dacht met mijn toverstaf en hoge hoed gaat ie weg

                      Dit was het tot nu toe geniet van de lazy sunday !
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        zit ook een paars kleurtje in je weed. leuk om te zien.
                        mooi resultaat en de nieuwe plantjes staan er al mooi bij.
                        Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                        Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Mooi wietje geniet er van.
                          En de nieuwe plantje gaan ook super.
                          Jammer dat het ontkiemresultaat bij 1 soortje tegenviel.
                          Blijf je volgen

                          Comment


                            sigpic

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Of wat bananen in je hok gooien (ethyleen),

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Heb het idee dat je me in zeik aan het nemen ben
                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...
                                X