Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    Alleejoppaaa..hoe breek je nou allebei je polsen man.
    Je moet ook af en toe vakantie nemen heh..
    Ik heb ook een paar jaar 80-100 uur per week gewerkt, maar ging wel 4x per jaar op vakantie, ander hou je dat niet uit eh..

    Beide polsen..tsjonge......heb je een vriendin ? (dacht ik opeens, anders kan je over een paar weken beter een zeiltje in je bed leggen misschien.
    Anyho, sterkte, en beterschap.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Amai komt dat tegen, beide polsen breken. Veel beterschap gewenst man, moet wel ff zwaar k u t zijn nu.

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Thx cookaap zo erg is het nu niet alleen belemmerd het me redelijk, zo kon ik vandaag maar moeilijk bloedmeel en prp strooien
        Maaien ging dan weer een stuk beter .

        Awel Qnq ik was gisteren gezellig s'avonds nog naar een vriend gecruized met de moto lekker in de tuin bij hem wat aan het rondkijken.
        Zie ik daar heel wat dood hout in zijn populier zitten dat aanleunt naar zijn veranda of noem ik het overkoepeling, any how spreek hem erover aan zegt ie dat hij hoogtevrees heeft dus er ff snel ingeklommen met zijn silky zaagje en ben ik bij de laatste eruit te zagen gevallen in de richting dat ik de tak duwde van een meter of 4/5 gellukkig nog beide handen kunnen zetten en mijn gewicht in benen en polsen opgevangen ....
        Resultaat 2 polsen in de gips..... Dusja mijn dagjob ging nog maar mijn bijberoep kan ik ff niet meer uitoefenen en dit in hoogseizoen is rampzalig....
        Thuis was ik nog mijn veranda aan het plamuren en schilderen maare dat plamuren gaat ook niet meer met die polsen
        Ja gelukkig heb ik een vrouwtje die goed voor me zorgt, maar ben helaas geen stilzitter ....

        Thx Shiva , ik kan ook alleen maar hopen dat ze snel weer genezen dokter zei van wat te rusten dusja ik probeer....
        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Tsjonge, da's dik pech man. Maarja, als je op je hoofd terecht komt kan het leven er al heel anders uitzien.
          Daarmee heb je toch geluk gehad eigenlijk.

          Yep, doe maar rustig aan met je polsen heh.
          Ik heb eens een pols gebroken met schaatsen , kwam na een paar weken bij de controle, ja meneer, die is niet helemaal lekker vastgegroeid, dat gaan we even opnieuw doen.
          Moest het opnieuw gebroken en gezet worden. Kostte 2 weken extra dus.
          Ik had dat "rust" ook niet zo nauw genomen natuurlijk, haha..
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Daar ben ik me ook heel bewust van qnq ik heb echt veel geluk gehad en nochtans ligt in mijn wagen mijn klimharnas en spikes maja moest zo nodig met motor...

            Ik heb ondertussen ondervonden dat bosmaaien met 2 gipsen ook niet zo handig is
            Maja de vriendin is nu gelukkig dat ik s'avonds thuis ben bij haar
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Courage Nik, ken dat van dat breken en dan moeten stilzitten, hier is dat ook geen goed combi
              Beide polsen is wel kut natuurlijk. Beterschap.
              Haze Berry, Shining Silver Haze, Critical en White Widow
              Jack Herer in scrog
              The Autofiles (Autoflower buitenkweek)

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Beterschap kerel.
                En welkom bij de club van de vrije val.
                De mijne was van 7 meter op de bestrating plat op mijn rug.

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  He Nik,

                  Zo'n val kan nare verwondingen oplopen.
                  Beide polsen, ai...het heeft z'n tijd nodig
                  en wens je dan ook veel geluk met het herstel !

                  Wel blijven roken eh ...

                  Hippie .
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    1nen goedeavond allemaal,

                    We gaan een update toch nog eens proberen de foto's nemen was echt niet makkelijk, net of ik met 2 linkse klauwen ze moet nemen.
                    De dames zijn vrijdag overgeschakeld naar een 12/12 regime onder een 400 w hpi.
                    Bij de kinky cheese is er al 1 man afgevallen en al 2 dames, dus laat ons hopen dat dit hem zo verderzet

                    Ja nu tijd voor enkele foto's die toch veel meer zeggen dan woorden ....
                    DSC03336.jpg Links een foto van de hele bende zonder hpi.

                    Rechts een foto van de hele bende met hpi en voor de laatste maal helemaal nat gespoten met neemolie.
                    DSC03339.jpg
                    Zo dit was de update voor deze keer en laten we hopen op 6 dames in de kast...

                    Thanks jack, het geneest snel binnen een weekje doe ik er de plaasters van. K'heb genoeg van die bullshit beperking.

                    Ja mway dat kan je gelukkig toch niet vergelijken, in dat geval ben ik heel blij dat ik op de handen ben terecht gekomen.
                    Ik hoop dat je rug ondertussen al wat genezen is en je er niet teveel last meer van ondervind...

                    Oerhippie als er iets is waar ik never nooit mee stop , dan is het wel een blowtje... Voor eens een weekje gebeurt dat wel maar het voorgoed uit mijn leven wegdenken kan ik helemaal niet !

                    Cheerz mates!
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment


                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Ja cooki vol ziet het er nu wel uit, maar heb gisteren weer 2 mannen gespot dus het zat 50/50 zijn wat resuleerd in 5 dames in de tent gelukkig heb ik vorige week nog wat shiva skunk gekiemd dus kan ik het opvangen.

                        Van spint heb ik tot nu toe geen last meer, in de groeikast heb ik er nooit last van gehad waarschijnlijk door de hoge lv.

                        In de bloeiruimte die ik heb verbouwd heb ik tot nu toe ook nog niks opgemerkt.
                        Maar preventief spuiten kan geen kwaad toch niet met neemolie.
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Aaj Nik, das een tijdje niet meer ru.....ig doen :/
                          En hopen dat je er geen slappe handjes aan over houd

                          Maja de vriendin is nu gelukkig dat ik s'avonds thuis ben bij haar
                          Klinkt alsof het karma is geweest omdat je normaal altijd thuis weg bent? :O

                          En ziet er goed uit in het tentje zo.
                          Maar wat voor barre potten heb jij ze staan :O geven die dingen geen licht in het donker?
                          If life keeps putting you down, You better stay high

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Jaja schim karma is a bitch :-p maar dit weekend knip ik ze ervan...

                            Ja die potten zijn er van 2 jaar gleden uit den action en zijn al redelijk wat verschenen maar weerkaatsen het licht goed en blijven veel frisser dan zwarte
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Beste mensen ondertussen was ie alweer ff geleden en jaja daar gaan we weer en deze keer zonder gipsen

                              Met de Kinky cheese gaat het echt beter dan gedacht van de 6 zaden heb ik 4 dames kunnen overhouden dus echt "A great succes!" De tent staat eigenlijk mooi gevuld met nog de 2x citrus erbij.
                              Alle dames staan nu in bloei dit ongeveer 11 dagen nadat de lamp op 12/12 is gezet.
                              Ff een overzichtje van de dames die op 1m20 op 1m20 staan met een 600w hps zonnetje boven hen op 40 cm van hun toppen af.

                              DSC03349.jpg Zoals jullie zien gaat de kast mooi gevuld zijn met deze 6 dames van een kleine 70 cm hoog, ze staan er lekker gezond bij alleen moet zaterdag de kast worden uitgewassen.
                              De plant links achter en de plant in het midden zijn de twee Citrus dames de rest is Kiny cheese.
                              Bloei voeding geef ik nog niet maar denk daar zondag mee te starten.
                              DSC03357.jpg

                              Jullie zien ook wel dat ik allerlei snoei en bind technieken gebruik om de dames in het gareel te houden, hoe dit noemt weet ik niet maar ik experimenteer nogal graag :

                              DSC03354.jpg Zoals jullie links en rechts zien heb ik beide dames getopt.
                              Bij de rechtse dame was dit al na 3 internodes , bij de linkse pas na 8 en bij eenmaal toppen blijft het bij mij ook niet inderdaad.
                              Ook dief ik alles weg wat onder de 40 cm van mijn bovenste toppen ligt. Dit wil niet zeggen dat ik bladeren weghaal!

                              Dikwijls bind ik weleens hier en daar wat aan de pot en knak en buig ik er op die manier oplos.
                              Ook dit doe ik naar aanvoelen ...
                              Hoe je deze techniek noemt, geen idee
                              DSC03355.jpg

                              Onze temperatuur blijft mooi tussen de 21 en 28 graden celcius en de ec waarde van voeding is nu een 1.7 een ph waarde van 6.0
                              Ik denk dat dit zowat alles was dus laten we afsluiten met een lekkere mooie fanleaf van de kinky cheese :

                              DSC03361.jpg
                              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                              Comment


                                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                                tsjonge jonge dat ziet er weer super uit man, het lijkt erop dat je ze op het goede moment op 12/12 hebt gezet voor een volle tent!

                                Dit gaat je wat grammen opleveren, dat zien we nu al haha

                                Comment

                                Bezig...
                                X