Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nik's Autoflower indoorgarden.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

    die zien er idd gezond uit!!
    doe zo verder man.

    thugz
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

      Hey nik
      Mooie planten,maar ik dacht dat jij bio kweekte,of is het alleen om te chekken?
      Ik heb nog nooit zon ding in de handen gehad.
      Die ene v vorm zonder steel,maar twee.Hoe heb je dat voor elkaar gekregen.Ben je al weer gipsvrij,jeukt ook nog as de kolere.Maar leuk stuk ook en duidelijk lees net ff terug je bent een mazellaar had heel anders af kunnen lopen.
      Ik heb er nog 7 staan van de 10.Ik moet mijn toppen ook allemaal gelijk hebben en je kan nou al zien dat ik veel weg kan dieven.Zoveel uitlopers en blaadjes.Dus kom af en toe wel wat vragen,vooral als ik iets niet weet.Ja die laatste foto is mooi.

      Comment


        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

        Zoals altijd goed bezig.
        Ook leerzaam voor de wat gevorderde kweker.

        Comment


          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

          Bij de rechtse dame was dit al na 3 internodes , bij de linkse pas na 8
          Enige speciale redenen voor?

          En krijg un stijfuh nek van dat gedraai om de foto te bekijken
          Staat er lekker vol bij

          Maaruh hoe is t met de mankementjes?
          If life keeps putting you down, You better stay high

          Comment


            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

            Helloha Thx voor de leuke reactie jongens,

            Allereerst mijn excuses voor de 2 gedraaide foto's maar ik heb dit altijd als ik foto's neem met het fototoestel verticaal. Overal worden die foto's juist getoond het is alleen maar als ik ze upload dat ze er gedraaid inkomen... Mischien weet iemand raad???

            Ja cooki we hopen op een leuke oogst die wat gaat opbrengen want het zit er weer allemaal door vanonder de 250 w...

            We proberen de dames idd gezond te houden thugz , of ze er binnen 5 weken nog zo gezond gaan uitzien is de vraag natuurlijk...

            Neen tuinbroek ik kweek soms maar eens bio en da's dan gewoon om heel goedkoop en er makkelijk vanaf te zijn Je weed smaakt bio wel wat zachter maare ik zie er niet echt het voordeel van in, sowieso word alle opneembare stoffen voor de plant ook omgezet in mineraal toch... Ook heb ik eens enkel reportages gezien over bio vs mineraal in de groententeelt en bleek dat de mineraal gekweekte planten meer vitaminen bevatten dan de bio's ook werden er meer giftige stoffen in de biologisch gekweekte groenten terug gevonden.
            En dan de kers op de taart was de smaaktest: waar niemand een verschil proefde tussen de biologische en mineraal gekweekte groenten, dus ik ben nog niet overtuigd.(zullen ook wel tieg van filmpjes en tests zijn die het omgekeerde beweren)
            Al snap ik wel dat sommige mensen voor bio kiezen en ga ik dat zeker niet tegenspreken of hen proberen bekeren.
            Die vande dubbele steel is gewoon getopt op de 3de node inc. lob blaadjesop die manier heb ik vier planten getopt en twee na acht internoden ( als de plant echt volwassen was) ik laad er straks wel nog enkele foto's biJ.*

            Mway da's heel fijn om te horen, wat een leuk compliment man! Nochtans kweek ik wel 70 % op gevoel maybee thats the trick

            Ja schimmigen ik heb dat met de reden gedaan van wat nu eigenlijk voor mij het beste uitkomt en het meeste opbrengt, omdat ik bijna rotsvast van overtuigt ben dat de vroeg getopte mij het meest gaan opleveren heb ik er daarvan vier gedaan en van de andere maar 2.
            Een heel groot of super nauwkeurig experiment is dit niet, maar gewoon iets dat ik zelf wil weten ( zo dingen doe ik eigenlijk constant)
            Over welke mankementjes heb je het?

            Dan hier ff wat meer foto's ter verduidelijking van het toppen en dieven :

            DSC03362.jpg Op de linker foto zie je het resultaat van een mislukte topactie die uitgedraaid is in een fim waardoor ik nu ipv 2 hoofdtakken er gelijk 4 heb...(zie 2 rode sterretjes op foto) Dit zijn de 2 nieuwe hoofdtakken die er ook zijn uit voortgekomen, maar zoals gewoonlijk zijn deze alweer onderontwikkeld althans eene .
            Uit ervaring kan ik er vanuitgaan dat deze eene sowieso een fluffy top word.

            Op de rechter foto heb ik de benen van mijn dames eens op de foto gezet je ziet deze zijn heel kaal gedieft en op vele plaatsen getopt met de rode cirkels heb ik deze plaatsen ff aangeduid.
            Dit toppen gebeurt puur vanuit buik gevoel en om de beschikbare ruimte te vullen.
            DSC03366.jpg


            Enjoy the weekend!
            Last edited by Nik; 20 June 2014, 20:59.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment


              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

              Daaaaar gaan we nog ff voor een update, we zien op een heel le moment van de kweek, alle pruikjes zijn zich volop aan het vormen en dit is echt een leuk zicht!
              DSC03373.jpg Zoals jullie zien vormen zich overal leuke pruikjes, laat ons nu maar hopen dat deze pruikjes mooie toppen gaan vormen en de gehele tak gaan omhelzen in een zalige slaapzak van trichomen!
              Ik mag ook niet klagen over niveau verschil.De hoofdtoppen zitten op een max 8 cm hoogte van elkaar, nu juist hopen dat ze niet meer gaan groeien want had gisteren nog enkele toppen gebogen (juist niet geknakt) zodat ze mooi verticaal lagen rusten in de positie die ik wilde maar vandaag stonden ze al terug volledig naar het licht

              We zien wel af, ook ben ik sinds eergisteren gestart met een booster te gebruiken in dit geval bloombastic max een 0.40 ml/l in dit stadium *
              DSC03370.jpg
              *Tot hiervoor hadden de dames nog maar enkel wortelstimulator gekregen en A&b ook eenmaal weeks gaf ik ff een dubbele hoeveelheid water maar met enzymen, en ze zijn enkel malen besproeid geweest met een visemultie tijdens de groei.

              Nog enkel duidelijke foto's en geen sfeer foto's
              DSC03371.jpg DSC03375.jpg
              Zoals je ziet zijn er redelijk wat toppen in de maak er zou wel nog 1 dame bij hebben gekunnen
              Ze Hebben het wel naar hun zin naar mijn inzien, je ziet ook mooi het verschil tussen de 2 citrus dames en de 4 kinky cheese dames.
              Een tapijtje van lekker toppen in aanmaak .
              Hopelijk worden het beiden lekkere rookertjes !
              Oja ik moet ondertussen ook zeggen Proficiat nederland met jullie overwinning!
              See you all next time
              Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

              Comment


                Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                Gaat lekker man. Mooi veldje toppen inderdaad. Dat moet een flinke roker worden

                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                Comment


                  Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                  Ziet er al goede marchandise in spe uit Heb je een streefdoel qua opbrengst in gedachten?

                  Grtz.

                  Comment


                    Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                    Ziet er goed uit.

                    Comment


                      Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                      Thx jongens ze doen idd hun best de dames.
                      @shiva ik hoop toch op min een 500g maar eigenlijk verwacht ik toch 550+ maar we zullen zien. Dt zal ook afhankelijk zijn van hoe fris we het hok kunnen houden maar met een 1500kuub softbox lijkt me dit niet echt ene probleem.
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment


                        Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                        Update Kinky cheese & citrus .

                        Allereerst een chille zondag gewenst, gisteren zag alles er hier wel leuk uit net voor de lamp aanging.
                        Het is mooi toppen veldje geworden dat gelukkig niet teveel meer is doorgegroeid ze zijn allemaal op een 80cm gestrand.
                        Jammer genoeg dachten enkele dames wel nog ff wat door te groeien zodat ze er een 3cm bovenuit staken dus die hebben we nog even geplet :

                        DSC03389.jpg Zoals je hier ziet hebben we de kinky cheese dame toch nog wat moeten pletten, echt knakken durfde ik niet meer doen omdat de bloei er toch al goed inzit.

                        Vanavond zullen we zien hoe ze zich hersteld hebben, juist hoop ik dat de knak erblijft inzitten en de toppen niet weer helemaal overeind komen te staan.
                        Misschien moet ik nog even mee delen dat de dames na de foto sessie lekker dorstig waren en met z'n zessen een goeie 8l voeding hebben opgedronken, deze krijgen ze eerst een half litertje dat ze opzuigen uit een schaaltje en de rest langs de randen van de pot dit doen ze alle 2 dagen.

                        En om af te sluiten nog een sfeerfoto .
                        DSC03394.jpg

                        Zoals je ziet hebben ze het wel naar hun zin en is de oppervlakte mooi gevuld met deze 6 dames. Op naar de mooie oogst
                        Geniet van jullie zondag !
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                          Die staan er mooi bij hoor. Mooi veldje toppen.
                          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                          Comment


                            Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                            Thx thugz ze doet idd haar best :-p
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              Re: Nik's Autoflower indoorgarden.

                              Ooooh, dit is weer een nieuwe kweek ?
                              Ik vond het al zolang duren, zag dat het topic van januari is.
                              Dus dit zijn ook geen autoflowers als ik het goed gelezen heb ?

                              Voila, mooi groen binnen tuintje.
                              Iedereen zou zoiets rustgevend in huis moeten hebben.
                              Hoe is het met de pepers en paprika, die had je toch ook staan ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment


                                Nik's Autoflower indoorgarden.

                                Dat heb je damm right qnq het zijn geen autoflowers aangezien de temperaturen het binnen niet aanwijzen 20u mijn lamp aan te houden dan toch maar gekozen om 12/12 te kweken met gewone zaden.
                                Dus wat gratis zaden gekiemd en die zijn nu aardig op gang.
                                De paprika's en pepers waren hier maar enkele weken op vakantie dus die staan nu in hun serre hier heb ik wel wat fruit staan en tomaten maar bij men ouders is mijn echte moestuin en serre

                                Enkele sfeer beelden van hier :















                                Met de kinky cheese en de citrus gaat het even prima maar die zijn straks maar aan de beurt

                                Mischien heb je wel gelijk en moet ik er wel een nieuwe topic over starten...
                                Last edited by Nik; 1 July 2014, 17:06.
                                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                                Comment

                                Bezig...
                                X