Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • JohnnyHaze
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2012
    • 912

    #136
    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

    gefeliciteerd met je eerste kweekje
    je hebt groene vingers! ze hebben er uitmuntend bijgestaan voor een 1e kweekje en ook nog een dikke oogst als je kijkt naar je lampje!

    JH

    Comment

    • sphoaxie
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2014
      • 267

      #137
      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

      Dank je JohnnyHaze!

      Ja ik ben wel zeer tevreden erover. Zeker omdat ik dit heb kunnen doen onder 4 spaarlampen die me elk 2.30€ hebben gekost lol

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #138
        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

        verasend goed afgelopen :thumbup:
        +1 vr tornado's uit den action

        Comment

        • sphoaxie
          Wicked Stoner
          MemberLucky Member
          • Sep 2014
          • 267

          #139
          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

          UPDATE:

          De Northern Lights staat nog steeds overeind,
          Alleen vind ik dat er precies opnieuw meer witte haartjes bijgekomen zijn, kan dat? Lol
          Hoelang denken jullie dat ze ongeveer moet?
          Ofwel komt die ene top echt wel achter op de rest..?

          Foto's:
          ImageUploadedByTapatalk1422142361.064779.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1422142376.830162.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1422142384.350231.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1422142395.313242.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1422142402.881610.jpg
          ImageUploadedByTapatalk1422142411.631274.jpg

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #140
            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

            als je nog niet begonnen bent met spoelen kan je dat al zeker doen vermoed ik.
            ze zullen idd nog wat dikker worden aan de witte haren te zien, ze heeft er zin in.

            thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • amazing
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2014
              • 1699

              #141
              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

              - goe bezig man , zorge dat je ze juist laat drogen
              - naar het schijnt is de beste droogtemperatuur 20graden

              Comment

              • peepzzz
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 160

                #142
                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                Zien er goed uit

                Comment

                • sphoaxie
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2014
                  • 267

                  #143
                  Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                  UPDATE:

                  De Northern Lights blijft nog steeds overeind staan, is nog niet veel veranderd buiten vorige update.
                  De achterste top komt zeker achter op de rest, iemand idee hoe dat komt en wat ik ermee moet doen? (Zie laatste foto)

                  P.s. Ben dit weekend naar Amsterdam geweest en heb nieuwe zaadjes mee voor de volgende run!
                  1 x Diesel Automatic (RQS)
                  1 x Royal Creamatic (RQS)
                  Iemand ervaring met een van deze soorten? Of iemand tips?

                  Foto's Northern Lights (12/12):
                  ImageUploadedByTapatalk1422524805.680494.jpg
                  ImageUploadedByTapatalk1422524840.149965.jpg
                  ImageUploadedByTapatalk1422524856.932213.jpg
                  ImageUploadedByTapatalk1422524887.979863.jpg
                  ImageUploadedByTapatalk1422524898.445007.jpg

                  Comment

                  • amazing
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Dec 2014
                    • 1699

                    #144
                    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                    - ziet er mooi uit.
                    - over je nieuwe zaadjes kan ik je enkel zeggen dat je deze van begin tot einde op 18/6 moet houden ( fem of reg zaden zijn goedkoper in stroomverbruik)

                    Comment

                    • sphoaxie
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2014
                      • 267

                      #145
                      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                      @amazing
                      Thanks!
                      En ik had altijd al gehoord dat je voor autoflower niet met een bepaalde tijdregeling moet rekening houden? bij deze planten 18/6 voor 2 weken, en vanaf de bloei op 12/12 gezet.
                      Bij de nieuwe zaadjes zal dat dus niet lukken? En waarom niet?

                      Comment

                      • amazing
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2014
                        • 1699

                        #146
                        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                        - het zal wel lukken bij je nieuwe zadjes maar ze zullen niet optimaal groeien en bloeien
                        - je hebt dan bvb 18/6 of 20/4 of 22/2 of 24/0 dit zijn de lichturen voor autoflowers.
                        - zie je je stroom al stijgen
                        - indien je een tuin hebt kan je deze beter deze zomer buiten zetten en eerst enkele weken voorgoeien binnen.
                        - maar wanneer je dan deze buiten kan plaatsen , dat weet ik niet , dit moet je even aan belladonna vragen zei kan je met buitenkweken helpen

                        Comment

                        • sphoaxie
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2014
                          • 267

                          #147
                          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                          Ik moet eerlijk toegeven de NL en de RC hebben wel een tijd op 24/0 gestaan zonder dat we het wisten. Is bvb 24/0 veel beter dan 18/6 of ga je dat verschil niet veel merken in gewicht?
                          En ik had nu eerst 2 a 3 weken op 18/6 laten staan en vanaf de bloei om 12/12.
                          Dat moet ik dus niet meer doen? alleen op 18/6 houden,

                          Comment

                          • thugz
                            Amazing Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 4284

                            #148
                            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                            Yup ik zet een af meestal op 20/4. Maar 18/6 is ook goed.
                            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                            Comment

                            • sphoaxie
                              Wicked Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Sep 2014
                              • 267

                              #149
                              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                              Dus de hele run 18/6, ook de bloei he? Zal ik eens proberen!

                              Is het zo bij autoflowers dat je bvb op 24/0 zet dat je meer gewicht krijgt dan bvb 18/6? Of doet dat er niet toe?

                              Comment

                              • thugz
                                Amazing Grower
                                420 MemberMemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 4284

                                #150
                                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                                ja maar zou de plant zoiezo wat rust geven dus daarom doe ik 20/4.
                                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                                Comment

                                Bezig...