Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • grinderke
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2014
    • 974

    #16
    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

    Goedkoop ehh
    Hubo 2*55w neon armatuut plus lampen 15 euro
    Neon geen tneon

    Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

    Comment

    • sphoaxie
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Sep 2014
      • 267

      #17
      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

      Oorspronkelijk geplaatst door grinderke
      Goedkoop ehh
      Hubo 2*55w neon armatuut plus lampen 15 euro
      Neon geen tneon

      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
      Ik haal ook mijn verlichting uit de hubo, heb 2x philips tornado 23w.
      Goede lampen die neon? En weet je toevallig ook of je een armatuur voor die tornado's kan krijgen in hubo?
      Grtz

      Comment

      • grinderke
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2014
        • 974

        #18
        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

        Goede lampen ja die tl's wel nogal lang. Die tornado's armaturen weet ik niet de mijne waren zelfgemaakt

        Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

        Comment

        • Bartman101
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Dec 2013
          • 16

          #19
          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

          geen schrik hebben van die tornado's
          goedkope startlamp denk ik
          als je meer ervaring hebt kan je altijd dure dingen kopen
          hang minstens 3 tornado's per plant,
          dicht er bij, en zie wat t oplevert
          hoe groot zijn je potten? ook belangrijk!

          Comment

          • sphoaxie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2014
            • 267

            #20
            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

            Oorspronkelijk geplaatst door Bartman101
            geen schrik hebben van die tornado's
            goedkope startlamp denk ik
            als je meer ervaring hebt kan je altijd dure dingen kopen
            hang minstens 3 tornado's per plant,
            dicht er bij, en zie wat t oplevert
            hoe groot zijn je potten? ook belangrijk!
            Zal er volgende week nog twee tornado's bijhangen, dan zal elke plant er 2 hebben.
            En de grootte van de potten weet ik niet precies vanbuiten.. Zal ik je maandag laten weten grtz

            Comment

            • sphoaxie
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2014
              • 267

              #21
              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

              UPDATE!

              Ik ging deze ochtend goeiemorgen zeggen aan mijn dames maar toen zag ik dat er iets niet juist was bij de northen lights... Ik weet niet wat maar ik hoop dat mischien een van jullie mij kan helpen?
              Misschien teveel water? Of te dicht bij de lamp? Idk??
              ImageUploadedByTapatalk1412926943.703839.jpg

              Comment

              • sphoaxie
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2014
                • 267

                #22
                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                UPDATE! - Dag 10

                So far so good I think
                Enkel de NL heeft blaadjes die wat krullen, iemand een idee hoe dat kan komen?
                Morgen zal ik een duidelijker beeld uploaden.

                Nog enkele vraagjes:
                -kan er mij iemand precies zeggen hoeveel water ik ze moet geven? (ik denk dat ik een beetje teveel water geef..)
                -wanneer moet ik ze verpotten naar grotere bloempot?

                Let me know
                Grtz Sphoaxie
                4-dag10 alle.jpg4-dag10 NL.jpg4-dag10 RC.jpg4-dag10 RC close-up.jpg

                Comment

                • sphoaxie
                  Wicked Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2014
                  • 267

                  #23
                  Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                  UPDATE! - Dag 17

                  Alles gaat goed denk ik.
                  Enkel onderaan de stengels zie ik iets wit?.. Iemand die weet wat het is?

                  ImageUploadedByTapatalk1413746649.254896.jpgImageUploadedByTapatalk1413746666.721772.jpgImageUploadedByTapatalk1413746680.816878.jpgImageUploadedByTapatalk1413746688.061332.jpgImageUploadedByTapatalk1413746699.488919.jpg

                  Comment

                  • sphoaxie
                    Wicked Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2014
                    • 267

                    #24
                    Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                    UPDATE! -Dag 20

                    Gisteren de plantjes verpot naar grotere potten.
                    Ik denk dat alles goed gaat momenteel.
                    De royale cheese al lekker te ruiken [emoji108].

                    Enkel de onderaan de stengels van beide planten is nog steeds dat wit aanwezig, iemand die weet wat het is? Misschien schimmel ofzo??..[emoji29] (zie foto's)

                    Hier nog enkele foto's:
                    ImageUploadedByTapatalk1413980466.346489.jpgImageUploadedByTapatalk1413980475.788362.jpgImageUploadedByTapatalk1413980482.866447.jpgImageUploadedByTapatalk1413980489.362846.jpgImageUploadedByTapatalk1413980497.221370.jpgImageUploadedByTapatalk1413980502.896954.jpg

                    Comment

                    • grinderke
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2014
                      • 974

                      #25
                      Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                      Welke lamp is dit rechts?
                      Als het een halogeen of gloeilamp is even wegleggen en een spaarlamp in de plaats
                      Lamp mag dichter op planten

                      Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                      Comment

                      • sphoaxie
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2014
                        • 267

                        #26
                        Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                        Oorspronkelijk geplaatst door grinderke
                        Welke lamp is dit rechts?
                        Als het een halogeen of gloeilamp is even wegleggen en een spaarlamp in de plaats
                        Lamp mag dichter op planten

                        Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
                        Ja dat weet ik, die helemaal links en helemaal rechts zitten er nog even ter vervanging in, nieks waard weet ik. Volgende week om nieuwe tornados.

                        Comment

                        • grinderke
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jul 2014
                          • 974

                          #27
                          Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                          Volgende ? Die tornado's uit de action kosten niets en werken even goed en iets compacter gemaakt
                          Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                          Comment

                          • sphoaxie
                            Wicked Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2014
                            • 267

                            #28
                            Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                            Oorspronkelijk geplaatst door grinderke
                            Volgende ? Die tornado's uit de action kosten niets en werken even goed

                            Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
                            Echt? Hoeveel kosten die dan?

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #29
                              Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                              5 euro voor 2 normaal in die hier
                              Elk 20w per lamp

                              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

                              Comment

                              • sphoaxie
                                Wicked Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2014
                                • 267

                                #30
                                Re: Eerste indoor grow, 1x Northern Lights, 1x Royale Cheese, Phillips Tornado 23W

                                Oorspronkelijk geplaatst door grinderke
                                5 euro voor 2 normaal in die hier
                                Elk 20w per lamp

                                Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk
                                Wat nice!!! In hubo is het 30€ voor twee!!
                                Ik hang morgen mijn hokje vol :p

                                Comment

                                Bezig...