Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buddha x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: buddha x Amnesia

    Nu even wat fotos in droge toestand ( zonder douchke ) . Staan er fier bij, morgen een voedings beurt.









    Mischien even wat duidelijker worden omtrent mijn kweek methode. Ik kweek deze teelt op cocos met de volledige canna voedings lijn, Planten staan in 30 liter pot en krijgen om de drie dagen vloeibare voeding bij hun water beurten. Af en toe worden de potten doorgespoeld om de vervuilende zouten uit mijn cocos te halen met een waarde van PH en EC die ik volgens mijn schema nodig heb. Na het doorspoelen blijven ze een 4 a 5 tal dagen vochtig staan en kan ik daarna weer beginnen met de voedingsbeurten. Groeivoeding canna coco a en canna coco b daarbij sinds drie dagen pk 13-14. morgen worden ze weer verwend met een voedingsbeurt waar ik de pk 13-14 ga opdrijven.

    Ik zal de waarden van de PH en EC dan ook ff posten bij de volgende beurt.

    Grtz


    Grtz

    Comment


      #32
      Re: buddha x Amnesia

      ze staaan er wel heel mooi bij. Hoe oud zijn ze al?
      Is het zo belangerijk om je ph en ec waarden te checken? ook met potaarde?

      lekker bezig hopelijk ne dikke oogst...

      grtz
      Keep it Green

      Comment


        #33
        Re: buddha x Amnesia

        Op 13 februari zijn ze gezaaid. Ze hebben een 14 dagen gegroeid onder 24/24 lichtcyclus als ze ontkiemd waren en had ze dan in bloei gezet. Maar na een week of drie bloeien vond ik ze nog wat te klein naar men zin en heb ik ze terug onder 24/24 geplaatst. Heeft even geduurd voor ze weer in groei gingen 14 dagen ongeveer ( stress dus ). Achter de stress periode hebben ze nog een 14 dagen gegroeid en zijn nu de 4 de week bloei ingegaan.

        Is het zo belangerijk om je ph en ec waarden te checken? ook met potaarde?

        Comment


          #34
          Re: buddha x Amnesia

          Is wel een manier dat gelijk meer je verstand moet bij hebben op coco's kweken. Meer meters in de gaten houden
          ..mooie hobby zou ik zeggen. Zo zie je dat ne plant toch tegen iets kan..duurde wel 14dagen voor dat ze terug groeide.
          Ze zijn wel lekker ant bloeien .

          OP coco's kweken heeft dat een andere smaak aan je plant?

          grtz
          sky
          Keep it Green

          Comment


            #35
            Re: buddha x Amnesia

            Als je men kweek verslag in de gaten zal houden, zal je merken dat ik de laatste week a twee weken mijn potten ga doorspoelen en ze niets meer van voeding mee krijgen. Zodoende zal wat rest van voeding in de cocos weg zijn en zal ze de laatste weken moeten bloeien op gewone waterbeurten. Zo trekt ze op het laaste nog eens de voedings resten uit haar blad weg en heb ik een lekker gezond rokertje zonder enige voedings resten erin op het einde. De smaak komt ook beter tot haar recht maar is quasi gelijk aan grond kweken.

            Grtz

            Comment


              #36
              Re: buddha x Amnesia

              Leuk om te weten . IK zal je kweek verslag zeker op volgen. Lijkt me wel ne uitdaging op coco's kweken.
              Maar zal eerst nog wat ervaring op doen op potgrond... en daar nog wat exprimenteren

              grtz sky
              Keep it Green

              Comment


                #37
                a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

                Comment


                  #38
                  Re: buddha x Amnesia

                  De bloei zit er mooi in nu. Dit komt wel goed .









                  Grtz

                  Comment


                    #39
                    Re: buddha x Amnesia

                    mmmmmmmmmmmmmmmmmm ziet er jummy uit bobo!!!!
                    zal nog schoner worden
                    (ik moet die hydro sectie toch wat meer bezien hoor, hier staat veel lekkers van jou!)

                    Succes moet ik u niet wensen, want we weten al waar het eindigt he
                    Succesvol

                    Comment


                      #40
                      Re: buddha x Amnesia

                      Ziet er alvast ne mooi weedje uit .
                      Hoelang moet ze nog bloeien? grtz
                      Keep it Green

                      Comment


                        #41
                        Re: buddha x Amnesia

                        Is eerste keer dat dit zaad gezaaid is, dus heb ik eigenlijk geen enkel idee. Ik ga af gaan op de plant .
                        Maar ik schat nog een 5 a 6 tal weken.

                        Grtz

                        Comment


                          #42
                          Re: buddha x Amnesia

                          Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          Is eerste keer dat dit zaad gezaaid is, dus heb ik eigenlijk geen enkel idee. Ik ga afgaan op de plant .
                          Maar ik schat nog een 5 a 6 tal weken.

                          Grtz


                          ziet er super uit suc7
                          Schutto In tha house

                          Comment


                            #43
                            Re: buddha x Amnesia

                            Week 5 gaat in en ze doen het nog steeds goed, voeding op schema, temp. ok, lucht vochtigheid ok. Wat moet een mens nog meer Merk dat de bloei hard beginnen te gaan nu.













                            Grtz

                            Comment


                              #44
                              Re: buddha x Amnesia

                              Mooie lekker witte toppen ...Tis ne mooie struik met zijtakken he.
                              Ale we mogen nog veel fotokes verwachten met dikke toppen nice

                              Grtz
                              Keep it Green

                              Comment


                                #45
                                Re: buddha x Amnesia

                                Even updaten, komt in orde denk ik .









                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X