Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

buddha x Amnesia

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: buddha x Amnesia

    In grond zitten deels enzymen maar in cocos niet, dus moet ik die toevoegen met het water. Het vergemakelijkt de wortelresten om te zetten in bruikbare stoffen voor de plant.

    Een enzym is een eiwit, dat een bepaalde reactie versnelt, een katalysator. Een enzym maakt een chemische reactie in of buiten een cel mogelijk of versnelt deze zonder daarbij zelf verbruikt te worden of van samenstelling te veranderen. Wel verbindt het enzym zich tijdens de reacties met het substraat, dat is datgene wat middels de stofwisseling of vertering een reactie aangaat. Dit gebeurt voor elk enzym op een eigen manier, doordat elk enzym reactiespecifiek is. Enzymen worden door het organisme (dieren, planten, insecten, schimmels) zelf gemaakt. Voor de opbouw ervan zijn in een aantal gevallen vitaminen nodig.

    Grtz

    Comment


      #62
      Re: buddha x Amnesia

      Mercikes voor de info...

      Grtz sky
      Keep it Green

      Comment


        #63
        Re: buddha x Amnesia

        Deze geurt fantastisch, plakt als lijm en rookt geweldig. Heb me stiekem vorige week een proeverke te drogen gelegd en is verukkelijk. De sativa kenmerken komen schitterend tot zijn recht en sturen je als een raket high de hemel in . Ik vreesde dat de budha ging overheersen maar niets is minder waar, de budha zorgt ervoor dat de bloemen iets harder zijn dan de 100% sativas en het gewicht iets hoger zal liggen.

        Aan de mensen die dit zaad gewonnen hebben met de prijzen, spaar de zaden tot het volgende buiten siezoen . Je zal niet teleur gesteld zijn.







        Grtz

        Comment


          #64
          Re: buddha x Amnesia

          uw pootjes nie kunnen thuishouden bobo
          ik denk da ik het ook lastig ga hebben om van mijn plantjes te blijven wanneer ze bijna oogst rijp zijn, maarja zo ver zit ik nog nie kheb nog een lange weg te gaan.

          ps: ze zien er zeer goed uit, jij bent echt wel een weed goeroe!

          greetz stoonies

          Comment


            #65
            Re: buddha x Amnesia

            Prachtige soort!

            Comment


              #66
              Re: buddha x Amnesia

              De zaadjes liggen opgeborgen in de kast voor het volgende seizoen

              Comment


                #67
                Re: buddha x Amnesia

                Ziet er vet uit bobina .

                Heeft toch wel iets, zo al die bladeren mooi geel .


                Laat het je smaken moat!

                Peace

                Comment


                  #68
                  Re: buddha x Amnesia

                  Mooie plant suc6 verder
                  Schutto In tha house

                  Comment


                    #69
                    Re: buddha x Amnesia

                    Daar zullen behoorlijk wat gedroogde grammetje vanaf komen,, rookze

                    Comment

                    Bezig...
                    X