1e kweek op cocos

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • replay
    Retired
    • Nov 2008
    • 216

    #1

    1e kweek op cocos

    Korting op 420shop
    Jooow growers en blowers . Dit is dus mijn eerste kweek op cocos dus tips zijn zeker welkom . Ben vandaag begonnen met mijn zaden te ontkiemen tussen keukenpapier . Ik heb gekozen voor 5x Jock horror van nirvana seeds en 1x white rhino van greenhouse seeds . Kzal de plantjes eerst buiten voorgroeien voor een week of 3 en zal ze dan binnen onder een 600 watt hps afbloeien .


    Mijn setup voor binnen is : tent 1x1x2 meter ; 600 watt hps ; 500 kuub afzuiger ; 700 kuub filter ; 6 potten van 11 liter ; voeding van H&G en plagron .


    Zal proberen om iedere week een update te doen zodat jullie alles kunnen volgen .


    GRTZZZZ
    Attached Files
    Last edited by replay; 29 June 2009, 22:35.
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #2
    Re: 1e kweek op cocos

    mooie soortjes deze ga ik volgen!
    die jock horror heb ik ook gekweekt en is een goed opbrengende soort die dikke en jack herrer achtige toppen aanmaakt.

    Comment

    • koen6
      Senior Stoner
      Member
      • Aug 2008
      • 25

      #3
      Re: 1e kweek op cocos

      hoi thx voor de link , ja zal af en toe es kijken veel succes

      Comment

      • replay
        Retired
        • Nov 2008
        • 216

        #4
        Re: 1e kweek op cocos

        Whoot Whoot de white rhino en 1 jock horror zijn al ontkiemd . Heb de zaden nu in turfpotten gedaan met cocos en in de stekkas gestoken . En nu maar afwachten tot ze hun kopje bovensteken .
        Attached Files
        Last edited by replay; 29 June 2009, 22:36.

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #5
          Re: 1e kweek op cocos

          ga jij een ec en ph meter gebruiken of doe je heet gewoon op het oog ?

          Comment

          • replay
            Retired
            • Nov 2008
            • 216

            #6
            Re: 1e kweek op cocos

            @ darkiess de Ph zal ik deze kweek niet meten omdat het de eerste keer is dat ik de cocos gebruik , de Ec zal ik wel in de gaten houden .

            Grtzzz

            Comment

            • westport
              Wicked Grower
              420 MemberLucky Member
              • Aug 2008
              • 3847

              #7
              Re: 1e kweek op cocos

              Veel succes ermee.
              Welk merk van coco A & B heb je?

              Grtz
              420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

              Comment

              • replay
                Retired
                • Nov 2008
                • 216

                #8
                Re: 1e kweek op cocos

                @ westport de coco A&B zijn van house en garden . De andere voeding is van plagron .

                Grtzzz

                Comment

                • replay
                  Retired
                  • Nov 2008
                  • 216

                  #9
                  Re: 1e kweek op cocos

                  Hallo vandaag 3 dagen na het ontkiemen hebben al 5 plantjes hun kopje boven . Enkel de white rhino laat nog op zich wachten .


                  Grtzzz
                  Attached Files

                  Comment

                  • replay
                    Retired
                    • Nov 2008
                    • 216

                    #10
                    Re: 1e kweek op cocos

                    Jo ze hebben vandaag 1/3 van de normaale dosis wortelstimulator gekregen . Ze staan nu lekker in de tuin aant genieten van de zon .

                    Grtzzzz
                    Attached Files

                    Comment

                    • D0RDT
                      Wicked Stoner
                      • May 2009
                      • 215

                      #11
                      Re: 1e kweek op cocos

                      Ziet er niiice uit

                      succes

                      Smoke it!

                      Comment

                      • Daggeroth
                        Retired
                        • May 2009
                        • 522

                        #12
                        Re: 1e kweek op cocos

                        Leuke plantjes, ben benieuwd naar die Jock.

                        Comment

                        • replay
                          Retired
                          • Nov 2008
                          • 216

                          #13
                          Re: 1e kweek op cocos

                          Yeep kleine update : M'n schatjes doen goed hun best bij enkele was de wortel uit de turfpotten aant groeien . Heb ze meteen in hun 11L poten gestoken als ik het zag . Heb ze water met 1/3 dosis wortelstimulator en 1/3 enzymen meegegeven . Ze mogen nu nog een week of 2 op 18 uur staan en mogen dan in bloei .


                          Grtzzzz
                          Attached Files

                          Comment

                          • monty
                            Banned
                            • May 2009
                            • 11215

                            #14
                            Re: 1e kweek op cocos


                            gaat goed

                            Comment

                            • Xilvero
                              Retired
                              • Jun 2009
                              • 208

                              #15
                              Re: 1e kweek op cocos

                              Gaat goed inderdaad! Laat je ze maar 3 weken groeien in totaal?

                              Gr

                              Comment

                              Bezig...