Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Moederplanten kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Moederplanten kweken

    Korting op 420shop
    Beste Alle medekwekers, ik ben sinds een paar dagen begonnen met het kweken van moederplanten, omdat ik steeds slechte kwaliteit kreeg. ik heb nu 10 stekjes in een tent van 200 bij 120 bij 200 staan in potten van 30L. ik gebruik hiervoor koko's. ik geef ze om de dag voeding met water en ongeveer 1L per stekje, ik weet niet of dit nu te veel is of te weinig. Omdat ik nieuw ben met moederplanten weet ik niet of ik het nu goed of fout doe. ik heb ook een luchtbevochtiger in de tent geplaatst maar ik krijg nog steeds de luchtvochtigheid niet hoger dan 50%, weet iemand waarom? heeft iemand nog goeie tips voor mij.

    #2
    Re: Moederplanten kweken

    1 liter per stekje per dag???
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment


      #3
      Re: Moederplanten kweken

      Maak je gebruik van afzuiging? zo ja dan misschien te hard aan staan, waardoor de luchtvochtigheid lastig te regelen is? Ben zelf een beginnende kweker (en kweek op grond) maar 1l per stekje klinkt behoorlijk veel, dat dronk mijn volwassen dame nog niet weg . Heb je gaatjes onderin je potjes trouwens? anders worden het al snel waterplanten ben ik bang . Maar zonder foto blijft het giswerk. Succes met je mama's!

      eigen kweek 2x whitewiddow 200w plug & grow

      Comment


        #4
        Re: Moederplanten kweken

        1L om de dag. ik maak geen gebruik van een afzuiging en heb vandaag een natte handdoek erin gezet. de potten hebben allemaal gaatjes maar in de tent zelf is het kurkdroog, het zijn ook wel 30L potten.

        Comment


          #5
          Re: Moederplanten kweken

          Als het echt hard moet groeien
          Last edited by henk1; 12 May 2014, 14:44.

          Comment


            #6
            Re: Moederplanten kweken

            Oorspronkelijk geplaatst door henk1 View Post
            Als het echt hard moet groeien dan moet je hier is naar kijken super moedervoeding
            reclame aan het maken?
            je hebt dit al op verschillende topics neergezet
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment


              #7
              Re: Moederplanten kweken

              Ben er gewoon heel blij mee dat ik er tegen aan ben gelopen,

              Comment


                #8
                Re: Moederplanten kweken

                vind t niet erg als je tevreden bent over je voeding maar je hebt 5 posts, waarvan 5 over die geweldige supervoeding...
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Moederplanten kweken

                  met een sproeier even flink door de tent heen nevelen als de lampen aanstaan wil ook nog wel eens helpen. 2 liter nevel moet genoeg zijn voor een flink hogere luchtvochtigheid. succes

                  Comment


                    #10
                    Re: Moederplanten kweken

                    Geen Afzuiging nee? Dapper!

                    Suc6

                    Verstuurd van mijn GT-I9070 met Tapatalk

                    Comment

                    Bezig...
                    X