Beste Alle medekwekers, ik ben sinds een paar dagen begonnen met het kweken van moederplanten, omdat ik steeds slechte kwaliteit kreeg. ik heb nu 10 stekjes in een tent van 200 bij 120 bij 200 staan in potten van 30L. ik gebruik hiervoor koko's. ik geef ze om de dag voeding met water en ongeveer 1L per stekje, ik weet niet of dit nu te veel is of te weinig. Omdat ik nieuw ben met moederplanten weet ik niet of ik het nu goed of fout doe. ik heb ook een luchtbevochtiger in de tent geplaatst maar ik krijg nog steeds de luchtvochtigheid niet hoger dan 50%, weet iemand waarom? heeft iemand nog goeie tips voor mij.
Moederplanten kweken
Collapse
X
-
Re: Moederplanten kweken
1 liter per stekje per dag??? -
Re: Moederplanten kweken
Maak je gebruik van afzuiging? zo ja dan misschien te hard aan staan, waardoor de luchtvochtigheid lastig te regelen is? Ben zelf een beginnende kweker (en kweek op grond) maar 1l per stekje klinkt behoorlijk veel, dat dronk mijn volwassen dame nog niet weg
. Heb je gaatjes onderin je potjes trouwens? anders worden het al snel waterplanten ben ik bang
. Maar zonder foto blijft het giswerk. Succes met je mama's!
Comment
-
Comment
-
Re: Moederplanten kweken
vind t niet erg als je tevreden bent over je voeding maar je hebt 5 posts, waarvan 5 over die geweldige supervoeding...Comment
-
Re: Moederplanten kweken
met een sproeier even flink door de tent heen nevelen als de lampen aanstaan wil ook nog wel eens helpen. 2 liter nevel moet genoeg zijn voor een flink hogere luchtvochtigheid. succes
Comment






Comment