Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Micro kast in wording

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ja zijn twee helften die ik om mijn kabels klem en dan in het gat schuif. Maar die komt van een 3d printer en heb ik zelf getekend.

    Reden is dat je stekkers naar een volgend compartiment wilt brengen zonder te veel lichtlekken en zonder overal je stekkers vanaf te knippen.

    Alternatief is een kabel buro doorvoer. Heeft dezelfde functie. Flens in het gat lijmen en dan kabels erdoor en draaiend gedeelte terugplaatsen. Laatste niet lijmen.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      Nu pas gezien.
      Dat van die bureau dingen had ik al gezien maar heb je altijd "wat" licht.
      Dat wat jij ontworpen hebt lijkt me beter en ben er van overtuigd al iets gelijkaardigs te hebben gezien.

    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Dat zou mooi zijn

    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment

    #32
    Ik dacht toch dat je met de luxmeting helemaal niets bent bij led.
    of ben ik daar nu helemaal verkeerd mee?

    Comment


    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Geen idee waar je het over hebt of naar toe wilt...

    • Ledgrower
      Ledgrower commented
      Editing a comment
      Ik bedoel dit niet slecht/ ik wil nergens naar toe,
      ik wil polsen of ik dit verkeerd snap.
      Ik had verstaan met mijn hans panel dat je van leds de lux niet echt kan meten en dat je de ppfd metingen moest hebben.
      Ligt dit voor CQBs dan helemaal anders?

    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      zelfde bij mij, snapte je vraag gewoon niet. Klopt helemaal dat het geen goede meting is geweest. Voor mij slechts een delta indicatie tussen aan, uit, dim, kaars en gewoon zonlicht. Kortom heb ik het resultaat dat ik ongeveer mag verwachten, anders moet ik mijn setup controleren. Referentie licht voor kweken cannabis is 55000 lumen/m2, dit naar ratio van mijn oppervlak komt uit op ~22000lux. Aangezien mijn lamp meer kan leveren dan nodig zou ik gelijk of boven deze waarde moeten zitten. En dat doet mijn lamp. Idem gedaan voor het verwachte wattage volgens theorie en praktijk.

    #33
    Kan je als je is tijd hebt betere foto's van je afzuiging nemen ?

    Comment


    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Die zit ingebouwd als in ik kom er niet bij. Bovenste compartiment hangt een slak in rubbers. De inzet met timers kan weg maar is afgekit. Post #4 en #6 laten zien hoe het is. Stuur anders wat tekeningen waar je mee bezig bent, geef ik wel wat comments.

    • WillyWally
      WillyWally commented
      Editing a comment
      @groot
      Was om iets te zien laat maar
      En je had me ergens gevraagd of ik al was begonnen (per ongeluk pagina gesloten lol)
      Ben nog steeds aan het wachten op m'n tent want die was zelfs in Amerika niet meer beschikbaar, zou voor eind deze of begin volgende week zijn.
      Last edited by WillyWally; 13 March 2019, 12:56.
Bezig...
X