Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te koud in mijn spacebucket

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Te koud in mijn spacebucket

    Korting op 420shop
    Hoi allemaal,
    Ik heb een spacebucket gebouwd, alleen hij staat in de kelder en straks word het te koud in de winter. Weten jullie mischien wat ik straks kan doen?
    alvast bedankt

    #2
    Op zolder zetten ?
    In mijn kelder wordt het niet te koud, het blijft altijd wel boven de 15 graden, en da's voldoende.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      As je een goede lamp hebt HPS bv. en
      je zet de afzuiging iets lager dan moet het
      toch lukken of zie ik het verkeert?

      Comment


        #4
        En als het dan nog niet lukt kun je de kelder bij verwarmen tot een graad of 15
        2e
        3e

        Comment


          #5
          Bedankt voor de tips.
          Nog een vraag wat moet de minium temperatuur worden voor je wietplant want 15 graden haal ik wel.
          en anders is het een optie om bij mijn ledlampen een 25 wat terrarium lamp te hangen voor de warmte?
          Last edited by whitesmoke004; 29 June 2019, 18:23.

          Comment


          • Ipie
            Ipie commented
            Editing a comment
            15 graden voor de nacht prima!
            overdag wat warmer.......

          #6
          En als je er autoflowers in zet kun je ze bijvoorbeeld ook 22 uur per dag licht geven.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #7
            En eventueel een simpel verwarmingsmatje onder de pot(ten).
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #8
              Valt weinig aan toe te voegen hier, behalve dat isoleren van je bucket misschien een optie is?

              Een warmtematje zal waarschijnlijk niet passen dus een verwarmings kabel in een bed van zand op de bodem van je bucket is waarschijnlijk een betere optie?

              Vooral met QnQ zijn tip zou je toch al een heel eind moeten komen.
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

              Comment


                #9
                Als je de ventilatie omdraaid ( inlaat bovenin en uitblaas onderin) trek je toch enige warmte van je lamp door je kast ipv deze direct af te zuigen. Bij mij scheelt dit steeds ca 4 graden ten opzichte van de omgevingstemperatuur waar de kast in staat.

                Comment


                • Cleargreen
                  Cleargreen commented
                  Editing a comment
                  Een fan die van boven naar beneden blaast scheelt ook al gigantisch als je wel nog boven afzuigt. Dan mixed de warme lucht met de koude en zuig je dus niet direct al je warme lucht af.
              Bezig...
              X