Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De kweekserre: het langverwachte bouwverslag :P

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De kweekserre: het langverwachte bouwverslag :P

    Korting op 420shop
    De SerreVerluchtingLuchtvochtigheid

    Ik twijfel wat aan mijn systeem voor de luchtvochtigheid op pijl te houden. Op het forum zeiden ze dat dit werkte, maar ik heb toch zo mijn eigen mening. Gwn een bakkie water met een super-oxiginator ofzoiets, laat ik van 8u tot 22u draaien want s'nachts stijgt de RV. Op deze foto zien jullie trouwens ook al een deel van het irrigatiesysteem.


    Irrigatiesysteem
    Last edited by CelisMan; 13 April 2011, 10:43. Reden: privacy
    grow da weed, smoke it's buds

    #2
    Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag:p

    Wauw ...
    Je bent zo te zien wel een echte klusjes man he!
    Erg mooi gemaakt en dat zelf gemaakt druppel systeem is fantastisch .

    Nu heb je je eigen gemaakte serre en vliegen magneet. Mooi werk man!

    Hoeveel heeft alles bij elkaar gekost?
    Welke soort zijn de stekjes?


    Peace

    Comment


      #3
      Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag:p

      Je zei dat als je in je kas moest zijn, je jezelf door die houtenplaat zou wurmen, maar ik zie daar nu toch echt onderdelen doorheen komen of kijk ik niet goed? Dan wordt dat best moeilijk of niet

      Achja, prachtige kas. Hopelijk haal je er een fantastisch eind resultaat uit
      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

      Comment


        #4
        Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag:p

        http://www.youtube.com/watch?v=RphjWdT0 ... re=related

        dat was het eerste wat in mij op kwam knap gedaan hoor

        Comment


          #5
          Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag:p

          heee.. ik heb dat zwembad ook denkik..

          verder nice one... handige harry
          *SmokingggGG* !

          I wanna get high... so high!

          Comment


            #6
            Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag:p

            Oorspronkelijk geplaatst door Smokey
            Hoeveel heeft alles bij elkaar gekost?
            Welke soort zijn de stekjes?
            Oorspronkelijk geplaatst door Weedy
            Je zei dat als je in je kas moest zijn, je jezelf door die houtenplaat zou wurmen, maar ik zie daar nu toch echt onderdelen doorheen komen of kijk ik niet goed? Dan wordt dat best moeilijk of niet
            Eh, ik begrijp je niet goed, maar ik zal het proberen duidelijk maken met wat fotootjes .

            Dit is de plaat wanneer die opengedraaid is, en zoals je ziet draait de ventilator ook gewoon mee.


            Dit is dus het gat waar ik doorheen moet kruipen, en zoals je al opmerkte is dat een behoorlijk acrobatische toer.
            Het ziet er hier eigenlijk nog groter uit dan het is... Al een sjans dat er ruiten in die serre staan want anders had mijn claustrofobie niet zo handig geweest .


            Ik weet niet of je dit bedoeld, maar langs hier komen de buizen en kabels naar binnen. Een klein gat geboord in de hoek.



            Groeten, Celis
            Last edited by CelisMan; 21 April 2009, 19:26. Reden: beetje privacy:D
            grow da weed, smoke it's buds

            Comment


              #7
              Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag:p

              Dit maakt het duidelijker. Op die laatste foto van je eerste post, lijkt het net of die slang door de fan heen gaat. Maar nu zie ik het beter en begrijp ik het
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment


                #8
                Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag:p

                Dit is een perfect kweek hok hopelijk word t wat
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9

                  Comment


                    #10
                    Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag

                    Het enige probleem lijkt mij dat het glas veel licht tegenhoud waardoor de plantjes mss gaan strekken.

                    Peace

                    Comment


                      #11
                      Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag

                      Merci
                      Wel ik denk dat de verdeling van de hoeveelheid water per plant geen probleem kan zijn, want ze zijn allemaal apart aangesloten aan een kraantje, zodat ik kan zien welke plant droog staat t.o.v. de anderen en zo het kan bijstellen. Als de planten gezamelijk droog komen te staan, dan stel ik mijn tijdschakelaar gewoon bij en krijgen ze meer "watershifts".

                      Over de emmer gesproken, allereerst verbruik ik volgens mij niet zoveel water als jij... Ten tweede is er altijd wel iemand thuis gedurende mijn vakantie of wanneer ik voor een paar daagjes weg ben... Ik vraag dan simpelweg of die mijn reservoir wilt bijvullen. Maar ik begrijp wat je wilt zeggen: je bent wel afhankelijk van de capaciteit van je waterreservoit, misschien moet ik daar nog aan werken...


                      Groeten, Celis
                      Last edited by CelisMan; 21 April 2009, 19:27. Reden: privacy:D
                      grow da weed, smoke it's buds

                      Comment


                        #12
                        Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag

                        je kan toch zo een goedkope regen ton neme wat kosten die dignen 20 a 30 euro heb je al 80 liter ofzo moet je ff bij een tuin centrum kijke 80 liter doej e lang mee
                        Schutto In tha house

                        Comment


                          #13
                          Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag

                          Schitterend gedaan . Als je de plantjes op dezelfde manier aanpakt als je serre kan dit niet mis gaan.

                          Grtz

                          Comment


                            #14
                            welke-plastiek-of-folie-voor-serre ja want ben nog niet zo lang hier, en verdwaal nog dagelijks, lol

                            ff over je latex verhaal... Latex op hout..?

                            Je kunt zoiezo beginnen denk ik met ander hout nemen. Watervast gelijmd MDF. Dat is watervast en kan geen optrekkend vocht op gaan zuigen enz. Is wel wat duurder, maar perfect voor te laten zagen bij de bouwmarkt. En dan gewoon houtverf.. of een spuitbus. Geen latex.

                            wel kei stoer kast, ik neem aan dat je een pallet wagen hebt?

                            ps: groot waterreservoir: groenbak
                            Last edited by Jointjedraaien; 28 May 2010, 12:59.

                            Comment


                              #15
                              Re: De kweekserre: het langverwachte bouwverslag

                              Ja iedereen zit mij al te zeggen dat ik een groter waterreservoir moet nemen , maar ik doe dat wel als het echt nodig is
                              En nee ik heb geen pelletwagen, maar die vriendelijk buur van me wel


                              , Celis
                              Last edited by Jointjedraaien; 28 May 2010, 12:59. Reden: privacy...
                              grow da weed, smoke it's buds

                              Comment

                              Bezig...
                              X