Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vrieskast--> Kweekast bouw verslag!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Vrieskast--> Kweekast bouw verslag!

    Leuk topic zeg,ik als toch wel handige harrie maar een absolute leek met kweken heb hier veel aan!
    Is er nog ergens een kweekverslag van je te volgen?

    Groetjes
    Ik ben een groentje.

    Comment


      Re: Vrieskast--> Kweekast bouw verslag!

      Als je op zijn naam klikt en je gaat naar zijn profiel kan je zijn posts/topics zien.

      Comment


        Groene vingers

        Comment


          Re: Vrieskast--> Kweekast bouw verslag!

          Heb hetzelfde maar in groter model en heb ook voorbeeld genomen aan de ingenieusiteit 😆

          Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

          Comment


            Re: Vrieskast--> Kweekast bouw verslag!

            Ha Mafferd.
            Dit is echt een prachtig verslag, en vooral veel complimenten voor je handigheid en creativiteit. Toch zou ik wel willen weten hoe je je visite weerhoud om even een biertje uit je koelkast te pakken? Ik bedoel: een koelkast zou 'stealth' kunnen zijn voor de politie, maar daarbuiten lijkt dit mij moeilijk? Of is het in jouw omgeving normaal om twee koelkasten te hebben waarvan eentje nooit open gaat?
            Ikzelf verwacht ieder moment een blauwe vriend omdat vele huizen mijn huisje binnen kijken. Ik was van plan om twee plantjes op het balkon te groeien en 'avonds naar binnen te halen. Helaas door te weinig licht (en kou) moest ik snel improviseren en heb van een wasrek een kweekkamertje gemaakt (4 spaarlampen).
            Dat ding staat nu licht af te geven als een spook, dus niet heel stealth (hoewel ik dus wel mijn was er leuk omheen heb hangen.)
            Wij hadden vroeger op het werk acht plantjes in een bokvriezer. Ik weet niet of dat ding zo heet maar zo noemen wij dat. Dan gaat de klep open naar boven.
            Ik denk dat zo'n vriezer prima zou kunnen dienen al stealth voor mensen met een garage? Door de isolatie van een vriezer of koelkast is het inderdaad heel moeilijk om de warmte van je lampen naar buiten aftevoeren. Voordeel van de bokvriezer was dat we ze op mooie dagen gewoon de tuin in konden rijden om van wat echte zon te genieten.
            Ik ben zo bang dat ik mijn plantjes niet goed verzorg, waardoor ik vermoed dat ik niet nog een poging zal wagen. Die blauwe mannen zijn niet het probleem.
            Evengoed ga ik nu jouw kweekverslag lezen.
            En dank voor je fijne bouwverslag.

            Comment

            Bezig...
            X