Re: hulp nodig bij het uitzoeken van een t-neon set
Ik heb standaard 10% korting bij Greencell, waarmee ze net zo duur zijn...
Ook 10% korting; PM me even!
Greetz
hulp nodig bij het uitzoeken van een t-neon set
Collapse
X
-
Stout voor je in je auto springt bel altijd even of ze alles op voorraad hebben
.
ik was naar Greensell gereden in Zwolle!! hadden ze de gloeilampen net niet op voorraad.
aardige gast daar trouwens, vald altijd te onderhandelen.Leave a comment:
-
Ja, als je een goeie deal kan maken dan is dat mooi meegenomen.
Zag trouwens dat het 2x55W armatuur nog mistte in het lijstje van afmetingen. Heb die van mij gemeten en kom op:
2x 55W: Afmetingen: 9.0 x 22.0 x 57.0 cm (Hoogte x Breedte x Diepte)
21.5 breedte eigenlijk, maar goed. Scheelt ook maar verdomd weinig met de 75W variant.Leave a comment:
-
Je hebt gelijk.
Maar ik rij daar naar toe en krijg altijd een goeie deal.
Ik hou er niet van om lampen te laten verzenden.
Voor mijn 2x 75 watt incl. Groei en bloei lampen was ik 55 euro kwijt.Leave a comment:
-
Het is daar toch een stuk duurder? Bijvoorbeeld krap 70 euro voor het 2x55W armatuur plus groeilampen in plaats van 50 euro bij DeSjop.
Bovendien hebben ze daar de lampen niet die hij zoekt. Die SJ lampen met 3800 lumen hadden ze bij DeSjop ook wel gehad.Leave a comment:
-
Ik hier.
http://www.greensell.nl/c-865716/t5-pl-l-tl/Leave a comment:
-
Het heet PL-L en de aansluiting is inderdaad 2g11.
Ik had mijn lampen hier vandaan:
Leave a comment:
-
Iemand een link naar een betrouwbare (online) growshop waar die t-neons te krijgen zijn?Leave a comment:
-
Khad ook ng n vraag, tneon set gekocht via desjop de echte term van de lampen is dit tcl? Kzou graag nr latertoe betere bloeilampen aanschaffen dus kwas opzoek naar het soort fitting van deze 2g11 dacht k??Leave a comment:
-
Je draait ook geen 24/7, maar 12/7 voor het grootste deel van de kweek. De helft van de tijd staat de lamp uit en dan kun je ook de afzuiger wat minder hard zetten.
Hoe minder watt hoe minder je oogst. 30gram moet daarmee haalbaar zijn.Leave a comment:
-
Wat zijn de nadelen van een autoflower? En ik denk zelf dat ik voor de 2x36 watt inm dat mijn kast niet 25/7 kan draaien ivm met het geluid .Leave a comment:
-
Die 2x75W past er wel in, maar dan zul je een goeie luchtcirculatie moeten hebben want dat wordt best warm als je maar 75cm hoogte hebt.
Denk dat je met 2x55 wel aan de max zit.
Als je mooie mat-witte wandjes hebt, is dat best fel aan de oogjes
Daar kun je wel 2 auto's onder kwijt.
(alhoewel ik nooit auto's binnen zou doen, dat heeft alleen nadelen)Leave a comment:
-
2x55W is ongeveer 50 cm in lengte. De rest (breedte en hoogte) komt overeen met 75WLeave a comment:

Leave a comment: