hulp nodig bij het uitzoeken van een t-neon set
Collapse
X
-
6500K voor groei en 2700K voor bloei Tsjara
En dan zijn er ook nog 9000K lampen beschikbaar voor het wortelen van stekken. -
Ok, oud topic maar toch een vraagje ... heb ik met een tneon armatuur 2 verschillende lampen nodig(groei en bloei) of bestaat er ondertussen al een soort van “all in one” lamp om te gebruiken?
GrtzLeave a comment:
-
Re: hulp nodig bij het uitzoeken van een t-neon set
Desjop.nl, check! Weet ik ineens waar ik moet zijn
Leave a comment:
-
Daar ben ik inderdaad ook van mening van. Want bij mij schommelt de tempratuur elke keer tussen de 27 -29graden. Maar zie wel dat de dames er blij mee zijn:p
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En die rh is zekker lekker had die ronde alleen jammer genoeg 2 van de 3 zaadjes waren manetjes. Had ze Onder 2 spaarlampen staan zat haast niks op maar het was ook niet de bedoeli g om er veel vanaf te halen maar om te kijken. Hoe het werkt zegmaar. Experimenteren met voeding enzo.Last edited by Diamond2012; 29 November 2013, 21:02.Leave a comment:
-
Ik ben zelf net begonnen met T neon en ben van mening hoe meer wattage hoe beter.De warmte ontwikkeling valt enorm mee in vergelijking tot de hoge wattage lampen Ik bkijf volgen veel succes en mijn krukje is geplaatstLeave a comment:
-
Die RH is echt lekker Diamond.Leave a comment:
-
Ja kwa prijs alleen maar de aramateur is wel voor 55watt staat op de doos teminsten
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En Qnq tenx man heb gedaan wat je zei werd best wazig hahah van het ligtLeave a comment:
-
Wel merkwaardig dat ze bij die shop geen onderscheid maken tussen een 2x36W en 2x55W armatuur. De buizen hebben toch op zijn minst een andere afmeting (scheelt 12cm oid).
Zie daar ook een prijs staan die hoger is dan €50 en dan ook nog exclusief lampen (komt dus nog 8 a 11 euro bij)
@chemiel50
Wat ik ervan begrepen had is de originele leverancier van Secret Jardin spullen (uit China) zelf de spullen gaan leveren die ze voor SJ maakten. onder de merknaam Mammoth. Secret Jardin laat hun spullen nu maken in Marokko ipv China.Leave a comment:
-
Ltb solutionsnl weet niet of ik het zo goed schrijf staan advertentie.s op maarktplaats. En ik ga het afhalen alleen moet wachten tot alle artikelen op vooraad zijn die ik bestelt hebLeave a comment:
-
Welke webshop? Heb je de bestelling al binnen?Leave a comment:
-
Ik had tog een mee valler deze maand en heb vandaag een tneon set aangeschaft 2x55 wat. Via een webshop in berkelroderijs en zach dus dat het daar ong 5euro scheelde op een 2x36 watt en wil tog wel het uiterst uit 2 planten. Dus had er ook gelijk een flesjj pk13/14 bij. gehaald. Me royal haze zaadjes liggen al te ontkiemen wil deze sesie wel wat meer dan 2gr droog overhouden xdLeave a comment:
-

Leave a comment: