hulp nodig bij het uitzoeken van een t-neon set

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• Tsjara
    commented on 's reply
    Thx Cleargreen!

• Cleargreen
    replied
    6500K voor groei en 2700K voor bloei Tsjara
    En dan zijn er ook nog 9000K lampen beschikbaar voor het wortelen van stekken.

Leave a comment:

• Tsjara
    replied
    Ok, oud topic maar toch een vraagje ... heb ik met een tneon armatuur 2 verschillende lampen nodig(groei en bloei) of bestaat er ondertussen al een soort van “all in one” lamp om te gebruiken?

Grtz

Leave a comment:

• Pixxie
    replied
    Re: hulp nodig bij het uitzoeken van een t-neon set

Desjop.nl, check! Weet ik ineens waar ik moet zijn

Leave a comment:

• Diamond2012
    replied

Daar ben ik inderdaad ook van mening van. Want bij mij schommelt de tempratuur elke keer tussen de 27 -29graden. Maar zie wel dat de dames er blij mee zijn:p

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En die rh is zekker lekker had die ronde alleen jammer genoeg 2 van de 3 zaadjes waren manetjes. Had ze Onder 2 spaarlampen staan zat haast niks op maar het was ook niet de bedoeli g om er veel vanaf te halen maar om te kijken. Hoe het werkt zegmaar. Experimenteren met voeding enzo.
    Last edited by Diamond2012; 29 November 2013, 21:02.

Leave a comment:

• Avishai
    replied

Ik ben zelf net begonnen met T neon en ben van mening hoe meer wattage hoe beter.De warmte ontwikkeling valt enorm mee in vergelijking tot de hoge wattage lampen Ik bkijf volgen veel succes en mijn krukje is geplaatst

Leave a comment:

• Nik
    replied

Die RH is echt lekker Diamond.

Leave a comment:

• Diamond2012
    replied

Ja kwa prijs alleen maar de aramateur is wel voor 55watt staat op de doos teminsten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

En Qnq tenx man heb gedaan wat je zei werd best wazig hahah van het ligt

Leave a comment:

• Wietefras
    replied

Wel merkwaardig dat ze bij die shop geen onderscheid maken tussen een 2x36W en 2x55W armatuur. De buizen hebben toch op zijn minst een andere afmeting (scheelt 12cm oid).

Zie daar ook een prijs staan die hoger is dan €50 en dan ook nog exclusief lampen (komt dus nog 8 a 11 euro bij)

@chemiel50
    Wat ik ervan begrepen had is de originele leverancier van Secret Jardin spullen (uit China) zelf de spullen gaan leveren die ze voor SJ maakten. onder de merknaam Mammoth. Secret Jardin laat hun spullen nu maken in Marokko ipv China.

Leave a comment:

• chemmie
    replied

Ik zie dat er verschillende merken zijn van de t-neon lampen. Secret Jardin Turbo, Mammoth en merkloos? Iemand die weet of er verschil in kwaliteit kan zitten?
    Last edited by chemmie; 22 November 2013, 05:41.

Leave a comment:

• Diamond2012
    replied

Ltb solutionsnl weet niet of ik het zo goed schrijf staan advertentie.s op maarktplaats. En ik ga het afhalen alleen moet wachten tot alle artikelen op vooraad zijn die ik bestelt heb

Leave a comment:

• chemmie
    replied

Welke webshop? Heb je de bestelling al binnen?

Leave a comment:

• Diamond2012
    replied

Ik had tog een mee valler deze maand en heb vandaag een tneon set aangeschaft 2x55 wat. Via een webshop in berkelroderijs en zach dus dat het daar ong 5euro scheelde op een 2x36 watt en wil tog wel het uiterst uit 2 planten. Dus had er ook gelijk een flesjj pk13/14 bij. gehaald. Me royal haze zaadjes liggen al te ontkiemen wil deze sesie wel wat meer dan 2gr droog overhouden xd

Leave a comment:

• QnQ
    replied

De T-Neon armaturen zijn zeer dicht op het gewas te hangen waardoor er relatief veel lichtopbrengst is. Dit ondanks een bescheiden stroomverbruik. Wij leveren u deze T-Neon sets aan inclusief lampen. ...

Leave a comment:

• chemmie
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door El Plantos
    desjop.nl
    bij de sjop zie ik helaas niet de bloei lamp staan. en dan moet ik die nog ergens andes bestellen. Gaat niet werken helaas

Leave a comment:

Bezig...