Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers.

    Degene die mijn microkweek volgen, weten dat er een lamp kapot is geklapt.
    Aangezien deze kweek in een tentje is en er nu een lamp kapot is gegaan
    ben ik een beetje para geworden.
    Ik heb 6 jaar geleden een huisbrand gehad, (niet door mijn toedoen) en ben daarbij alles verloren
    wat ik in mijn bezit had, zelf ook net op tijd het huis kunnen verlaten langs een raam op 4 meter hoogte.
    Dit is iets wat ik echt nooit meer wil meemaken, begrijpelijk denk ik.
    Dus na deze micro tent kweek, gaat de tent er uit, ik ben zo bang dat tie een keer vlam vat door 1 of ander vonkje.

    Dus aan mij om een nieuw voorgroeihok te maken, wat wel oke is aangezien ik ook een nieuw drooghok wou.
    Dit gaat dus een 2 in 1 hok worden.
    Ik heb het geluk dat er hier heel veel inbouwkasten zijn waar ik dus weer gebruik van ga maken.
    De kast heeft de afmetingen van 40 cm diep, 1m20 breed en 2m10 hoog.
    Ik ga de kast in twee delen, bovenkant voorgroei en onderkant droogkast.
    ff een foto van de kast in kwestie.

    20131120_094207.jpg20131120_094302.jpg20131120_152436.jpg

    Als eerste halen we de kast leeg, dat spreekt voor zich.

    20131120_152541.jpg En nu gaat er een eerste laag witte latex op.
    Na de eerste laag zie ik dat er nog wel een laag opkan, maar mijn verf is op dus dat moet nog ff wachten.

    20131120_161138.jpg20131120_161152.jpg

    Dus het droog gedeelte moet maar eerst even worden gemaakt.
    Ik heb een rol vliegenraamnet, weet ik veel hoe ze het noemen, gehaald bij de bouwmarkt
    En daar heb ik een frame omheen gemaakt, en dat zo 4 keer zodat ik genoeg droogruimte heb.
    Wat steun punten in de kast gemaakt waar de frames op kunnen rusten.
    En hoppakee de raampjes erin.

    20131121_143134.jpg Het droog gedeelte is al zo goed als klaar.
    Ook even dat lelijke vloertje aangekleed, en alvast 2 potten erin om mijn visie te zien.

    20131121_144110.jpg20131121_144118.jpg

    Er begint er al kweek waardig uit te zien, of niet dan.
    Vanmiddag ga ik aan het afzuig en inlaat gebeuren klussen.
    De update hiervan zal vanavond verder gaan.
    tot die tijd zeg ik .....

    Laters.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    #2
    Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

    Ziet er keurig uit Berry,
    Verwachte niet anders van jou, jij bent iemand die ik nog zou vertrouwen mij te helpen bouwen!

    Echt klote wat je ben tegengekomen! Ik kan het me niet voorstellen want heb het nooit meegemaakt gelukkig maar wel vroeger een maand een Vakantiejob gedaan bij een bedrijf die opkuist na brand en die beelden vergeet je niet!
    Grtz en succes
    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

    Comment


      #3
      Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

      @Berry Linkin park ftw

      Comment


        #4
        Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

        Jip, daar hangt nog een fossiel in je kast :p
        Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

        Comment


          #5
          Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

          Als je super veilig wilt doen, kapsel je de 'ontbrandbare' delen in met gipsplaten. Die kunnen extreem veel hitte verdragen zonder kapot te gaan. Ik heb weleens gelezen dat mensen hun vsa etc. inbouwen in een gipsplaten kist, just to be safe. Ik weet er zelf helaas weinig over, dus meer dan deze tip kan ik je niet geven.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

            Ziet er leuk uit Berry,beetje de afmetingen van mijn kast maar de bedoeling is dat ik na de kweek ook droog in de kweekruimte dus werk eigenlijk met de helft van de kast (midden),onderste gedeelte wordt gebruikt voor wat kweekspulletjes in op te bergen en boven de kweekruimte aansluitingen van electro enzo,ruimte waar ik dus in kweek is 120 B 45 D 145 H

            Comment


              #7
              Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

              Lekker bezig.

              Binnenkort kun je bij jullie geen deur open trekken of er zit een stel planten achter

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #8
                Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

                Ziet er weer strak uit.
                Klussen met kwekers

                Comment


                  #9
                  Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

                  Wietefras...jep jep tis jammer dak nog kleren heb of palmde die kast ook in

                  Comment


                    #10
                    Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

                    Yo de manne,

                    Leuk dat jullie allemaal meekijken, daar doen we het allemaal voor.

                    We gaan weer verder met de afzuiging.
                    Ik heb weer gekozen voor een badkamerafzuiging, waarom??? Die had ik nog liggen.
                    Misschien dat ik er later nog een koolstoffilter tussen zet maar voor nu doe ik het zo.
                    100 mm diameter, dus eerst even een gat in het dak.

                    20131123_113335.jpg En dan kan de afzuiging erin. 20131123_121250.jpg20131123_131218.jpg

                    Zo dat gedaan, dan kunnen we eens gaan kijken naar de inlaat,
                    Dit keer ga ik voor een passieve inlaat, omdat het om een voorgroeihok met tneon gaat en ik denk dat ik de temp. wel onder controle kan houden.
                    Eerst ff aftekenen, en dat zagen maar.....

                    20131123_125220.jpg20131123_130010.jpg

                    Wat panty's van me vrouw gejat, om het toch lichtdicht te houden.

                    20131123_142441.jpg< buitenkant en de binnenkant>20131123_143810.jpg

                    20131123_144341.jpg En toen was daar de buurman die nog wel wat latex had staan.

                    Dus de binnenkant nog maar een laagje gegeven, vanmiddag de deur nog een laagje en dan wachten op de lamp.

                    20131123_155509.jpg

                    Zo dat was het voor nu, later nog meer van dit.

                    Laters.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

                      Hey Berry van die kleine koolstoffilter pads (ronde mouche zeg maar) uit de aquarium zaak werken best wel goed,had er zo paar gekocht om te testen zitten per drie verpakt ( 8 euro ),knip ze dan op maat voor je uitlaat en dan kan je deze mooi kwijt achter het kapje van je afzuiging.
                      Last edited by greenleaf; 25 November 2013, 09:06.

                      Comment


                        #12
                        Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                        Comment


                          #13
                          Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

                          hey nik mag momenteel niet klagen van geurhinder,gaat mischien toenemen als ze wat groter zijn (nu 4 weken)dus hou die ikea tip in men hoofd,zeker als ik ga drogen.

                          Comment


                            #14
                            Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

                            Op 4 weken ruik je ook nog niks van de bloemen geur...
                            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                            Comment


                              #15
                              Re: Paranoia berry bouwt maar weer een kweekkast!!!

                              Wilde ik net zeggen. Ik heb nog helemaal geen filter. Al moet ik wel snel een keer naar Ikea ...

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...
                              X