Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

T-neon spaarlamp combi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    T-neon spaarlamp combi

    Korting op 420shop
    Jiew! Ik heb twee 27w tornado spaarlampen aan mijn t-neon lamp vastgemaakt. Ik had 4 van deze lampen om de secret jardin t-neon 2x55w heen hangen, maar het werd te warm en de lampen schenen niet echt efficient zonder kap. Ik hoop dat ik nu zo'n 150w effectief over heb. Het nadeel is wel dat de fittingen wat t-neon licht blokkeren en ik moet de t-neon nu iets verder van de lamp af hangen.

    image.jpgimage.jpgimage.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Ik heb nu een mooi spectrum: 2100k, 2700k en 6500k.
    Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

    #2
    Re: T-neon spaarlamp combi

    Die hangen er anders maar sip bij...

    Comment


      #3
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment


        #4
        Re: T-neon spaarlamp combi

        plantjes vinden het volgens mij ook niet leuk zo, mini palmboompjes :-p

        lijkt wel of ze gesnoeid zijn
        [COLOR=#a9a9a9][B][SUB]Een pad ontstaat door er op te lopen[/SUB][/B][/COLOR]

        Comment


          #5
          Re: T-neon spaarlamp combi

          Bedankt voor de input, ik ben er ook niet gelukkig mee eigenlijk, ik ga ze er maar weer af halen.

          De boompjes staan er al langer moeilijk bij. Eerste groei, geknoei met te veel voeding en water. Drama. Ik ga opnieuw beginnen denk ik.
          Last edited by Dkuttekop; 23 November 2015, 02:21.
          Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

          Comment


            #6
            Re: T-neon spaarlamp combi

            Welke aarde je ook gebruikt, eerste 3 weken heb je niks nodig van voeding. Voor de rest kijk ik naar de onderkant van mijn literpotjes, als ik nog donkere grond zie langs onder krijgen ze enkel de bovenkant verneveld om het uitdrogen tegen te gaan. Zo zien ze er ook uit, iets teveel water gekregen. Wordt de grond zwaar en stikken de wortels.

            Comment


              #7
              Re: T-neon spaarlamp combi

              Bedankt Beowulf! Dat is een mooi advies
              Buitenleef en buitenkweek, lekker thuis en er op uit! 2016 (actief)

              Comment

              Bezig...
              X