Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe krijg je voldoende LV

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe krijg je voldoende LV

    Korting op 420shop
    simpel hoe krijg je voldoende luchtvochtigheid in je micro kweek kas. doe momenteel om de zoveel uur water koken en er in zette in een potje.

    #2
    Handdoeken in een pot met water hangen is een veelgebruikt middel. De handdoek moet een deel in de pot hangen en grotendeels UIT de pot, mooi gestrekt. Zoals een handdoek die je te drogen hangt.
    Met een plantenspuit wat vernevelen kan ook helpen...

    Comment


      #3
      ik zou ook een handdoek nemen die een donkere kleur heeft, liefst zwart, waarom? omdat de kleur zwart licht absorbeerd en het vocht dan sneller verdampt.
      Corrigeer mij indien ik fout ben.

      Comment


        #4
        ok zal het proberren, moet her perse een handoek zijn? aangezien ik een micro kas heb van 1,5 m bij 60 cm.

        kan het ook met een stoffige theedoek of washandje?

        Comment


          #5
          Als het maar een doek is die water op kan nemen. Je moet het zien als een olielampje met lont, de lont hangt in de brandstof, verdampt en die damp kun je aansteken.

          Je neemt dus een waterreservoir (bak, emmer, beker) en hangt hier een doek (de lont) in (washandje, handdoek, theedoek). Hoe groter de doek, hoe groter het oppervlak en dus meer verdamping. Hoe groter het reservoir hoe minder vaak je het hoeft te vullen.
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #6
            heb een theepot half gevult met water, en een washandje er half in gehangen.

            tis nu wel 30 grade in me hok is dat niet teveel? en ik heb geen pc fannetje

            Comment


              #7
              30 is al aan de hoge kant
              en een washandje is echt niet genoeg... We zeiden duidelijk een handdoek, dat ding is anders te klein, er moet een groot verdampingsoppervlak zijn

              Comment


                #8
                maar voor zo kleine kast? heb maar 1 plant in staan.en totaal 70 watt aan spaarlampen of zo. een emmer of handoek zou niet eens passen in mijn kast.

                moet morgen alleen even pc fannetje in bouwen , maar moet ik er 2 doen? en is een lg, of siemens oplader ook goed? of moet het nokia zijn?

                Comment


                  #9
                  kleine emmer dan, de opp van de doek is het belangrijkst .
                  Dacht Nokia het beste, het staat zo mooi uitgelegd hier ergens op het forum:
                  http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tie-t2135.html
                  er moet een groot verdampingsoppervlak zijn
                  . . .

                  Comment


                    #10
                    is een grote spons, zoals bv wat er in verpakkingsmateriaal gebruikt wordt, ook goed?

                    Comment


                      #11
                      zolang het maar water goed absorbeert en de vezels dicht op elkaar zitten maar nog net poreus genoeg zijn om water door te laten, alles wat stoffig is

                      Comment


                        #12
                        ok je had gelijk washandje was meteen vol , heb voor de nacht 2 handoekjes hangen.

                        Comment


                          #13
                          ik gebruik waterkoker , word wel snel warm maar lv stijgt direkt

                          Comment


                            #14
                            deed ik ook , eerst een waterkjoker gebruiken maar na , 20 min is die weer koud.

                            Comment


                              #15
                              Ik deed het vroeger ook met een waterkoker.

                              Dit weekend ben ik een luchtbevochtiger gaan halen Werkt perfect, ik krijg binnen een halfuurtje een hele kamer aan een LV van 70 %
                              Ik ben van plan die op een timer aan te sluiten zodat hij maar af en toe aan slaat.
                              Greetzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X