simpel hoe krijg je voldoende luchtvochtigheid in je micro kweek kas. doe momenteel om de zoveel uur water koken en er in zette in een potje.
hoe krijg je voldoende LV
Collapse
X
-
Als het maar een doek is die water op kan nemen. Je moet het zien als een olielampje met lont, de lont hangt in de brandstof, verdampt en die damp kun je aansteken.
Je neemt dus een waterreservoir (bak, emmer, beker) en hangt hier een doek (de lont) in (washandje, handdoek, theedoek). Hoe groter de doek, hoe groter het oppervlak en dus meer verdamping. Hoe groter het reservoir hoe minder vaak je het hoeft te vullen.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
maar voor zo kleine kast? heb maar 1 plant in staan.en totaal 70 watt aan spaarlampen of zo. een emmer of handoek zou niet eens passen in mijn kast.
moet morgen alleen even pc fannetje in bouwen , maar moet ik er 2 doen? en is een lg, of siemens oplader ook goed? of moet het nokia zijn?Comment
-
kleine emmer dan, de opp van de doek is het belangrijkst
.
Dacht Nokia het beste, het staat zo mooi uitgelegd hier ergens op het forum:
http://jointjedraaien.nl/wietforum/f...tie-t2135.html
. . .er moet een groot verdampingsoppervlak zijnComment
-
Ik deed het vroeger ook met een waterkoker.
Dit weekend ben ik een luchtbevochtiger gaan halen
Werkt perfect, ik krijg binnen een halfuurtje een hele kamer aan een LV van 70 %
Ik ben van plan die op een timer aan te sluiten zodat hij maar af en toe aan slaat.GreetzzComment

Comment