Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder 1# eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: lowryder 1# eerste kweek

DSC03273.jpgDSC03275.jpgDSC03265.jpgDSC03268.jpgDSC03270.jpgDSC03271.jpgDSC03267.jpgDSC03269.jpg

Comment

DSC03279.jpgDSC03277.jpgDSC03282.jpgDSC03276.jpgDSC03278.jpgDSC03280.jpgDSC03281.jpg kunnen jullie zien wanneer ik moet oogsten? en zullen deze plantjes iets noemenswaardig opleveren?..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tekke View Post
        [ATTACH=CONFIG]45336[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45337[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45338[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45339[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45340[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45341[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]45342[/ATTACH] kunnen jullie zien wanneer ik moet oogsten? en zullen deze plantjes iets noemenswaardig opleveren?..
        Het oogst moment hangt af van wat je lekker vind, een high of stoned effect. Veel mensen houden echter 80% bruine harsklieren aan als het oogst moment. Aan de hand van je foto's (nummer 3 met name) lijkt het mij niet echt dat je hier een partij wiet vanaf haalt.

Tevens lijkt het alsof er spint op je planten zit!

Comment

wat is er te doen aan spint en wat tast deze aan, en hoeveel gram zou ik ongeveer van de 3 af krijgen?

Comment

als ik vooral een high effect wil hebben moet ik dan nu al oogsten?

Comment

hoelang staan je plantjes al, en als ik het goed zie is die grote plant van jou geen indica, maar juist een sativa met kenmerkende dunnne lange vorm met dunne vingers aan de bladen.
              sigpic
              Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

26 juni kwamen de eerste plantjes boven. hoe lang zou ik ze dan nog laten staan?

Comment

DSC03283.jpgDSC03284.jpgDSC03288.jpgDSC03287.jpg op de laatste 2 prentjes denk ik de eerste verschijnselen van een vrouwtje te zien. wat denken jullie?

Comment

denk dat je lowriders over een week of 2 zo goed als klaar zijn, alleen denk niet dat daar nog veel bijkomt aangezien het best wel butt weer is. jazeker dat is een mooie dame, alleen jammer dat ze veel te laat is gezaaid, weet niet of je daar buiten nog iets van af kan trekken! maar succes ermee!!
                    sigpic
                    Werkzaam in de medische groenvoorziening sedert '93

Comment

moet ik dan een kast bouwen? of zullen er nog wel knoppen aankomen? hebben jullie een cheape, goede oplossing?

Comment

is het een goed idee om een simpele serre te maken? 4 palen in de grond rond de plant en daar een plastiek over spannen? laat snel iets weten

Comment

Een goedkope oplossing om een kweekkastje te maken is om zelf aan het knutselen te gaan met wat houtenlatten van een lokale bouwmarkt en om de buitenkant dan te maken van het (denk ik wel bekende) zwart/wit folie.
                          Met een TL of spaarlamp kan je dan een kleine hoeveelheid voor eigen gebruik kweken (in de grootte van 30 gram per oogst/0,5m2).

Wat een iets mooiere maar duurdere oplossing is, is om een kastje te kopen (bovenkast van een keukenblok bijvoorbeeld) en deze in te richten naar wens.
                          Ik heb zelf bijvoorbeeld om in de bloeien een keukenkastje van ikea op pootjes gezet, 1 plank voorzien van 2 gaten waar 2 potten in hangen (zo reflecteert de witte plank ook direct licht terug) en bovenin het kastje zitten 2 spaarlampen.
                          Je kan in een kastje natuurlijk gemakkelijker de omstandigheden in de gaten houden en er invloed op uit oefenen dan dat je dit buiten kan.

Comment

ja ga ik binnenkort doen. Maar voor de plant die buiten staat, die wat groot is voor een kast heb ik 3 palen er rond gezet en daar rond een plastiek zeil voor regen etc

Comment

Heb je niet de mogelijkheid om de plant binnen te zetten op een zonnige plek? Of heb je hem bewust buiten i.v.m. eventuele geur?
                              Binnen hoef je de plant niet te beschermen voor de regen en wind etc (een beetje wind is eigenlijk wel goed).

Comment

binnen op een zonnige plek? verklaar u nader

Comment

Bezig...
                                X