Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder 1# eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: lowryder 1# eerste kweek

Als je de plantjes binnen kwijt kan moeten ze wel op een zonnige plek staan, dus niet in een donkere hoek. Net als buiten dus, buiten plaats je de plant ook niet naast een schutting waar hij in de schaduw staat. Meer licht is beter dus als je de plant binnen wilt zetten zet hem dan in de zon of op een plek waar hij gedurende de dag zo veel mogelijk zonlicht krijgt.

Comment

DSC03300.jpgDSC03299.jpgDSC03301.jpg wanneer oogsten?DSC03303.jpg onderste topjes DSC03302.jpgzijn dit zaadjes in wording? ...DSC03304.jpgtijdelijke opstelling voor de regen..DSC03305.jpgdit blad ziet er slecht uit? enig idee wat hiervoor de reden is (plant onder de plastiek folie)

Comment

Heb je niks wat meer licht doorlaat?
        Zoja zou ik dat nemen, het blad van die plant in die serre leek slap te hangen maar kan ook van de regen zijn...ook zorgen dat er genoeg luchtcirculatie aan kan.

Grtz

Comment

Dat topje waarvan je vraagt of het een zaadje is: nee dat kan niet, dan moet de plant bevrucht zijn... dat kan natuurlijk door een mannelijke plant in de buurt maar zo te zien is die er niet of door dat de plant een hermafrodiet is en zichzelf bevrucht heeft. Dan had je dit zeker gezien aangezien er dan een stuifmeel balletje eerder was geweest die geel stuifmeel had verspreid.

Dat blad is inderdaad niet zo mooi, het lijkt er op alsof hij te weinig licht krijgt in mijn ogen. Geef je de plant ook voeding?

Comment

nee ik krijg binnenkort wel voeding, dan ga ik hem deze ook geven

Comment

Welke voeding ga je gebruiken? (voor haar! niet hem natuurlijk)

Comment

canna terra flores denkik of canna boost

Comment

DSC03315.jpgDSC03318.jpgDSC03316.jpg hier zijn de 3 lowryders. kunnen jullie een gok maken hoeveel kleine grammetjes ik van deze 3 zal afkrijgen? zijn de kleine blaadjes vol thc die je ziet bruikbaar? want voor boter of hasj zijn er het te weinig denk ik. En wanneer best oogsten voor een meer high effect?

Comment

Als ik het zo bekijk is dat bij elkaar als het gedroogd is nog geen 10 gram.
                    De kleine blaadjes die je bedoel van foto 2 gok ik... dat worden normaliter je toppen. Deze groeien als een compacte top samen. Dus ja ze zijn bruikbaar.
                    Oogst moment hangt af van het soort en je voorkeur. Doorgaans kan je aanhouden dat je moet oogsten zodra 80% van de witte haartjes bruin zijn geworden. Oogst je eerder is het effect meer een high (55% ~ 60% bruin), oogst je later is het effect meer stoned.
                    Om echt goed te bepalen wanneer je moet oogsten heb je een microscoop nodig, hiermee kan je de trichomes (hars kristallen) mee bekijken en het juiste oogst moment bepalen.

Comment

en hoe lang denk jij ongeveer dat ze nog nodig hebben? want je zegt dat de kleine blaadjes tot een compacte top samengroeien, dus dit moet nog gebeuren?

Comment

Ja dat gebeurd als de omstandigheden optimaal zijn, je krijgt dan dus mooie grote toppen. Nu zul je die denk ik niet krijgen aangezien de plantjes erg klein en niet mooi volgroeid zijn.
                        Hoelang ze nog nodig hebben weet ik niet, hoe lang bloeien ze nu al?

Comment

het zijn autoflowers dus al vanaf ze uit de grond kwamen maar deze week wordt het mooi weer dus ik laat ze nog staan tot het weer wat slechter weer wordt dan ga ik oogsten. kan je de kleine blaadjes vol thc ook grinden en tussen de wiet mengen?

Comment

Dat het autoflowers zijn mag duidelijk zijn, maar de vraag is dan dus: hoe oud zijn deze plantjes nu?
                            De kleine blaadjes kan je uiteraard als ze goed gedroogd zijn grinden en tussen je wiet mengen... of het lekker smaakt / veel effect heeft weet ik niet.

Comment

19 juni kwamen de plantjes boven dat is dus net 8 weken en 1 dag.

Comment

kan ik de grote plant al bijvoeden met canna terra flores? mvg

Comment

Bezig...
                                X