Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lowryder 1# eerste kweek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: lowryder 1# eerste kweek

ik zou het niet doen als ik jou was er komen zeker nog wat zon dagen aan denk toch wel dat
    maxican gelijk heb toch nog wel 5 weken hoor gedult is een schoone zaak
    Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
    laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

Comment

DSC03528.jpg kan er mij iemand zeggen wat er met deze plantjes te kort of teveel hebben?

Comment

Misvormde bladeren en een te kort aan voeding zo te zien. Zie hier voor extra ondersteuning: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...bleem-Oplosser

Over je eerder oogsten idee: het heeft zin om slechte toppen, overbodige takken te snoeien... alle bloei energie gaat dan naar de goede toppen/takken. Hetgeen je nu al oogst is totaal niet bruikbaar. De werkzame stoffen in de wiet zijn nog niet aangemaakt/nauwelijks aangemaakt en niet rijp. Dus daarvoor moet je het niet doen. Dieven is hetgeen je eigenlijk wilt doen, google of zoek op dit forum even naar "dieven".

Comment

mooi! heb het hier even helemaal doorgelezen. zit in hetzelfde geval als jou (of slechter) heb 1 plant Arjan's Haze #2 geplants 20april en zit nogaltijd niet in bloei!? begin stilletjesaan te flippen!

Comment

ohja en als je hogere oprbrengst buds wil dan wil je mss de hesi fosfor plus kopen. dat heb ik allesinds gedaan

Comment

ahja, nog een vraagje hoeveel denken jullie dat ik hier van zal kunnen oogsten? Dat dieven zal ik doen, houd dieven ook in dat je de grote tussenbladeren wegknipt?
              Last edited by tekke; 21 September 2010, 22:14.

Comment

Bladeren haal ik nooit weg, zit voeding en ze vangen licht op dus ik laat ze altijd lekker zitten.

Comment

dieven houdt in dat je de kleine opkomende bloeiende scheutjes/topjes in de oksel verwijderd die toch nooit voldoende licht zullen krijgen. Op deze manier blijft er meer over voor de top die wel optimaal zal kunnen afrijpen.
                  Grote bladeren laat je best zo lang mogelijk aan de plant omdat ze reserves zijn van voedingsstoffen, net zoals bij de mens de vetlaag. Doet er zich een probleem voor dan kan de plant het blad nog steeds aanspreken om een tekort aan te vullen. indien je ze wegknipt zit het probleem in geen tijd in de top en dan is het balen.

Grtz $iR
                  sigpic

Comment

en iemand een idee hoeveel deze plant zal opbrengen ongeveer?

Comment

Dat kun je nu toch nog niet zeggen man...wie weet komt er morgen een of andere frisse kerel langs en snijdt in de nacht je plant af, gaat het plots een week stormen of vriest het al volgende week. Veel heb je niet in de hand maar het ziet er wel goed uit. Misschien plast je buurman of die zijn hond wel in de nabijheid van je plantje en gaat ze kapot aan een overdosis N. Blijf ervoor zorgen, bidden en hoop op een oogst. Daarna kan alles maar goed meezitten.
                      Daarnaast heb ik nog veel minder leuk nieuws voor je, waar je misschien wel rekening mee dient te houden wil je een antwoord op je vraag. Ik zag een blad op het toneel verscheinen die voor mij heel herkenbaar is. 2 mogelijkheden waar ik nog steeds niet helemaal over uit ben: ofwel is je plant ziek, ofwel komt dit door cicaden/leafhoppers. Jammer genoeg komt het een meestal samen met het ander...

Grtz $iR
                      sigpic

Comment

over welk blad heb je het? en waar zie je dit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tekke View Post
                          [ATTACH=CONFIG]50956[/ATTACH] kan er mij iemand zeggen wat er met deze plantjes te kort of teveel hebben?
                          Ik denk dat Sir deze bedoeld.

Comment

ja , is short ryder zaad van nirvana, trekt op niet bijna allemaal gehandicapt,triploid,tekorten of ziek..

Comment

hej, door de vele regenval en het slechte weer dacht ik om mijn grote buitenplant de laatste 2-3 weken onder een velux te zetten binnen? is dit een goed idee en aan te raden? graag snel antwoord, danku!

Comment

Dat kan prima! ik zou het wel doen.

Comment

Bezig...
                                X