Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De 2e rondee, 3x verrassingszaad.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik gebruik binddraad van de action. kost niets en werkt gemakkelijk.

    Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
    Vapers Hydro avontuur (voltooid)

    Comment


      #32
      Dat is inderdaad wel makkelijk Vaperke.
      Ikzelf gebruik ijzerdraadjes, dit zodat ik de stammetjes niet afknel.

      Hier even de beloofde fotos, zijn niet super maar hoop binnenkort de toppen beter te zien ^^


      Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

      Comment


        #33
        Hej ! Hier weer even een update.
        De dames staan nu 9 week op 12/12, en de toppen beginnen eindelijk te vormen !

        Netje word al mooi gevuld!

        Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

        Comment


          #34
          Hej mensen ! Even weer een kleine update !
          De kachel is nu uit in de kast, de temp is wel iets gezakt maar nog netjes rond de 20 graden.

          Ook gaan de dames nu echt volle bak bloeien ze beginnen al lekker te ruiken en de haartjes komen overal te voorschijn !

          De scrog gaat ook erg lekker, damn wat is dat nu al een verschil met de vorige oogst!
          2 van de zaadjes die ik KAN hebben gebruikt, lees KAN.
          Want ik had 4 zaadjes in huis liggen. Dit waren er 2 van een buitenkweel Powerplant. En 2 zaadjes uit een zakje van wat ze zeiden dat het critical was.
          Denk ik dat het de Powerplant zijn geweest. Ik hoop het wel want dat was echt een lekker wietje !

          Hier wat fotos voor de liefhebbers !


          Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

          Comment


            #35
            Leuk verslag, planten zien er goed uit! Het scroggen staat bij mij op mijn verlanglijst voor een volgende kweek. Zo ook de led... al ben ik een beetje para van de lichtkleur. Ik weet niet hoe dat er door gordijnen uit ziet.

            Comment


              #36
              Dankjewel dolce! Ik zeg zeker doen ! Heb denk ik door het buigen en vastbinden wel wat vertraging opgelopen. Maar ik denk dat het het zeker waard is !
              En de led netzo, heeft mij net 70 ero gekost en doet het echt perfect !

              Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

              Comment


                #37
                Update:

                Oh man de dames gaat nu wel erg hard! Toppen beginnen zich al goed te vormen, en volgends mij zijn het een heleboel hoofdtoppen.

                Iemand anders ervaring met scrog ? Worden alle toppen dicht bij de lamp even groot ongeveer ?

                Hier wat fotos.

                Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

                Comment


                  #38
                  Update:

                  Hoi mensen, de dames gaan super goed ! De toppen beginnen nu al lekker te groeien.
                  Wel zie ik af en toe wat blad dat geel word, ik voed wel bij met cannabio flora dus weet zo niet waar het aan ligt. Ook kun jw op de fotos zien dat er ook nog andere plantjes aan het groeien zijn

                  Ik heb voor mijn vriendin wat potjes neergezet met Basilicum,aardbei en rode peper.
                  De basilicum gaat al goed en de aarbei ontkiemt al mooi. Van de rode peper is helaas nog niks te merken
                  Hier wat fotos !

                  Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

                  Comment


                    #39
                    Kleine update !

                    Hej mensen hier weer even een kleine update, de dames doen het heel lekker onder de 300w led van alieexpres.
                    Toppen dikken al mooi aan! Ik hoop wel dat ze nog iets dikker worden. Haartjes zijn allemaal nog wit met een paar donkere.

                    Binnenkort maar een microscoop halen om de trichomen te bekijken ^^
                    Wel begin ik last te krijgen van geel blad met wat roestvlekjes er in.. iemand enig idee waar dat aan kan liggen ? Ik heb wel bijgevoed, op dit moment even mee gestopt ivm blad.



                    Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

                    Comment


                      #40
                      Heeft iemand enig idee wat de bladproblemen zouden betekenen m

                      Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

                      Comment


                        #41
                        Hej mensen hier weer een kleine update !
                        De dames gaan super! Toppen dikken nu mooi aan ! Worden ook al mooi wit van de trichomen HEERLIJK!
                        wel heb ik veel last van geel blad wat uitdroogt... iemand een idee ?
                        Heb nu ook het kacheltjr weer aangezet aangezien de temperaturen wat laag werden..
                        Kan het zijn dat als de temp weer omhoog gaat de toppen ook wat dichter worden ?
                        Weet zo niet hoelanf ze ongeveer nog moeten maar we houden het in de gaten.
                        Voor een 300 watt led van alieexpress niet verkeerd lijkt mij.

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

                        Comment


                          #42
                          Het einde is in zicht !!
                          De dames dikken nu heerlijk aan !
                          Ik ben al 2 week gestopt met voeding en volgends mij is dat ook wel te zien
                          Voor de mensen die het wat interreseert, die 300 watt van alieexpress doet het echt super !
                          Voor een leuke prijs valt er best nog wel wat mee te kweken !

                          Hoelang denken jullie dat de dames nog moeten ? Trichomen kan ik helaas niet checken
                          Denk zelf nog een weekje.. tell me if im wrong


                          Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

                          Comment


                            #43
                            En we zijn weer klaar !
                            Vandaag de 2 dames geknipt, en moet zeggen dat het echt een mooie oogst is !
                            164 gram nat, en de toppen waren allemaal mooi dicht.. dus ben benieuwd wat er van over blijft !
                            Ben ook zeer tevreden over de lamp ! Volgende keer alleen iets langer voorgroeien en dan met 3 ipv 2 dan krijg ik vast het neje helemaal vol!
                            De volgende zaadjes liggen ook alweer klaar !
                            1x purple kush van wietzaadjes.nl
                            1x silver haze van vision seeds
                            1x special kush van royal queen seeds !



                            Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

                            Comment


                              #44
                              Smakelijk
                              verslag 1, verslag 2

                              Comment

                              Bezig...
                              X