Setup 4x COB 3070 200Watt dimbaar, 500m3 afzuiging met 425m3 koolstoffilter. Oppervlak van 0,4m2. Vierkante potten van 11 liter, Plagron Lightmix met perliet en Plagron roots, grow en bloom, pH-. Elke pot krijgt een eigen instelbaar scrogrek van ca. 30x30cm om na 12/12 de toppen op de juiste hoogte te houden ivm. rek en strek.
Vorige kweek van vier (50/50) Cannatonics is erg goed verlopen en veel geleerd. Deze rond ga ik door met Indica en Sativa:
Aandachts-, leerpunten en opmerkingen uit mijn vorige verslag die direct of indirect invloed hebben:
Verder ga ik de lamp terugschroeven naar ongeveer 150 Watt. Dat is het berekende wattage voor mijn oppervlak. Laatste weken in de bloei ga ik deze opschroeven naar de 200 Watt.
Leuk als jullie weer meelezen!
Groet,
Groot
Vorige verslag:
Vorige kweek van vier (50/50) Cannatonics is erg goed verlopen en veel geleerd. Deze rond ga ik door met Indica en Sativa:
- Blueberry - Dutch Passion feminized [ ~63dagen ]
- Sour Diesel #2 – Humboldt Seeds feminized [ ~77dagen ]
Aandachts-, leerpunten en opmerkingen uit mijn vorige verslag die direct of indirect invloed hebben:
- 50 liter zak is prima voor 3 x 11liter potten, dus twee zakken nodig voor 4 x 11liter
- Potten vullen tot aan de rand
- Potten niet meer draaien, steeltjes worden steviger maar geeft stress
- Water aanzuren direct vanaf het begin
- Premix 100ml aangezuurd water ⅔ water ⅓ pH- voor de veiligheid met schedeltjes
- Geen druppels op de bladeren laten na watergeven
- Niet te nat zetten, goed laten opdrogen en niet teveel water
- Wortel stimulator vanaf het begin
- Voeding zolang mogelijk uitstellen en dan minimaal en op vraag
- Bloei voeding pas na eerste bloeiverschijnselen
- Op scrog rek binden tot eerste bloeiverschijnselen
- Minimale temperatuur op 20°C te houden, afhankelijk van kamer temperatuur (wordt moeilijk)
- Aparte droog tent 60x60 aangesloten op bestaande kast
- Oppassen voor de oogst koorts

Verder ga ik de lamp terugschroeven naar ongeveer 150 Watt. Dat is het berekende wattage voor mijn oppervlak. Laatste weken in de bloei ga ik deze opschroeven naar de 200 Watt.
Leuk als jullie weer meelezen!
Groet,
Groot
Vorige verslag:

Comment