Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower koelkast kweek 2x36W Tneon (+4x4W LED tijdens bloei)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Foto's van dag 50:
    Herfst lijkt te zijn begonnen bij de Dinamed, die zou nog maar 3 weken moeten dus daar maak ik me weinig zorgen over.
    Skunk is gestopt met strekken en begint eindelijk duidelijke bloei te vertonen.
    Day 50 23.00.jpg Day 50 22.59.jpg
    Day 50 22.57.jpgDay 50 22.58.jpg
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

    Comment


      #47
      Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen View Post
      Foto's van dag 50:
      Herfst lijkt te zijn begonnen bij de Dinamed, die zou nog maar 3 weken moeten dus daar maak ik me weinig zorgen over.
      Daarmee geef je me weer vertrouwen, ik heb er een zwaar hoofd in....... mijn planten zijn nog iets geler maar die zitten vandaag dan ook op 62 dagen en moeten het nog minimaal 12 dagen volhouden
      2e
      3e

      Comment


      • Cleargreen
        Cleargreen commented
        Editing a comment
        Dat gaat wel goed komen denk ik, je hebt al flinke toppen hangen vind ik.
        Ben je stiekem al naar de trichomen aan het kijken?

      • EasyW
        EasyW commented
        Editing a comment
        Ja, met zo'n onhandig minimicrorcoopje :-p veel milky maar kan nog geen amber ontdekken

      #48
      Dag 58:

      Herfst zet aardig door bij de Dinamed en de topped dikken aardig aan. Skunk is de snelste niet en is ook van alles mee mis geloof ik, bladeren bovenin zijn erg mager en hangen behoorlijk naar beneden.

      Day 58 11.29.jpg Day 58 11.30.jpg
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

      Comment


        #49
        Dag 64:
        De Dinamed gaat hard nu, heeft al veel melk kleurige trichomen en de toppen dikken goed aan dus ze zal met een week wel klaar zijn.
        Skunk loopt nog steeds erg achter maar 't zal d'r goed doen als de Dinamed straks eruit is en ze beter onder de lampen geplaatst kan worden. Ben wel benieuwd of dat meer wordt dan enkel fluf.
        Had gehoopt begin februari de volgende ronde te starten maar dat gaat erg krap worden.
        Day 64 9.28.jpg Day 64 9.29.jpg Day 64 9.30.jpg
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

        Comment


          #50
          Enkel een fototje van de Dinamed vandaag, Dag 70 vanaf zaaien. Ze moet nog een paar dagen.
          Day 70 21.03.jpg
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Netjes gedaan! Mooi klein compact plantje met dikke toppen

          • Cleargreen
            Cleargreen commented
            Editing a comment
            @Rreppellsteeljam op dag 65 was ik begonnen dacht ik. Bedenk wel dat ik nog behoorlijk groen ben kwa kweken dus ik doe maar wat

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Dat doe ik ook, want plannen mislukken vaak als ze met de echte wereld in aanraking komen!!

          #51
          Dag 76 inmiddels, Dinamed staat nog steeds, gaat waarschijnlijk morgen om maar heel misschien laat ik haar nog tot het weekend staan.
          Skunk ziet er niet beter uit nog maar de topjes beginnen nu wel aan te dikken dus wellicht wordt dat toch nog wat.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


          • EasyW
            EasyW commented
            Editing a comment
            Mooie plant die Dinamed, bijna zonde om d'r om te hakken. Heel anders dan die bij mij...... dat was meer uit hun lijden verlossen

          • Cleargreen
            Cleargreen commented
            Editing a comment
            't lijkt heel wat als je al dat gele blad ertussen uit plukt xD

          #52
          Dinamed wet bud 53gram2019-01-25 03.52.55.jpg
          Afgelopen nacht de Dinamed omgehakt na 77 dagen.
          Toppen van 9,10,15 en 18 gram nat, totaal 53 dus dat zal zo'n 10 gram droog zijn.
          De Skunk staat nu een stuk beter onder de lamp en met een beetje mazzel dikt die ook nog flink aan zodat ik hopelijk toch nog een respectabele totale opbrengst heb.

          De Dinamed droogt nu in een kartonnen doos in mijn kweekruimte en zodra die droog is ga ik de boel onder handen nemen en de Invisible Sun lamp ophangen. Warmte matje staat nu uit zodat de temperatuur wat gunstiger is voor het drogen.
          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

          Comment


            #53
            Drogen van de Dinamed gaat lekker, luchtvochtigheid in de kartonnen doos zak geleidelijk, stond vanochtend op 60% en 19C, buiten de droog doos (in de kweekruimte dus) was de vochtigheid 45%.

            Die Skunk is nog lang net klaar en lijkt meer op hennep als je het mij vraagt, nog geen vlokje sneeuw te zien op dag 82 vanaf zaaien nu terwijl die volgens Strain Hunters in 9 weken klaar zou zijn.
            k snap dat het met mijn verlichting wat minder snel gaat maar hoe het er nu naar uit ziet moet ze nog minimaal 3a4 weken dus dat is wel een beetje extreem.
            Day 82 13.00.jpg Day 82 13.01.jpg
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


              #54
              Dag 96:
              Wat een drama die skunk ze staat nog steeds en zitten toppen aan maar ruik nagenoeg niks.

              Scheiding tussen diepvries en koelkast inmiddels verwijderd dus dat geeft een extra 30cm hoogte.
              Day 96 19.44.jpg Day 96 19.45.jpg
              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

              Comment


                #55
                Dag 100 en ze gaat om, ze zou nog wat langer kunnen en eerlijk gezegd ook wel moeten maar ik kan het niet langer aanzien.

                Day 100 22.30.jpg Day 100 22.29.jpg
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                Comment


                • Greyvol
                  Greyvol commented
                  Editing a comment
                  Kan goed dat je daar keiterhard stoned van word na wat curen..

                • Cleargreen
                  Cleargreen commented
                  Editing a comment
                  Dat zou wat zijn Greyvol, lijkt wel hennep zo weinig geur zit eraan, t is dat ik met zo'n mini microscoop toch een hoop trichomen zie anders had ik het niet eens gedroogt :p

                #56
                Het heeft ook niet zoveel zin om ze langer te laten staan als er geen blad meer aan zit.
                Dan gaan ze heeeeel langzaam, ze kunnen misschien nog wel een maand zo staan.

                Ik lees een paar keer "die zou zolang moeten",. Ik denk dat je iets minder moet focussen op wat de verkopers je vertellen.
                De tijd die ze opgeven is meestal apekool. Die cijfertjes gebruiken ze om meer te verkopen, want wie wil er nou geen wiet kweken en over 2 maanden dikke stash hebben ?
                De praktijk is dat die niet bestaat. Cannabis heeft al 8-10 weken echte bloei nodig. De hele snelle soorten krijgen het in 7 weken voor elkaar. (echte bloei-tijd)
                En voor je echte bloei hebt dan ben je al minstens 4 weken verder vanaf zaadje. Meestal meer. Bijna altijd meer.

                Ik denk dat je je streefgewicht niet gehaald hebt. Er is ook nog wel ruimte voor verbetering natuurlijk, op veel punten.
                Dus als dit de ondergrens is, dan heb je het prima gedaan. Ik zie ook eerste kweekjes die het eind niet halen.

                Volgende winterkweek kan je dus wel een maandje later beginnen, je bent ruim op tijd klaar voor de zomer.
                Ga je dit jaar nog wat buiten zetten ?

                * Ohja.......hoe is het met je filter. Heeft die het nog 2 maanden gehouden?
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • Cleargreen
                  Cleargreen commented
                  Editing a comment
                  Ik weet dat je die tijden met een korrel zout moet nemen maar 100 dagen op een plant die in 70 klaar zou zijn is wel extreem vind ik zelf, zeker met autoflowers.

                  Streefgewicht zeer zeker niet gehaald nee en meer dan genoeg ruimte voor verbetering, de Dinamed kan ik niet over klagen want die heeft het toch aardig gedaan. De Skunk ging vanaf het begin af aan al niet lekker.

                  Daarnaast had ik ze tegen alle adviezen in veel te vroeg getopt, autoflowers dien je eigenlijk tot de 3de echte node terug te toppen dus dat zal ook zeker niet geholpen hebben.
                  De temperatuur was ook zeker niet optimaal dus eigenlijk moet ik in de winter gewoon niet kweken, vind het ook een beetje zonde van de extra elektra om een warmte mat te moeten draaien en lampen 24 uur per dag aan vind ik eigenlijk ook niks.

                  Filter heeft het prima gehouden maar met het gebrek aan stank bij de Skunk kon dat ook eigenlijk niet anders.

                  Of ik buiten wat zet deze zomer ben ik nog niet uit, ik zou wel graag willen maar de stank kan ik goed missen, de resterende Skunk zaadjes buiten planten is wel erg verleidelijk na deze ervaring. Autoflowers ga ik zoiezo niet meer binnen zetten.

                #57
                Jammer van die skunk, hopelijk rookt het nog wat!
                Ga je weer beginnen met een nieuwe kweek?

                Je verslag heeft mij een mooi beeld gegeven wat ik kan verwachten met mijn autoflowers onder de T-neon! (dag 19 momenteel)

                Comment


                • Cleargreen
                  Cleargreen commented
                  Editing a comment
                  Hey Pioneer,
                  Binnen 1 of twee weken start ik een nieuwe ronde, dan eerst een week voorgroeien onder de Tneon en daarna gaat de klok om naar 12-12 en zodra de eerste tekenen van voorbloei zichtbaar zijn gaat er een 60W Invisible Sun paneel boven.

                • Pioneer
                  Pioneer commented
                  Editing a comment
                  Doe je dan weer 2 stuks?

                #58
                Champagne SOG.jpg
                Dit is wat er volgende ronde gaat gebeuren Pioneer , 8 Champagne flessen (750ml) en een 1,5 liter Pepsi fles (voor wedstrijd op ander forum).

                P.s. omdat het geen autoflowers zullen zijn kan ik ze voorgroeien in een speciale air prune tray en verpotten waardoor ik ze met gemak allemaal onder mijn Tneon setje kan voorgroeien.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                Comment


                  #59
                  Oorspronkelijk geplaatst door Cleargreen View Post
                  Champagne SOG.jpg
                  Dit is wat er volgende ronde gaat gebeuren Pioneer , 8 Champagne flessen (750ml) en een 1,5 liter Pepsi fles (voor wedstrijd op ander forum).

                  P.s. omdat het geen autoflowers zullen zijn kan ik ze voorgroeien in een speciale air prune tray en verpotten waardoor ik ze met gemak allemaal onder mijn Tneon setje kan voorgroeien.
                  Geniaal bedacht die 'potten'. Wat heerlijk dat er mensen hier op het forum lekker aan het experimenteren zijn.
                  Indien kweekverslag ben ik er zeker bij.

                  Had je product '60W Invisible Sun paneel' opgezocht maar dan vind ik alleen zonnepanelen.
                  Gaat het hier om een LED paneel of ben ik nu heel dom .

                  Comment


                    #60
                    Niet mijn eigen idee trouwens die potten, heb het op facebook voorbij zien komen met bier flessen van 1 liter met zaailingen van bomen erin, het idee is dat de wortels airprunen zodra ze de fles verlaten wat zorgt voor een sterk vertakt wortel systeem in tegenstelling tot een penwortel die gaat cirkelen over the bodem. In tegenstelling tot die stoffen zakken doen ze dat airprunen natuurlijk stukken minder efficient maar met flessen win je toch op twee vlakken; het droogt minder snel uit wat natuurlijk niet geheel onbelangrijk is bij zulke kleine potten en er komt geen plastic bij kijken

                    https://invisiblesunled.co.uk/collec...ts/ish-60w-kit
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                    Comment

                    Bezig...
                    X