Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag onder gewone LED lampen (2x White Dwarf Autoflower)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Oh Biobizz, xcuus, die moet je inderdaad erbij blijven geven.
    Zou die grow dan ietsjes verminderen.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #17
      Jep lijkt me een top advies van q om ff wat weiniger te geven

      Heb ik niet veel meer aan toe te voegen
      Last edited by Sudoma; 4 December 2018, 02:39. Reden: Stront android keyboard. Ik wordt er soms helemaal gek van.

      Comment


        #18
        Bedankt voor de tip beiden, ik ga de grow verminderen
        Attached Files
        Last edited by EasyW; 4 December 2018, 13:51. Reden: Laatste nieuwe foto's toegevoegd ;-)
        2e
        3e

        Comment


          #19
          Attached Files
          2e
          3e

          Comment


            #20
            Ik vind ze op je blad probleem na erg goed gaan onder die lampen van je :o
            Zelf gisteren 4x4W LED naast mijn 2x36W Tneon gehangen voor een totaal van 6400lumen
            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

            Comment


              #21
              Op de verkleuring na gaat het top.
              Misschien toch de verlichting, ik zou het niet weten Ik vind het toch moeilijk voeding, water Ik geef al gauw te veel. Succes verder ik blijf je volgen.

              Comment


                #22
                Aan je lampen zal het niet liggen die kleur.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                Comment


                • kees49
                  kees49 commented
                  Editing a comment
                  De lamp opzich niet maar de sterkte misschien? Ik bedoel de intensiteid van het licht

                • Cleargreen
                  Cleargreen commented
                  Editing a comment

                #23
                Ik heb echt geen idee....... ik hoop dat QnQ en Sudoma nog een keer naar m'n bladverkleuring willen kijken
                2e
                3e

                Comment


                  #24
                  Dan is het misschien niet gek om wat foto's te maken in normaal daglicht en die te plaatsen in het blad problemen draadje. Voor zover ik kan zien geven die lampen van jou niet echt een goed beeld hoe je planten er daadwerkelijk uitzien. Mijn Tneon lampen zorgen ook voor foto's die niet kleur echt zijn.
                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

                  Comment


                  • EasyW
                    EasyW commented
                    Editing a comment
                    Bedankt voor de tip! Ga ik morgen even een foto maken met de lampen uit en in het juiste topic plaatsen

                  #25
                  Een behandel methode tegen het verkleuren van de bladeren is gevonden met dank aan QnQ

                  Een linkje naar het bladprobleemtopic lukt even niet maar zo ga ik het aanpakken:

                  De Grow toch weer verhogen;
                  2ml bloom
                  1ml grow, en die langzaam (7-10 dagen) verhogen naar 2ml
                  Ondertussen kijken hoe ze reageren.

                  3x per week 50/50 regen/kraanwater met voeding.
                  De andere dagen alleen regenwater.

                  Met alleen regenwater + voeding zou de pH weleens aan de lage kant kunnen zijn.
                  Mogelijk komen daar die hangende puntjes vandaan.


                  2e
                  3e

                  Comment


                    #26
                    Bladprobleem oplosser

                    Comment


                    • EasyW
                      EasyW commented
                      Editing a comment
                      Jep, heb 'm een paar keer helemaal gelezen maar ik kwam er zelf echt niet uit vandaar........aller eerste kweekje en dan ook nog kleurenblind zodat ik aan iemand anders moet vragen wat voor kleur het blad aan het worden is

                    #27
                    En we zijn alweer bijna een week verder: Vanaf aanstaande dinsdag de 5e week bloei (gerekend vanaf de eerste haartjes) en de 8e week vanaf het ontkiemen.

                    De vergeling van het blad is nog wat verder doorgezet maar ik zie verder geen dramatische achteruitgang van de planten, in tegendeel, ik had niet gedacht dat ik zulke dikke toppen zou krijgen onder dat kleine beetje verlichting.

                    Ik denk dat ik de volgende kweek niet veel anders ga doen, hooguit meer van dezelfde lampen, ik kan het licht nog meer dan verdubbelen van de huidige 5400Lu naar een 16.200Lu

                    De achtste week betekend (volgens de productomschrijving) dat de planten over 2 weken geoogst zouden moeten worden. Ik ga wachten op amber trichomen natuurlijk maar iemand een idee of ik in de 9e week (volgende week dinsdag) moet gaan spoelen?
                    Attached Files
                    Last edited by EasyW; 16 December 2018, 13:35.
                    2e
                    3e

                    Comment


                    • kees49
                      kees49 commented
                      Editing a comment
                      Dat gaat top, ik ben benieuwd wat de opbrengst gaat worden.

                    • EasyW
                      EasyW commented
                      Editing a comment
                      Ja, echt bizar....... dit had ik ook echt niet verwacht toen ik er aan begon met die 4 lampjes

                    #28
                    Ik denk dat je nog minstens een week of 2 mag wachten om te stoppen met voeding.

                    Yeah ze doen het goed!
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • EasyW
                      EasyW commented
                      Editing a comment
                      Dank je voor je reactie weer....... kunnen we weer even door met voeden

                    #29
                    Hij gaat lekker, zomaar wat foto's van de trichomen
                    Attached Files
                    2e
                    3e

                    Comment


                      #30
                      En hier zijn we weer met een update, het lijkt wel herfst in de kweekkast met al dat vergeelde blad. Maar geel of niet, de toppen blijven nog zwellen

                      Vandaag gaan we de 6e week van de bloei in (gerekend vanaf het ontstaan van de eerste haartjes) en de 9e week gerekend vanaf het ontkiemen.

                      De planning is om vanaf volgende week, aan het begin van de 7e week bloei alleen nog maar 2 weken lang regenwater te gaan geven........ is dat een goed plan denken jullie?

                      Hierbij de foto's van vandaag
                      Attached Files
                      2e
                      3e

                      Comment


                      • renoir68
                        renoir68 commented
                        Editing a comment
                        lijken mijn planten wel,,zien er zelde uit,,ook een auto (automatic fini, sativa).
                        voor mij eerste kweek binnen,,ging hoop mis,,en kapot,,maar we komen er wel.
                        laatste 2 weken gewoon regenwater geven is prima, over spoelen zijn theorien genoeg,,
                        doe wat jou het beste lijkt, en kijk hoe de dames reageren.
                    Bezig...
                    X