2019-04-24 16.25.18.jpg
Foto van gisteren nadat ik de kubus geknutseld had. De kubus is om de pollen op te vangen van de met colloïdaal zilver geforceerde ballen van de Super Critical Bud CBD.
Ik vermoed dat de eerste bal morgen open gaat.
Vandaag is het dag 35 van de bloei en de geadverteerde bloei tijden van de strains in mijn kweekje zijn als volgt:
Northern Lights 42-49 dagen
Super Critical Bud CBD 50-55 dagen
Critical Orange Punch 49-56 dagen
Church CBD 56-63 dagen
Cream&Cheese CBD 60-65 dagen
Voor de Dinamed staat 70 dagen en vanaf kiemen is het nu dag 59
Iemand een idee hoe lang er minimaal nodig is voor de vorming van kiemkrachtig zaad? Ik heb het vermoeden dat het krap gaat worden maar in het ergste geval oogst ik de planten en laat ik de onderste topjes die ik ga bestuiven langer hangen.
Foto van gisteren nadat ik de kubus geknutseld had. De kubus is om de pollen op te vangen van de met colloïdaal zilver geforceerde ballen van de Super Critical Bud CBD.
Ik vermoed dat de eerste bal morgen open gaat.
Vandaag is het dag 35 van de bloei en de geadverteerde bloei tijden van de strains in mijn kweekje zijn als volgt:
Northern Lights 42-49 dagen
Super Critical Bud CBD 50-55 dagen
Critical Orange Punch 49-56 dagen
Church CBD 56-63 dagen
Cream&Cheese CBD 60-65 dagen
Voor de Dinamed staat 70 dagen en vanaf kiemen is het nu dag 59
Iemand een idee hoe lang er minimaal nodig is voor de vorming van kiemkrachtig zaad? Ik heb het vermoeden dat het krap gaat worden maar in het ergste geval oogst ik de planten en laat ik de onderste topjes die ik ga bestuiven langer hangen.

Comment