Dag 13
Ze gaat goed vooruit. Ik geef nog steeds water + rhizotonic. De uiteinden van het gekartelde blad krult een beetje omhoog. Zou dit door teveel warmte kunnen komen? Oftewel, hangt de lamp misschien iets te laag? Ze begint al te ruiken. Yes, this is a lady, allright. I can smell the roses!
Ze gaat goed vooruit. Ik geef nog steeds water + rhizotonic. De uiteinden van het gekartelde blad krult een beetje omhoog. Zou dit door teveel warmte kunnen komen? Oftewel, hangt de lamp misschien iets te laag? Ze begint al te ruiken. Yes, this is a lady, allright. I can smell the roses!

Temperatuur ligt nu rond de 22°C - 24°C. Het ziet ernaar uit dat ze zich bij deze temperatuur beter voelt. Gisteren voor het eerst een drupje canna vega gegeven, naast de gebruikelijke rhizotonic. Vandaag staat ze er goed bij en ga ik geen water geven. Oja, water bestaat uit 50% kraanwater en 50% Spa. Nachtje laten staan voor het ontchloren en kamertemperatuur.
Zie hieronder het resultaat. Voor de rest gaat alles goed, eigenlijk. Dit is de derde dag zonder water omdat de saté prikker nog voldoende water aangaf en aangezien minder = meer principe in combinatie met grote inhoud pot ... kortom 
dus plaatjes. 
Comment