Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 2 x Jack Herer, 8 x 15 watt Spaarlamp
Part 2 is inmiddels ook van start gegaan nu de eerste voorbloei zichtbaar is. Ze staan nu 2 weken op 12/12 dus met een weekje zal zich het een en ander wel gaan ontwikkellen.
De planten vertonen geen gebreken aan voeding en tekenen van stress zijn er ook niet, dat valt me mee omdat ik geen verwarming aan heb staan in de kamer waar ze staan.
Ze hebben het dus prima naar hun zin
Ben benieuwd hoe veel ze nog gaan groeien, in ieder geval nog steeds een paar cm per dag en dit gaat nog wel even door. Hoe het ernaar uit ziet is de kast wel hoog genoeg.
De volgende ronde gaat echter wel een week eerder de bloei in, de onderste bladeren krijgen straks nagenoeg geen licht meer dus dat zal wel flink af gaan sterven zodra de bloei er goed in zit.
Ik kan in ieder geval vast concluderen dat de Aptus voeding in de groeifase erg goede zaken heeft gedaan, de planten hebben lekker dikke stengels en ze zien er naar mijn mening goed uit.
Even afwachten maar met de 2 planten krijg ik het gehele oppervlakte gevuld, ook de hoekjes van de kast zullen nu door de laatste keer toppen gevuld moeten worden
(hoop ik).
Het enige resterende puntje is dat ik de kast nog af moet werken en een koolstof filter moet gaan fabriceren. Dat zal ik dus in de komende weken maar gaan doen
Het filmpje van de bloei zal ik vanaf eind deze week wel posten en wederom elke paar dagen even bijwerken.
Greetz.
Comment
-
Het is weer een paar weken geleden sinds de laatste update, de plantjes zijn de kast niet uitgegroeid in ieder geval, heb nog voldoende speling voor de bloemvorming.
De video ben ik ook maar eens mee verder gegaan al valt het mee hoeveel er dusver te zien is. Dit zal aankomende weken met de nieuwe updates wel interresanter worden.
Greetz.Last edited by Hungry_Beaver; 22 December 2010, 03:10.
Comment
-
Foto's-0068.jpgFoto's-0066.jpg
Foto's-0071.jpgFoto's-0069.jpg
Comment
-
Update,
Vandaag de kast naar een andere ruimte in huis verplaatst. Het werd namelijk wat koud in de andere kamer, door slechte isolatie zou constant de verwarming aanhebben wat veel centjes kosten, nu dus naar een kleiner kamertje met dubbel glas en de verwarming aan.
Zal ze goed doen daar ze al wat paarse stengeltjes begonnen te krijgen links en rechts.
IMG0138A.jpgIMG0140A.jpgIMG0139A.jpg
Verder heb ik de plantjes wat gesnoeid voor de luchtstroom in de kast te verbeteren en om de toppen meer licht te geven, en dan met name dus de wat lagere toppen.
De planten hebben gisteren een met watergeven CaMG meegekregen.
Volgende waterbeurt Krijgen ze alleen Water met Enzymes.
Daarna gaan de doseringen Super-PK en Top Booster omhoog. en dan gaan we maar verder aftellen
Greetz.
IMG0141A.jpg
Twin budsAttached FilesLast edited by Hungry_Beaver; 22 December 2010, 03:27.
Comment

Comment