Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eeste test run 2 zaadjes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    de dames zijn nou precies 3 maanden oud, de pistels beginnnen beige te worden en sommigen bruin.
    maar alle bladeren zijn grotendeels nog groen slechts een paar bladeren hebben wat gele vlekken en alleen onderin. sinds 2 weken geleden geef ik ze pokon kamerplant voeding npk 7-2-7.
    foto van de trichonen staat op me andere computer maar denk de helft doorzichtig andere helft milky.

    begin erg ongeduldig te worden maar weet al wat jullie gaan zeggen nog 1 a 2 weken hehe langer kan ik niet wachten zit al maand zonder wiet.

    de grote bladeren buig ik omlaag vandaar dat ze hangen. onderaan de plant zijn er ineens heel veel kleine pruikjes bijgekomen dus denk dat ik de plant wel twee keer ga oogsten. over 1 a 2 weken de hoofdtop eraf en kijken wat de rest nog doet.
    alleen dan zit ik weer met drogen planning was de plantjes in 1 keer te oogsten zodat me kweektent paar weken als droogtent kan dienen.

    als het meezit met budget haal ik een mammoth lite erbij als droogtent voor snachts, ystuk zodat ik twee slangen eraan kan doen afzuiging. de droogmand zet ik dan overdag in me kweektent waar het dan donker is overdag.

    heb al droognet besteld en biobizz bloom en fishmix en scrognet voor volgende ronde hehe. en ontkiem 2 zaadjes de plantenzakken met potgrond paar dagen in vriezer gezet.
    zaai en stek grond hoeft niet in de vriezer he ???? zet die wel in me slaapkamer kast komende weken met deur op een kiertje. en groeilamp erboven.

    groet

    eeltje






    Attached Files

    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Laat die toppen eerst maar eens aanzwellen eeltje, zou zonde zijn als je ze te vroeg oogst en je popcorn toppen krijgt

    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      affermative

    #32
    Nog nooit gehoord dat potgrond de vriezer in gaat haha.
    Hoe kom je daar bij?

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Das tegen de vrm vliegjes.

    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      jups CrDolan ik doe gewoon wat Rreppellsteeltjam mij opdraagt mits ik het kan betalen hehe

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Word door verschillende kwekers aangeraden, om gratis meegekomen beestjes, naar de goelag te helpen.

    #33
    het gaat nou allemaal heel langzaam. wel heb ik veel last van vliegend spul van 1mm groot. dermate dat ik de bodem heb afgedekt met witte doekjes zodat ik ze makkelijk zie en kan doodmaken hehe.

    geef ze nou paar dagen geen water in de hoop dat het beter gaat. geef sinds het weekend geen voeding meer.

    heb vrijwel geen bladproblemen op een paar kleine plekjes na.

    zie weinig amberkleurige trichonen denk dat ik volgende week oogst.

    groet

    eeltje

    Attached Files

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Vliegenstrips ophangen, die linten met stroop.

    #34
    liep uit de hand met de varenrouwmuggen dus heb me plantjes al geoogst ze zijn nu aan het drogen in de badkamer
    me tent leeggehaald wacth ff paar dagen en dan hopelijk meeste muggen dood. daarna goed schoonmaken en ontsmetten.

    moet ze wel nog wat netter knippen de toppen heb nu alleen de grote bladeren eraf gehaald. nu lijken het satestokjes (makkelijk omdraaien hehe)

    iedereen bedankt voor de tips volgende ronde potgrond invriezen en scherp zand over de potgrond. En nog ff kijken of ik andere lichtbron probeer.

    groet

    eeltje

    Attached Files

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Kweek verslagen lezen, daarvan op voorhand leren, en in je eigen kweek anticiperen op te verwachten problemen.

      Of vragen wat voor problemen je kan verwachten, sommigen hebben bijna voorspellende gaven hiero!!

      Werkt nog altijd het beste.

    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      euh professionele opstelling ? heb dat gekocht voor 100 euro en kweek met gewone led lampen die je thuis aan het plafond hangt. zag de toppen ook niet meer groeien in week tijd. maar goed volgende keer beter. ben al met volgende ronde bezig. laagje scherp zand erop gedaan en zal deze keer zo lang mogelijk wachten met oogsten tot de bladeren vergelen etc. meeste lui oogsten na maand of 3 deze waren bijna vier maanden oud. tis voor eigen gebruik ik rook ongeveer een gram per week. (zie het als medicijn niet als genots middel).

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Vroege vergeling komt vaak door stikstof tekort, beetje groeivoeding toevoegen kan dat meestal voorkomen.

    #35
    ik had ook nog ruzie met hoofd van de boa's hierzo omdat hij zen auto op gehandicapten plaats parkeerde, dag later stond er een boa aan de deur dat ik geen hondenbelasting betaal . dat klopt dat doet bewindvoering voor mij en toen ging tie weer weg maar weet niet of tie iets had geroken.
    wel geloof ik niet dat dat toeval was ben nog nooit gecontroleerd op hondenbelasting en hij wist van te voren al dat ik die niet betaal zonder in zen pda te kijken.

    dat tenzamen met die varenrouwmuggen plaag die uit de hand gaf mij teveel stress.

    Achteraf heeft tie blijkbaar niks geroken maar koos toen eieren voor me geld. tegenwoordig zit ik weer ik vrij normaal ritme 0200 naar bed tussen 9 en 10 opstaan. bij vaste structuur heb ik weinig wiet nodig.

    voilgende keer zal ik wel toestemming vragen te oogsten hehe.

    groet

    eeltje

    ps heb op advies wijkagent fotos naar handhaving gestuurd maar das natuurlijk de slager die zijn eigen vlees keurt en kreeg bericht terug dat dit geen officiele invalidenparkeerplaats is dus ze derhalve niet bekeuren. zelfs wijkagent en bewindvoering vonden dat raar maar goed heb fotos naar meer mensen gestuurd en iedereen op dorp vind het een invalidenparkeerplaats en veel mensen zeggen wat een eikel. van de winter krijg tie paar bananan in zen uitlaat is mij verteld heb nog tegen die mensen gezegd niet doen
    Last edited by eeltje; 9 September 2020, 14:13.

    Comment


    • WittiW
      WittiW commented
      Editing a comment
      Het spul is juist om wat te relaxen, niet om te stressen. Dus goed dan, geoogst en met een gram per week, kan je hier toch best een tijdje mee voort?

    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      jup kan dr wel paar maanden mee voorruit. thx WittiW

    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      jup kan dr wel paar maanden mee voorruit. thx WittiW

    #36
    Vervelend van de tegenslag met het ongedierte, hopelijk is het toch nog een goede oogst geworden.

    Comment


    • eeltje
      eeltje commented
      Editing a comment
      tis nog niet droog maar wordt dr wel stoned van hehe

    #37
    resultaat 1 bijna volle weckpot. heb helaas nog geen weegschaal iedereen bedankt voor alle info. ben al bezig met ronde 2 hehe.

    groet

    eeltje
    Attached Files

    Comment


      #38
      hmz ronde 2 ging kut. gewoon op zelfde manier alleen met tent schoonmaken de 2 plantjes op vensterbank gezet en bam viel rolgordijn erop, van 1 plant paar takken eraf, later in de tent een lamp omlaag gekomen
      en de hoofdtop verneukt. Maar heb scrognet gebruikt en andere plant kreeg 2 hoofdtoppen. Ondanks de tegenslag had ik 25 procent hogere opbrengst. scrognet gebruikt.
      en pas geoogst toen er veel trichonen te zien waren die koperkleurig waren. Ging nou veel sneller dan eerste ronde nu had ik na 9 weken oogst. Gebruik een philips infrarood lamp om de plantzakken van onder te verwarmen dan drinken te plantjes veel meer en groeide ze harder.

      had 1.5 weckpot vol na week drogen met warmte lamp. halve weckpot weggeven aan vrienden. 1 weckpot bewaar ik voor eigen gebruik.

      kweektent etc opgeruimd en in berging gelegd voortaan kweek ik gewoon 1 plantje in de woonkamer voor de sfeer hehe. elke oogst keer wat anders proberen.
      helaas geen fotos dit keer

      groet

      eeltje

      Comment


        #39
        Mooi resultaat toch, zeker voor 2 gewone ledjes man
        Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
        Jah, ik hou van planten.

        Comment


          #40
          Dus jij droogt ook onder de lamp? Ik hoorde dat al.eerder van iemand wordt het dan niet t snel droog?
          De Bloemen Van Bri

          Comment


          • eeltje
            eeltje commented
            Editing a comment
            wiet smaakt zelfde als de vorig ronde, nog steeds geen slaap wiet noem het eerder schoonmaak wiet hehe vorige keer tot 0600 sochtends huis lopen poetsen hehe mja enigste wiet waar ik vroeger goed op ging was haze maar ze zeggen dat dat geen soort is voor beginners om te kweken dus dacht probeer eerst de makkelijke soorten zal binnenkort wel wat haze zaadjes bestellen

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Als je slaapwiet wilt kan je beter indica’s zetten. Van Haze wordt het altijd druk in mijn hoofd, als ik sociaal wil doen rook ik dat.

          • eeltje
            eeltje commented
            Editing a comment
            van haze wordt ik juist rustig en slaperig hehe
        Bezig...
        X