Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Black Harlequin van sensi seeds in minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Genoeg topjes!

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Idd genoeg topjes! Soms probeer ik ze te tellen, maar dat is lastiger dan je zou denken. Iets meer dan 30 denk ik. Ik vind het toch altijd lastig om toppen weg te snoeien merk ik als ik m'n snoeischaartje vast heb. Vorige snoeibeurt heb ik er 3 weggeknipt. Alles leek min of meer z'n plaatsje gevonden te hebben, dus waarom meer weghalen. Ik droom van een zee van uniforme stevige toppen! Zonder toprot bij voorkeur.

    • Tijnie82
      Tijnie82 commented
      Editing a comment
      waarom meer weg halen zodat de andere toppen nog dikker worden en zwaarder terwijl als je de kleine topjes onder niet weghaalt gaat je dat flink wat grammen kosten en de dames de benen scheeren scheelt ook wat deed het eerder ook niet tot dat k het een paar x had gedaan dacht k shit zo worden nu toch dikker en zwaarder

    #32
    Morgen of overmorgen, in ieder geval ergens deze week nog eens een rondje blad weghalen.

    ... Ergens bekroop me de angst dat ik het allemaal veel te vol heb laten groeien...te veel toppen te dicht op elkaar in een te kleine ruimte...

    ...direct gevolgd door de overmoedige heroïsche gedachte:" komt goed! Af en toe een blaadje wegknippen en een touwtje spannen. Appeltje eitje. Toprot is voor de anderen, ik kies er voor om geen toprot te krijgen!

    We zullen het zien. Ik vermoed wel dat ik het niet meer zo vol ga laten groeien bij volgende kweekjes... Of dit kweekje moest echt uitzonderlijk goed lukken. Dan wel natuurlijk!

    Hardcore!

    IMG_20220627_181845.jpg IMG_20220627_181644.jpg IMG_20220627_181712.jpg IMG_20220627_181756.jpg

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Ben je zeker dat je het wil weten? Ik denk dat het m'n 3e kweekje was in de minigrowbox. Een think different autoflower van dutch Passion. Ik denk dat ik toen dacht dat ik het kweken wel doorhad en dacht van het maximale er uit te halen. Met LST heel die plant platter dan plat trekken zo dat alles echt op mekaar geplet zat. Dat en teveel water geven regelmatig. En niet ontbladeren, want dat mag niet bij een autoflower. Het was dus echt een plaksmosboel geworden, tot ik ook wel begon in te zien dat het plantje echt ongelukkig was. Toen heb ik alle LST losgemaakt en is die terug wat frisser geworden en is die gewoon verder afgebloeit. Ik heb de toprot pas gevonden tijdens het oogsten. Vieze grijze prut vanbinnen in de toppen. Uiteraard in de grootste toppen...2 of 3 toppen heb ik toen weg moeten smijten. Pure horror. Als ik me niet vergis had ik toen maar 35 gram gedroogde bloemekes. En ik vond het extra jammer omdat de wiet die ik wel had kunnen oogsten echt onwaarschijnlijk lekker was.

      Maar bij den deze zal het wel loslopen hoor. Soms doe ik wat dramatisch en schrijf ik gewoon gedachten op die door m'n hoofd schieten. Gewoon zien dat er niets tegen iets anders plakt en dat er overal voldoende lucht aankan. No biggy, appeltje eitje.

    #33
    Ik kan je volgen, heb ook al moeite om de 13 toppen in mijn kastje de nodige plaats te geven.
    Hoe snel heb je vorige keer de toprot gevonden? (hoe zag het eruit?) en heb een extra fan in de kast?

    Comment


    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Hahaha.... 6cm ventilatortje! En je kan er zelfs 2 in 1 box kwijt! Whoop Whoop! Kopen kopen kopen hebben hebben hebben 🐷🐽

    • amanderine
      amanderine commented
      Editing a comment
      Heb er net ook een bestelling gedaan.. 2de box is on the way, gelijk ook 2 fan's en wat koolstofkorrels erbij. Stoked!

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Allright Amanderine! Addicted to grow! Eentje is geentje! 2 smaken dessertje in huis binnenkort! Ik heb zelf ook ventilatorkes besteld

    #34
    Ik dacht ik doe is iets zot 🙃 IMG_20220628_194912.jpg IMG_20220628_194904.jpg

    Comment


    • amanderine
      amanderine commented
      Editing a comment
      Dat is een proper coupke!

    #35
    2/07/2022

    dag 67 sinds bovenkomst
    dag 11 effectieve bloei
    2e week bloei is bezig

    ze is een beetje bekomen van de rigoureuze ontbladersessie. heeft gisteren nog 1,5 liter water gehad met 6 ml plagron terra bloom, 1,5 ml sillic rock, 1,5 ml pure zym, 1,5 ml sugar royal, en 1 ml cal mag.

    komt goed



    DSC02424.jpg DSC02414.jpg DSC02415.jpg DSC02416.jpg

    Comment


      #36
      IMG_20220705_174406.jpg 2 e week bloei is gepasseerd 3e week bloei begint

      Alles loopt wel lekker eigenlijk. Heerlijk toch als er geen drama in huis is!



      IMG_20220705_173545.jpg

      Comment


        #37
        'T is zomer, wie heeft er nu zin in drama in huis? Ze ziet er blij uit met de nieuwe snit

        Welke warmtematten gebruik je eigenlijk? Komen die ook van Fred?

        Comment


        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Die warmtematjes komen idd van Fred. Gemaakt voor de minigrowbox, en dus kan je die warmtematjes ook besturen via het computertje van de box. Geen idee waarom ze niet meer op de site staan. Gewoon vragen aan Fred, die heeft er ergens nog wel 1 of 2 op z'n schab liggen.

        • amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          'K heb 2 matjes gekregen voor de prijs van 2 fan's

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          ...et voila!...

        #38
        Wanneer krijg je de kleine fans binnen? Ben benieuwd pf zoiets hard genoeg blaast.

        Comment


        • amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          de mijne zijn alvast toegekomen, de installatiemanual nog niet..

        #39
        Hey Giinoo,

        Ik heb ze al binnen maar nog niet geïnstalleerd.
        Maar check it on thé internet. Het zijn deze:

        IMG_20220706_133848.jpg ik heb er 4 gekocht. 2 per kastje.

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Captain fantasy jaa indd heb iets zelf gebouwd
          amanderine ik heb net een 8cm pc fan besteld voor 11,- incl. Verzenden die komt rechts van de lamp stukje van de wand af voor een beetje luchtverplaatsing dat die net onder de lamp door blaast.

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Als je een zelfgebouwd kastje hebt neem ik aan dat je zelf ook aan het kweken bent. Care tot join? Ik vond het persoonlijk allemaal nogal onoverzichtelijk en veel werk om iets deftig in elkaar te boxen. Hoe is het met jou kweekjes gesteld ?

        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Klopt ik kweek ook 1 plant per keer. Eerste keren onder 50w led nu onder 75w een test of dat ook lukt in zon relatief kleine ruimte. Me kastje is binnenmaat 100x 32.5 x 32.5 cm en het is meubel waardig, heeft me inderdaad veel tijd en moeite gekost maar ik hou er van om zelf dingen te maken. En het is hobby he
          Tot nu toe geen problemen laatste keer 1.2gr/w gehaald. Nu is kijken of ik dat ook kan halen op 75w en het is voldoende voor me eigen rokertje en niet na de shop hoeven te gaan..

        #40
        14/7/22

        dag 79 sinds bovenkomst

        dag 23 effectieve bloei / week 4


        DSC02470.jpg dsc02461.jpg dsc02461a.jpg

        ik vind eigenlijk dat er veel witte poeier op zit voor een thc arm (9%) CBD rijk (9%) soortje.

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Indd behoorlijk veel thc haha

        • Captain fantasy
          Captain fantasy commented
          Editing a comment
          Manifesteert CBD zich ook als witte poeier?

        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Ik heb geen idee, nooit enkel een CBD plant geprobeerd.

        #41
        'T lijkt een sparrenbos met een coke probleem te worden

        indrukwekkend

        Comment


          #42
          Hen je de bestelling nog in je account van de zaadboer staan. Dan kun je even checken of je wellicht iets verkeerds heb besteld!! Verdomd mooie plant hoor

          Comment


          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Ik vind THC geen minpunt hoor Kunichika. Eigenlijk had ik die gezet voor m'n vrouwke, maar ondertussen is die al gestopt met roken en met drinken. Blowen zal ze dan ook wel niet meer doen. Ik was aan het denken om eens wietolie te gaan maken voor de mensen die ik ken die niet roken en blowen, maar wel gebaat zouden zijn met een regelmatige wietdosis. Ik ken er zo wel nen hoop. Dan kunnen ze druppelen. En dan ga ik ze pushen om zelf te beginnen kweken voor hun druppeltjes. Hehehehehe

          • Kunichika
            Kunichika commented
            Editing a comment
            Dat is een goed streven.

          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            En het klopt ook gewoon met wat ik besteld heb hoor. Black Harlequin van sensi steeds. Maar ik was aan het denken... Zijn THC en CBD niet gewoon stofjes in de trichomen(naast veel andere stofjes nog). De witte poeier zijn de trichomen waar alles in zit. In meer of mindere mate

          #43
          Hoe gaat het ermee? Hier hopelijk geen tekenen van wortelrot

          Comment


            #44
            Ben ook aardig benieuwd.
            ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

            Comment


              #45
              Hey Captain, we missen je hier.. nog nieuws?

              Comment

              Bezig...
              X