Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow/Purple haze? AF Minigrow Box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    UPDATE 1maand groei, 2weken bloei

    Wat ben ik blij met mijn maatje!
    Ze is best wel wat warrig en wild, dat wijt ik volledig aan mijn gebrek aan ervaring met het kweken van cannabis.
    In het volgende projectje zal ik daar ook proberen werk van te maken. Ik vind het leuk als de dingen ordelijk en overzichtelijk zijn.

    Tot nu toe heb ik het plantje leren aanvoelen en merk dat deze echt wel een sterke plantensoort is, gevoelig maar zeer flexibel met een hoge overlevingsdrang.

    Tot vandaag krijgt ze bijna dagelijks womawater (enkel basisvoeding) en licht.
    De gele bladpuntjes zijn ondertussen verdwenen voor zover ik kan zien.
    Het EC gehalte voer ik zeer langzaam op volgens schema.

    Ik ben benieuwd naar het effect van de afharder, die zal ik pas toevoegen binnen een 2-tal weken

    Tot snel,
    Aman.
    IMG_7832.jpg IMG_7836.jpg IMG_7833.jpg





    Comment


    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Hoe zit het met de luchtvochtigheid in dat hokje?
      Last edited by Kunichika; 20 June 2022, 18:10.

    • amanderine
      amanderine commented
      Editing a comment
      40,1%

    #32
    Ziet er goed uit, misschien beetje te vol maar dat komt zeker goed. In iedere kweek leer je wel weer iets nieuws 😁

    Comment


      #33
      UPDATE gekiemd zaadje geplant op 24 april (1maand groei,4weken bloei)

      Ze blijft het goed doen, in mijn ogen toch. De topjes zijn mooi aan het aandikken en de geur begint intenser te worden. Lekker! echt lekker!
      Afgaand op haar kleverigheid is de hars ook aan het doorbreken.

      Enkel de tijd valt me tegen..
      Het zal moeilijk worden om die laatste weken er niet aan te komen en 'al eens te proeven'

      Nog 1/2 litertje womawater (basisvoeding) te gaan en dan begin ik met nr3 van de woma123. Zeer benieuwd naar het effect daarvan.
      Tot nu toe ben ik heel tevreden met de voeding, ik had een beginnersetje gekocht: 1kg basisvoeding, 250ml wortelstimulator en 250ml afharder.
      Ik denk er een 20-tal kweekjes mee te kunnen doen.
      In het kastje blijkt de plant niet teveel water nodig te hebben. Het schommelt nu rond 40cl/daags, afhankelijk van het weer buiten.

      De fan is ondertussen op 90% gezet 'overdag' en 60% 's nachts'

      Verder buiten wat verwijderen van stervend blad en onnuttige takjes is er niet veel veranderd aan de aanpak van kweek.

      Binnenkort weer meer

      ciao,
      Aman

      IMG_7873.jpg IMG_7872.jpg IMG_78692.jpg IMG_7875.jpg IMG_7876.jpg



      Comment


      #34
      UPDATE'tje 2 maandjes geleden was ze nog zaad

      Vandaag heb ik de eerste trichoompjes gespot die beginnen te ambereren. Nice!
      De eindspurt is ingezet. nog een 2-tal weekjes te gaan en oogsttijd, Nice!

      Helaas lukt het me niet om een fotootje te maken van de trichomen, geloof me maar gewoon..

      De afharder slikt ze met gemak naar binnen. De topjes worden niet fluffy en krijgen duidelijk meer gewicht.

      Love her

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Ook geen foto van de toppen? 🌱

      #35
      Zeker


      IMG_7907.jpg IMG_7908.jpg IMG_7903.jpg IMG_7909.jpg
      IMG_7906.jpg




      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        ben je zeker dat je al amber trichomen zag?

      • amanderine
        amanderine commented
        Editing a comment
        Nog niet echt amber, maar er zijn erbij die kleur beginnen te krijgen. Ik schat 50% clear, 49% cloudy, 1% cloudy naar amber.

      #36
      Gelukt! sort of IMG_7911 2.jpg

      Comment


        #37
        Wat voor soortje is het nou?

        Comment


        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          amanderine bij hoeveel weken ging ze bij jou bloeien? Heb die ook staan maar wilt niet gaan bloeien..

        • amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          na ongeveer 30 dagen

        • giinnoo
          giinnoo commented
          Editing a comment
          Apart, volgens rsq zit we te weinig autoflower genen in de mijne heb net de klok omgezet na 12/12 hij bloeit nu wel schijnbaar sneller af..

        #38
        Denk dat je plant nog wel langer mag als je die witte bloeihaartjes ziet, denk zeker nog een week of 4, wel mooie toppen, suc6.
        buiten-2020, 2021, 2022, 2023
        Hydro-met afjes-2022

        Comment


        • amanderine
          amanderine commented
          Editing a comment
          Dat zou goed kunnen hoor, ik pas het aan in mijn hoofd..
          Soms maakt het ongeduld mij overmoedig

        #39
        Ze krijgt kleur, ik ook..


        IMG_7914.jpg IMG_7915.jpg

        Comment


          #40
          Inderdaad een paar ambertjes...is dat een suikerblaadje dat je afgeknipt hebt om te fotograferen? Naart schijnt kleuren ze daar sneller als op de toppen. Dus moet je op de toppen zelf kijken. Als ik je toppen zie lijken ze me ook nog niet rijp. Kunnen nog een pak dikker worden lijkt me

          Comment


          • amanderine
            amanderine commented
            Editing a comment
            Klopt helemaal captain, het zijn suikerblaadjes op de pics. De toppen zijn voor zover ik kan zien half cloudy/ half clear, nog geen ambere verkleuring gezien daar. Het is onmogelijk om daar een fotootje van te maken.. (gsm op de microscoop en een bewegende top + instabiele handen)
            Last edited by amanderine; 30 June 2022, 14:01.

          #41
          Nog even showen met de gewonnen lotto!



          IMG_7918.jpg

          Comment


            #42
            Twins!

            Gorilla Glue (auto) is alvast in het kiembadje

            IMG_7919.jpg

            Comment


              #43
              Amai, ge hebt uw 2e bakske al aangekregen! Dat is behoorlijk snel!

              Ik vermoed dat je terug een autoflower hebt gekozen omdat je dat nog had liggen, maar gefeminiseerd zaad is echt wel handiger hoor. Maar ik vermoed dat je dat ook wel weet. Doe je ding en succes!
              Last edited by Captain fantasy; 1 July 2022, 19:07.

              Comment


              • amanderine
                amanderine commented
                Editing a comment
                Ik heb nog 10 zaadjes van 3 soortjes klaarliggen, waarvan ik er zeker nog 2 wil uitproberen: wedding glue en candy dawg. Allemaal autoflower.. die gaan ook wat sneller oogstklaar zijn dacht ik.
                Sinds 3 jaar rook ik enkel cbd, maar ik ben het beu geworden. (Cbdmonkey is mijn vaste shop, wel een aanrader.)
                Ik wou dan terug wat normale wiet roken en die dan te hoeven kopen bij shady figuren + niet weten wat er allemaal opgespoten is + de kost ervan.
                Vandaar de haast.. Dus eind april begonnen met homegrow.
                Dit heb ik me nog geen seconde beklaagd hoor, integendeel. Ook van de kast ben ik supertevreden, hij doet wat beloofd is.

                Nog effe en we kunnen onze eerste weging doen!

                Ik zal me eens verdiepen in het aanbod van gefeminiseerde zaadjes.

                De fan's zijn nog niet verzonden, maar volgens Fred zullen die maandag of dinsdag aankomen.

              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Sensi heeft vandaag nog 50% korting

              • amanderine
                amanderine commented
                Editing a comment
                Bedankt voor de tip, gelijk een bestellinkje gedaan..

              #44
              Autoflowers zijn voorgeprogrammeerd. En dat is helemaal ok. Prima wiet autoflowerwiet. Grote fan. Leve de wetenschap! Maar je voorziet al een pokkeduur kastje met allerhande toeters en bellen, de beste schoenen, het lekkerste eten en heel veel aandacht en liefde. Zonder jou zou het zaadje niets zijn. Voor al die moeite en verantwoordelijkheid die je daarmee opneemt mag je zelf wel kiezen wanneer de plant in bloei gaat, zodat je een marge hebt om fouten te maken en de plant net zo groot kan laten worden als jij wil.

              Toen ik het 2,5 jaar geleden allemaal begon uit te zoeken op het internet leek het direct duidelijk dat autoflowers "de shit" zijn. Super gemakkelijk twee vingers in de neus kweekt zichzelf wiet. Groot was mijn verwondering toen bleek dat die wiet helemaal niet zichzelf kweekt!

              Her lijkt me dat jij op een bepaalde manier beter onderzoek gedaan hebt voor je bent beginnen kweken. Ik bedoel: dit eerste kweekje van je dat je bijna op het punt staat maar nog eventjes wacht met oogsten is wel goed gegaan lijkt me. Goed voorbereid en goed uitgevoerd.
              Ik vond oogsten altijd een anticlimaxmindfuck. Het wezen waar ik maanden voor had gezorgd in stukken knippen... En vooral als de toppen hingen te drogen in hetzelfde kastje dat het plantje groeide had ik het een beetje lastig. Mijn dingetje was van een levend wezen dat ik verzorgde veranderd in een hoop toppen die tijdens het drogen dan ook nog eens een keertje meer dan halveren in volume...
              ​​​​​
              ...uiteraard verzachten het consumeren achteraf wel de pijn...

              Ook daarom heb ik een 2e box gekocht. Om echt heel de tijd naar een groeiende en bloeiende plant te kunnen gapen. En in de tussentijd te genieten van de welverdiende oogst.

              Conclusie: autoflowers zijn cool maar gewone gefeminiseerd of reguliere zijn nog veel cooler

              Comment


              • giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Het is maar net hoe je het bekijkt, ik heb altijd uit gefeminiseerde gekweekt en nu soms met een autoflower. En waarom je hebt binnen een kortere tijd de zelfde opbrengst als je alles onder de knie hebt.

              • Captain fantasy
                Captain fantasy commented
                Editing a comment
                Hmmm... Goed punt!

              #45
              UPDATE 30 dagen groei, 40 dagen bloei

              De trichoompjes op de suikerblaadjes zijn nu overwegend, zo'n 80% amber. Op de toppen amper, 1%, amber gespot. Hoofdzakelijk cloudy 60% en clear 39%.
              Ik denk nog 1 week woma te geven (basis en afharder), daarna zuiver water to de oogst. Die komt stilaan dichterbij.
              In de kast hangt een heerlijke intense geur van verse wiet

              De bladeren op de foto hangen wat slapjes, net eten gegeven. Straks staan die terug te pronken hoor

              Er is ondertussen een nieuwe buurvrouw geboren, meer daarover in een ander verslagje

              Tot snel!

              Aman

              IMG_7926.jpg

              Comment

              Bezig...
              X