Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White Widow/Purple haze? AF Minigrow Box

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Word een prachtige oogst!

    Comment


      #47
      En, hoe gaat het met deze autoflowermilf? Oozing resin and gushing terpenefumes...?!

      Comment


        #48
        UPDATE week11 (4groei-7bloei)

        Veel lijkt er niet te veranderen, buiten de trichomen die bijna allemaal milky geworden zijn en er is nog amper clear te bespeuren.
        Het ambere begint zich ook te manifesteren in de toppen.
        Die zijn keihard geworden en sommige lijken wel superzwaar, die Woma afharder is geen kattenpis.

        Volgend weekend denk ik de knip erin te geven, we zien nog hoever ze daar dan klaar voor is.
        Alles staat klaar, de schaartjes, de alcohol, de handschoenen,..

        Het mag wel gaan komen, het geduld is bijna op

        Tot volgende week
        Aman

        IMG_7945.jpg IMG_7944.jpg
        IMG_7948.jpg IMG_7946.jpg IMG_7947.jpg
        IMG_7950.jpg






        Comment


        • Corleone1933
          Corleone1933 commented
          Editing a comment
          Zijn mooie toppen, zou ze niet te vroeg knippen, nog veel witte bloeiharen, geduld is een schone zaak, suc6.

        #49
        ze zien dr mooi uit de toppen maar inderdaad ze zien dr nog niet helemaal.klaar uit gaat al wel de goede kant op nog ff geduld en je hebt een lekker wietje te vroeg oogsten word niemand vrolijk van lijkt vaak al.dat je allang kan knippen maar vaak nog ff laten staat en je geduld word beloondt

        Comment


          #50
          X-tra fan, voor de warme dagen..

          IMG_7953.jpg

          Comment


          • Tijnie82
            Tijnie82 commented
            Editing a comment
            of de ventilator aan het plafon plaatsen of is dat geen idee en anders moet je het kabeltje wel kunnen verlengen zou geen probleem.moeten zijn

          • Captain fantasy
            Captain fantasy commented
            Editing a comment
            Mweh, het plafond is volledig ledpaneel

          • giinnoo
            giinnoo commented
            Editing a comment
            Flinke buds! Zal zeker niet te hard gaan, ik heb sinds vorige week een 8cm fan op 5v blazen en bij mij beweegt er ook nauwelijks blad. Maar je voelt wel een heel zacht briesje net genoeg lijkt me.

          #51
          FINAL UPDATE

          Vandaag vond ik het tijd om te oogsten, en zo geschiedde..
          220gr nat en geknipt. Ik verwacht tussen de 45 en 55 gr droog.
          Niet zo slecht voor een eerste keer.





          IMG_7961.jpg IMG_7960.jpg IMG_7962 2.jpg

          Comment


          • Wesley pipes
            Wesley pipes commented
            Editing a comment
            Mooi hoor, laat ze smaken!

          #52
          Netjes geknipt šŸ™‚ ziet er supergoed uit!!!

          Comment


            #53
            Mooie toppen, geniet ervan
            buiten-2020, 2021, 2022, 2023
            Hydro-met afjes-2022

            Comment


              #54
              Ziet er keurig en lekker uit, dat je er fijn van mag genieten

              Succes

              Comment


                #55
                Mooi resultaat toppen zien lekker dik uit, nu er proberen af te blijven tot ze rijp is

                Comment


                  #56
                  Mooi resultaat, zeker niet slecht voor de eerste keer. Toppen zien er mooi uit je mag echt wel trots zijn!

                  Comment


                    #57
                    Ziet er goed uit, veel rookplezier toegewenst!

                    Comment


                      #58
                      Das een mooie opbrengst voor zon kassie. Ik had ze toch nog zeker een dikke week laten staan, langer zelfs. Als ik kijk naar je post van 4dagen geleden, zag ik alleen nog maar witte pistels. De k dat je zeker zo'n 10 wellicht wel 20gr meer en meer potente weed had kunnen krijgen, echte nugsss. Maar je bent al goed bezig!!

                      Comment


                      • amanderine
                        amanderine commented
                        Editing a comment
                        Ik weet dat ik (te) snel in actie geschoten ben, hierna volgt er nog een snelle ronde.
                        Daarna heb ik meer speling om alle tijd te kunnen nemen en de kunst van het telen meer te respecteren.
                        Toch bedankt voor de raad met alle goeie bedoelingen, altijd welkom

                      #59
                      Het uiteindelijk droog gewcht is 60gr geworden. Een vrij lekker wietje, een matige high en een nog niet echt uitgesproken aroma, de rijping zal daar wel nog verandering in brengen. Al bij al ben ik zeer tevreden met het resultaat en de opbrengst. Een zeer fijne hobby!

                      Comment


                      • giinnoo
                        giinnoo commented
                        Editing a comment
                        Gefeliciteerd! Een hele mooie opbrengst je mag er trots op zijn man!

                      #60
                      Een matige high klinkt niet te overdonderend. Perfect daytime smoke? Is ze al geƫvolueerd in smaak en aroma? 60 grammekes is keigoed voor een eerste kweekje. Benieuwd naar je apejoeng

                      Comment


                      • amanderine
                        amanderine commented
                        Editing a comment
                        Het was zeker een daytime smoker, nighttime ook eigenlijk. De laatste top is reeds aan de beurt.. 'k heb een mooie zomer achter de rug Zowel de smaak als de high waren niet overdonderend. Wel zacht van smaak en zacht in high. Eigenlijk totaal niet onaangenaam hoor, maar ook geen hoogvlieger.

                        Ik had vorige week een onderste klein takje van de gorilla afgeknipt met 1 mini-bud. Vandaag heb ik eens kunnen voorproeven van wat komen zal, dit is een schot in de roos. Echt lekker! Een meer 'frontale' high, ik weet niet hoe ik het anders moet beschrijven maar ik denk dat jij wel verstaat wat ik bedoel Qua gewicht zal het een mindere score worden maar ik kijk enorm uit naar het eindresultaat!
                        Gorilla is bijna klaar voor de slachtbank (schatting 10 dagen) en 3 weken later zal Candy de geest geven. Tot snel!
                    Bezig...
                    X