Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MiniGrow Box Cheese

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ze werd 10 September geoogst van zaadje tot oogst zat er 103 dagen.

    Uiteindelijk gewicht is toch iets minder die ik verwacht had, 47 gram had eerder geschat op 60 gram.

    Het effect is zwaar stoned, maar geen couchlock. Het is eigenlijk een trage werker, want ik had er me in het begin aan mispakt. Ben nogal gewend om het effect direct te voelen na het inhaleren, bij deze zit er een kleine 3 minuten tussen voor het volledige effect daar is . Door men ongeduld bijna heel die joint op gepaft en paar minuten later sloeg die in als een bom

    Structuur van de buds zijn compact, maar ik heb al veel compacter gezien. De toppen voelde veel harder aan toen ze nog aan de plant ging, maar ze is veel compacter dan men eerste kweek dus het is sws een stap vooruit.

    Smaak is nu nog moeilijk te zeggen, ze begint nu nog maar (19 dagen na oogsten) van de chlorophyll smaak af te komen. Dus ik schat toch nog een goeie 3-4 weken voor ik eigenlijk de cheese smaak en niet de smaak van gras in de mond heb.

    Ik ben eigenlijk zeer tevreden met deze kweek, het was een zeer sterke plant die alle training die ik erop deed met gemak incasseerde. Ik weet dat wietplanten sterke planten zijn, maar deze plant was volgens mij toch wel zeer sterk. Het gewicht is wel minder natuurlijk, maar omdat het een stevig wietje is heb ik er gelukkig minder van nodig .

    11111111111.jpg

    222222222222222.jpg

    333333333.jpg

    444.jpg

    5555555.jpg

    6666666.jpg

    777.jpg

    8888.jpg

    99999.jpg

    100.jpg

    122222.jpg

    1111.jpg



    13333.jpg

    20220929_185337.jpg







    Attached Files

    Comment


    • Corleone1933
      Corleone1933 commented
      Editing a comment
      Ziet er goed uit, geniet ervan.

    • RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Prima gedaan niks op aan te merken, laat ze smaken

    • TegridyFarms
      TegridyFarms commented
      Editing a comment
      Bedankt voor de complimenten Ik laat ze nu nog wat verder rijpen, zal ze met de tijd nog beter smaken.

    #47
    Goeie hoor, 48 gr met zo'n minibox. Kun je best trots op zijn hoor. Ik denk dat je de volgende ronden de zijtakken ook nog eens moet toppen.

    Comment


    • TegridyFarms
      TegridyFarms commented
      Editing a comment
      Bedankt De kweek die ik nu mee bezig ben heb ik getopt.

    #48
    Zijn mooie topjes! Als je dat hier al in de plaatselijke shio verkrijgt ben je minstens 12 de g kwijt. Reken uit ​​​​​​

    Laat ze je smaken
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    • Heyz
      Heyz commented
      Editing a comment
      Kweek je trouwens alleen in de tent 🎪 of draait de growbox ook mee 😬

    • TegridyFarms
      TegridyFarms commented
      Editing a comment
      Ik zou misschien de growbox voor een prijsje verkopen, ik ben van plan om in de toekomst te verhuizen en zal waarschijnlijk wat meer plaats hebben om er een serieuze tent neer te zetten

    • Heyz
      Heyz commented
      Editing a comment
      Goede vooruitzichten 👌
Bezig...
X