Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wedding Glue AF (Seedstockers) in Minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED: Wedding Glue AF (Seedstockers) in Minigrowbox

    Korting op 420shop
    21/09

    Gorilla heeft plaats gemaakt voor Wedding, de glue blijft hetzelfde.
    Een laatste AF voor ik begin met feminised zaadjes.

    Ik plan een regime van 20/4 en Woma voeding zoals bij m'n vorige kweekjes.
    Ik heb Woma vandaag aangeschreven om een duidelijker voedingsthema te vragen. Ik wacht op hun reply..
    Hopelijk kan ik hiermee de groei en bloei optimaliseren.

    Mijn idee is om ditmaal geen LST toe te passen voor ik de pruikjes zie, de vorige kweekjes is de groei gestagneerd na een zeer vroege training. Ik denk dat dit de oorzaak was.

    Fingers crossed!

    Aman

    Wedding facts:
    FACT 32: In India, it is considered a form of protection and luck to be symbolically married to a tree.
    bron: faceretriever

    image_455020.jpg Screenshot 2022-05-06 at 23.22.04.png
    Last edited by amanderine; 22 September 2022, 17:48.

    #2
    Is die wedding niet een heel sterk THC soortje? Heb ik ook eens gehad klapte er aardig in.

    LST pas ik meestal ook pas toe in de minigrowbox als ik omschakel naar 12/12.

    Succes

    Comment


    • amanderine
      amanderine commented
      Editing a comment
      Bedankt Rick, normaal gezien zou het een sterk thc-gehalte bevatten net zoals de Gorilla glue. Ik plaatste het infotabje effe in #1. Jep, m'n eerste kweek heb ik ook pas LST toegepast als ik merkte dat de kast te klein ging worden. 't is te zeggen, een combo van scrog en lst. SCROLST eigenlijk

      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...grow-box/page2

      zie post #17
      Last edited by amanderine; 22 September 2022, 18:04.

    #3
    Als ik even iets dieper doordenk krijg ik hele vieze gedachtes bij wedding glue

    Kende de cake al maar neem aan dat deze dan gekruist is met een glue.

    Ben benieuwd of je deze ronde wat verder komt als vorige keer. Anders moet je het echt gaan zoeken in medium pot of zelfs het zaad.

    Al hoop ik niet dat het aan het zaad ligt want ik heb ook seedstockers staan

    Edit: heb danwel geen af staan maar toch..

    ​​​​​​Followtje

    ​​​​​​
    ronde 3 - ronde 2 - ronde 1 < start

    Comment


    • amanderine
      amanderine commented
      Editing a comment
      Hey heyz,
      Klopt, een kruising van wedding cake en gorilla glue.

      Ik denk niet dat de groei zo laag bleef door de pot of grond. Die waren exact gelijk als de eerste kweek, en daar was de kast te klein gebleken zonder scrolst :0
      De 2 laatste kweekjes zijn beide af's van seedstockers, maar ik heb ze beiden zeer vroeg omgebogen. Deze kweek zal duidelijkheid scheppen of daar de oorzaak ligt of eerder bij het 'merk'. Alleszins de volgende, binnen een 3-tal weken, zal een Fem black domina van Sensiseeds worden

    #4
    Te nat , toppen idd of onlangs er terug aan herrinerd geweest, ec potgrond kan zeer hoog zijn met trage groei als gevolg. Maar als je lst t en dan stop zal het wel dat zijn. Ik vergat de laatste keren potgrond in te wateren weken op voorhand, hoop de volgende x te onthouden. Succes deze ronde, subke!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • amanderine
      amanderine commented
      Editing a comment
      Ik water de grond amper in, maar bestuif het eerder wat tijdens het mengen, nat is zeker teveel en klam iets te droog. Het gaat een beetje op het gevoel. Ik doe dit een 3-tal dagen vooraf en dan met regelmaat bestuiven ter compensatie van de verdamping. Na drie planten nog geen rot of schimmels gehad, wat toch nog belangrijker is voor mij..
      Zet je er gerust bij, neem een biertje of ander lekkers, er is nog plaats

    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Cheers!

    #5
    dag 2

    Een eerste foto van de bruid, gisteren.

    dag2.jpg


    Comment


    • giinnoo
      giinnoo commented
      Editing a comment
      Mooi kort plantje

    #6
    Snel even een paar foto's


    IMG_8195.jpg IMG_8193.jpg

    Comment


    • RickTerboeg
      RickTerboeg commented
      Editing a comment
      Goed begonnen dacht ik zo. Lekker korte vertakkingen is ook mijn ervaring met de growbox

    #7
    UPDATE 20 Dagen oud


    Tot vandaag nog geen verwarmingsmat gebruikt, de temperatuur schommelt steeds rond 21°C in de kast. Ik hoop/reken nog op een flinke groeischeut komende week.
    Er zijn nog geen tekenen van bloei te zien dus de kans dat ze nog flink wat groeit is reëel.

    Gisteren heb ik toch al wat onderste blad verwijderd, die lagen letterlijk op de grond
    Ondertussen zitten we aan node 5 en ben ik niet van plan om te toppen.
    Ze meet exact 10cm en 3mm, lekker laag. Ideaal voor de box.
    Afhankelijk van de hoogte bij de voorbloei zal ik opteren voor LST of SCROGG

    Qua voeding volg ik het Woma schema op.

    Laterzz,
    Aman.

    IMG_8215.jpg
    IMG_8213.jpg
    IMG_8214.jpg

    Comment


    • Wesley pipes
      Wesley pipes commented
      Editing a comment
      Sommige afjes lenen zich niet echt voor lst of scrog, veel heb ik er nog niet gedaan maar het was alsof de stam minder buigzaam is dan bij fems, en gevolg was krak ipv buig. Hier ziet de stam er ook al heel stevig uit.

    • amanderine
      amanderine commented
      Editing a comment
      Deze plant is heel gelijkaardig als m'n Northern light AF kweekje, daar is dat wel gelukt zonder kraken. We zullen zien wat het geeft later.. k ben benieuwd.

    • Heyz
      Heyz commented
      Editing a comment
      Ja die led in de growbox doet het flink goed 🤣 heb geen binnenkweek vergelijkings materiaal maar zie zelden zulke korte dicht begroeide plantjes!

      En ze gaat hard amanderine niet te geloven dat gaat een stuk harder dan je vorige ronde!

    #8
    UPDATE 4weken oud

    Alles loopt op rolletjes, nog geen klachten.
    Ze groeit en groeit en ik lach.

    Ze meet 18,2cm hoog en zit aan node 9.
    Ik verwacht haar volgende week in pre-flower fase te komen.

    Een vet huwelijk.

    tot dan,
    Aman

    IMG_8236.jpg
    IMG_8235.jpg

    IMG_8237.jpg

    Comment


      #9
      UPDATE 32 dagen oud


      Vandaag heb ik een eerste LSTraining gehouden. Ze heeft het netjes doorstaan.
      Het lijkt erop dat ik nog eens m'n scrognetje zal kunnen gebruiken.

      Alles lijkt voorspoedig te lopen, nog steeds geen klachten ondanks al vaak blad en onderste takjes te hebben gesnoeid.

      The force is strong with this one

      Aman

      IMG_8247.jpg

      IMG_8248.jpg

      IMG_8246.jpg

      Comment


      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Ze leent zich uitstekend voor lst , niet elke soort dient ervoor blijkbaar, mooi hoor !

      • giinnoo
        giinnoo commented
        Editing a comment
        Mooie dame!

      #10
      UPDATE 10 weken oud 30, dagen bloeistand


      Ik heb weinig aandacht kunnen schenken aan de ladies de laatste tijd, ook hier op JD
      Hoog tijd dat er nog een update'tje kwam..

      Slordige aanmaak van voeding, snel snel ongeveer doen wat goed is, niet te best bezig hier.
      Dit laat zich ook merken aan het uitzicht van de plant. vergeling (wss overvoeding) en een triest voorkomen is het eerste wat opvalt.
      Een ander ding is een onregelmatige eetlust (van de plant ) soms moet ik ze dagelijks wateren, soms 1keer in 3 dagen.
      Verder zie ik niet echt problemen ivm ziektes, schimmels of beestjes.

      De topjes beginnen mooi vorm te krijgen en kristallen verschijnen als rijm op het wegdek na eerste vriesnacht. Daar word ik dan wel vrolijk van.
      Vorig weekend heb ik kleine topjes onderin verwijderd en een ferme (1ste) ontbladering toegepast, zodat het licht overal terug aankan en de voeding niet verloren gaat aan de mini-topjes.

      Er is een nieuwe buurvrouw ipv Black Domina, RIP. Dit is wederom een AF gorilla glue geworden. Ook een raar beestje ditmaal.. daarover meer in een nieuw verslagje binnenkort...

      Aman



      IMG_8347.jpg IMG_8346.jpg IMG_8350.jpg IMG_8348.jpg

      en de buurvrouw

      IMG_8351.jpg

      Comment


        #11
        Ik dacht even WOW dat gaat hard!
        Maar het is verdorie al december...

        Evenzogoed fantastische plant zeg!
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...e_smiley69.gif

        Comment


          #12
          Jammer dat het wat langer duurde, maar een mooie dame heb je daar. Voeding is indd niet helemaal op orde maar de toppen dikken lekker aan. Je lst pas tegen de pre bloei toepassen is wel een goede keus geweest! Zo leren we allemaal steeds bij

          Comment


            #13
            Foto's van vandaag

            IMG_8369.jpg
            IMG_8370.jpg
            IMG_8371.jpg
            IMG_8372.jpg

            Comment


            • Heyz
              Heyz commented
              Editing a comment
              Prachtig gedaan mooie plant.

            #14
            Mooi mooi

            Comment


              #15
              11 weken oud, 5 weken bloei.. nog effe doorbijten.

              Een jammerlijk geval met 1 topje, (per ongeluk de schaar erin) heeft me genoopt die al te trimmen.

              tot snel,
              Aman


              IMG_8383.jpg IMG_8386.jpg

              Comment


              • Heyz
                Heyz commented
                Editing a comment
                Hoeveel toppen zijn er wel niet ik tel er al minstens 16!!

                Gaat lekker 😬👌

              • Corleone1933
                Corleone1933 commented
                Editing a comment
                Ziet er inderdaad goed uit, mooie toppen, ben benieuwd naar deze opbrengst.
            Bezig...
            X