Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sensi Seeds in minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    02/05/23

    8 weken effectieve bloei

    IMG_20230501_162916.jpg

    Comment


      #77
      06/05/23

      🍓 Strawberry Kush 🍓

      8 weken en 4 dagen effectieve bloei

      Aangezien het door Sensi aangegeven bloeiweken bijna gepasseerd zijn, en ik merkte ook dat het minder hard nodig is om de takken naar onder te trekken. Sommigen moeten bijna eerder ondersteund worden! Dus plantje uit de kast gepeuterd, zo voorzichtig mogelijk maar wel kordaat! Hieeeeerrrr jij, dat ik je eens langs alle kanten bekijk! En wat blaadjes verwijderrrr...!!
      En het ziet er allemaal wel ok uit! Dikke toppen, beetje paarsig, veel kristallekes, veel geur. Geen rot 😜🤘nog eens goed de trichoompjes bekeken rondomrond met m'n statief en microscoop. En dat begint hier en daar al wat cloudy te worden. Aangezien dat dit m'n "doemaarrustigaan-wietje" moet zijn ga ik deze zeker lang genoeg laten staan. Ook aan het denken om nog maar eens een andere microscoop te kopen. De deze die ik nu heb plakt vol met hars en is sowieso lastig in gebruik. Wordt sowieso gekuist met alcohol, maar ik dacht dat zo'n USB endoscoop klein camera digitale microscoop wel een ding zou kunnen zijn. Ik zie wel.

      Foto's



      IMG_20230506_100410.jpg IMG_20230506_100324.jpg IMG_20230506_100312.jpg IMG_20230506_100435.jpg IMG_20230506_100449.jpg IMG_20230506_100512.jpg IMG_20230506_100519.jpg IMG_20230506_100610.jpg IMG_20230506_102049.jpg IMG_20230506_102042.jpg IMG_20230506_104035.jpg

      Nu toch ook weeral gemerkt dat ik volgende kweekjes veel meer ga moeten snoeien. Alle onderste begroeiing echt weg weg en gewoon een aantal toppen bepalen en me daar aan houden. Of niet 😜🤘 chaosman... tudududududududududu. Chaosman... !

      Ik ben trouwens ook begonnen met composteren, en ik begin het supercool te vinden! Het is al een klein flink hoopje, en het zit boordevol met leven!

      Binnenkort mogen m'n uit zaad opgekweekte courgette planten in hun bakken, ik steek de komende maand elke week wat boontjes in de grond zodat ik later heeeeeeel de tijd boterboontjes, sluimererwtjes en.... Nog een soortje. In de serre waren er ineens keiveel papaverplanten en kamilleplanten. Die wil ik m'n borders zetten na ijsheiligen. En dan kunnen de uit zaad opgekweekte coeur de boeuf tomaten en komkommerplanten in de serre, nadat ik nog wat compost uit de winkel onder de grond heb gemengd. Ik was te laat begonnen met m'n composthoopje🙂en niet consequent 🙂 beetje lui🙂dus had ik nog geen eigen compost🙂al een geluk dat die uit de winkel ook prima is🙂maar ik hou er nog wel van om minder afval te hebben🙂 Terwijl ik nog altijd gigantisch veel afval produceer🙂en ik vind het leuk🙂composthoop keren is leuk🙂 ik ben nu ook heel erg veel stokrozen aan het opkweken tot plantjes voor in de tuin🙂ook een soort van gele pompoennetjes op een stokje die naar ananas ruiken🙂de bijtjes hebben onze hulp nodig, dus veel bloemetjes in de tuin🙂ik heb nog een hoop gras afgestoken en plekken bijgemaakt waar bloemen en kruiden komen🙂fuck gras🙂behalve een klein stukje om de hangmat te zetten🙂en zo'n opblaasbaar chillax ding met zonneklep en drinkbeterhouder🙂voor de rest allemaal bloemen, kruiden en groenten🙂

      IMG_20230506_105413.jpg IMG_20230506_110319.jpg IMG_20230506_110350.jpg

      Comment


      • Heyz
        Heyz commented
        Editing a comment
        Mooie dikke paarse jetsers daar!

      #78



      06/05/23

      🇧🇴 Jamaican pearl 🇧🇴

      8 weken en 4 dagen effectieve bloei

      Talkpoeder aan de handjes, latex handschoentjes aan doen, en DAN pas de plant eens goed vastpakken om haar uit de kast te peuteren. Vorige keer nog lang na mogen genieten met gigantische plakpollen. Deze keer hoeft dat zo niet. Een ander dingetje dat nogal opvalt aan de plant, als de plant uit de kast is gehaald, is de geur 😜 "penetrant " en " niet kinderachtig" en. " gassy". Lange dikke toppen. Ik zou denken dat er hier meer wiet aanhangt als aan de
      🍓Strawberry kush🍓. Veel light bleach, veel geel blad, geen nieuwe rottigheid tegengekomen. Dat is wel goed. Ik ben eens curieus. Sensi zegt dat deze 11 weken bloeitijd heeft, dus heb ik vandaag nog niet trichoompjes aan het gapen geweest met m'n microscoop. Deze plant had ik blijkbaar een beetje beter gesnoeid in de groei als de 🍓Strawberry Kush🍓, want hier zijn minder/amper stukken die er uitzien alsof er nooit licht op gevallen is. Een beetje blad weggehaald, blad op composthoop gedaan. De wormen, kevers en schimmels zullen ook wel weg kunnen met die THC zeker 😜
      IMG_20230506_134236.jpg in een topje van m'n vorige kweek, California indica van Sensi, zaten een paar zaadjes. Piepklein herma- situatietje dat daar heeft plaatsgevonden. Ik had die zaadjes , een stuk of 6, in de grond gestoken hier en daar, en die zijn allemaal bovengekomen. 4 daarvan zijn min of meer opgegeten door de slakken, 1tje heb ik in een klein potje met schrale grond gestoken en op een balustrade gezet. Heeft altijd buitengestaan, nu al een paar weken. Lekker fris nog. En het is niet echt veel gegroeid, maar het is ook totaal niet doodgegaan🙂 het kan dat ik deze nog ga verpotten en nog iets mee doe. Iets bonzai-achtig. Zoals het 6e plantje, dat ik in een laag bonsaipotje heb gezet in de serre, in royal mix van plagron. Dat is wel een beetje gegroeid met een beetje strek, maar daar ga ik iets doen met wat steentjes en royal mix, zodat die daar steviger staat en z'n wortels over de "rotsen kan laten groeien. Het is een fotoperiodieke plant in een piepklein potje, dus ik kan hem gewoon rustig laten groeien en trainen, en omdat ik het zo klein mogelijk ga pogen te houden, misschien een klein verduisteringstentje maken. Maar dat zien we wel.

      IMG_20230506_134602.jpg IMG_20230506_134553.jpg ik weet in ieder geval al min of meer wat ik deze zomer te vapen ga hebben.


      IMG_20230506_132050.jpg IMG_20230506_132057.jpg IMG_20230506_131759.jpg IMG_20230506_131738.jpg IMG_20230506_131813.jpg IMG_20230506_131822.jpg

      Comment


      • Bitterbal
        Bitterbal commented
        Editing a comment
        Mooie kleuren zeg! En veel plezier van de bonsai groei 👍

      • Heyz
        Heyz commented
        Editing a comment
        Vette toppen toch jammer van de bleach maar met deze hoeveelheid is dat niet veel om je druk om te hoeven maken. Toch wat lager houden wellicht.

        Wat een prachtige tuin trouwens ook!

      #79
      11/05/23

      🍓 Strawberry Kush🍓

      9 weken en 2 dagen zijn gepasseerd! Elke dag trichoompjes aan het checken en ik denk dat het niet geheel onmogelijk is dat ik ze dit weekend omhak. Vandaag dacht ik weer : ik moet een nieuwe microscoop zoeken/kopen want ik zie geen hol. Ik heb nog wel zo'n clip-on microscoop voor de smartphone, misschien dat nog eens zoeken en proberen. Ik DENK dat ik al wat amber gezien heb hier en daar, maar voor de rest kan ik het echt niet goed zien door het licht dat op de trichomen valt. Transparant is cloudy en cloudy is transparant. Meestal beslis ik om de plant om te knippen als het uitkomt. Van't weekend plant uit de kast halen en ALLE toppen nog eens inspecteren. Ziet er nog wel lekker uit.

      IMG_20230511_193427.jpg IMG_20230511_193508.jpg IMG_20230511_193449.jpg IMG_20230511_193156.jpg IMG_20230511_193118.jpg IMG_20230511_193018.jpg

      Comment


      • Heyz
        Heyz commented
        Editing a comment
        Dikke plakkaten geworden weer!

      #80
      13/05/23

      🍓Strawberry Kush🍓

      9 weken en 4 dagen effectieve bloei

      Het moment van oogsten is vanaf nu een kwestie van smaak. Heel veel trichomen zijn nu cloudy met hier en daar wat ambertjes ertussen. Deze ga ik zeker al voelen als ik ze nu oogst. En aangezien ik geen slaapmiddel of narcose nodig heb, en vandaag eigenlijk ook de handigste dag is voor mij, denk ik dat het vandaag misschien wel oogstfeest is...


      IMG_20230513_135151.jpg IMG_20230513_135449.jpg IMG_20230513_135437.jpg IMG_20230513_135058.jpg IMG_20230513_140507.jpg IMG_20230513_140409.jpg IMG_20230513_135413.jpg IMG_20230513_135316.jpg

      Comment


      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Haha klinkt uitstekend. Buiten durf ik niet meer na een ontruiming bijna 2 jaar geleden dankzij de buurvrouw.

        Ik moet ook nuchter knippen anders ben ik niet vooruit te branden.

        Klein uurtje geknipt, pauze met bbq, draai er ff een paar en ik knip zo nog ff verder en steek er dan 1 aan of misschien wel 2, daarna ff badderen en dan moet de vrouw eraab geloven 😜😅 ook een lekker vooruitzicht dus

      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Je vrouwtje knippen, beetje rollen, op de BBQ ermee, roken EN eraan geloven 😜🤘klinkt als vakantie🐷

      • RickTerboeg
        RickTerboeg commented
        Editing a comment
        Vakantie? Neehh net een week gehad. Vrijdag 20u gestopt met werken maandag 05.30u beginnen, dit weekend dubbele verjaardag, moederdag, bbq en dan knippen we tussendoor ook nog ff en dat is inmiddels klaar 😅

      #81
      Quick & dirty

      IMG_20230513_154233.jpg

      Comment


        #82
        hahahahahaha, kuteditor! Loopt voor geen meter op m'n gsm.En uiteraard ben ik heel erg stoned, dus moet je de volgorde van de foto's maar nemen zoals ze is. Maar soit, ik heb nog nooit zo snel geoogst, en zonder heel m'n huis onder te stinken. Lekker buiten in het zonnetje een paar grotere blaadjes afknippen en klaar. M'n minimalistisch droogrekje dat ik na m'n eerste kweek op 1 minuut in elkaar geknutseld heb doet nog altijd supergoed wat het moet doen. Kastje hangt lekker vol met te drogen toppen, niet veel ruimte meer over, dat op zich vind ik al leuk! Met het meeste van het blad nog aan de toppen droogt het trager, en dat is goed. M'n potten met wiet van m'n vorige kweekjes zijn nog lang niet leeg, dus​ kunnen deze plantjes het gewoon wel op het gemakje gewoon goed doen. Superchill! Net klaar met alles op te hangen en de droogstand van de minigrowbox op te zetten en het begint te regenen. Gadverdamme. Ik wou nog buiten gaan spelen



        Comment


          #83
          13/05/23

          🇧🇴Jamaican pearl🇧🇴

          9 weken en 4 dagen effectieve bloei

          ​​​​​​Ik heb de plant nog eens een keer uit de kast gehaald om elke top langs alle kanten nog eens te bekijken en elk verkleurd uitgedroogd blaadje eens vast te pakken om te zien of het loskomt. Controleren op rot. Klein stukje rot gevonden op top die tegen bamboo stokje leunde. Rot weggeknipt. Schaar opnieuw gesteriliseerd. 2 toppen geoogst en te drogen gehangen in m'n kastje waar de 🍓Strawberry Kush🍓 al te drogen hangt.

          IMG_20230513_192942.jpg
          Plantje ziet er nogal uit. Veel verkleurd blad. Geen idee wat het probleem is, ziet er niet al te best uit vind ik. Wel dikke toppen😜

          IMG_20230513_192234.jpg IMG_20230513_192241.jpg IMG_20230513_192247.jpg

          Elke keer als ik rot vind heb ik zin om te oogsten. Maar ja, het moet wel klaar zijn natuurlijk. Bij deze was het weer niet overduidelijk te zien, maar deze is wel goed op weg om klaar te zijn. Best al wel wat cloudy tegengekomen in m'n speurtocht met de microscoop. De meesten kon ik niet goed zien met m'n microscoop. Maar met de 2 toppen weg is er terug meer plek en kan de rest nog wel ff verder rijpen. Volgende week ga ik nog ff op een klein reisje. 4 dagen ongeveer.Ofwel doe ik ze daarvoor om ofwel daarna.

          IMG_20230513_192630.jpg IMG_20230513_192423.jpg IMG_20230513_192351.jpg IMG_20230513_192345.jpg IMG_20230513_192256.jpg
          Attached Files
          Last edited by Captain fantasy; 13 May 2023, 20:33.

          Comment


            #84
            IMG_20230513_192834.jpg keep it green🤘

            Comment


            • giinnoo
              giinnoo commented
              Editing a comment
              Wat een toppen, kunt wel zien dat je groene vingers hebt!

            • Captain fantasy
              Captain fantasy commented
              Editing a comment
              Biotabs giinnoo , biotabs... En tensiometers

            • giinnoo
              giinnoo commented
              Editing a comment
              Complete lijn toch van biotabs?

            #85
            Ukkiepukkie

            IMG_20230514_100440.jpg

            Comment


            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              👍🏼👍🏼👍🏼

            #86
            Onderweg naar hutje in het bos in Duitsland ff hapje eten in Apeldoorn. M'n 🇧🇴Jamaican pearl🇧🇴 heeft vanmorgen haar waarschijnlijk laatste maaltje gekregen. Binnen 4 dagen gaat ze tegen de vlakte.

            ​​​​​​... Geen vaporizer en geen wiet meegepakt op reis...

            Comment


            • Captain fantasy
              Captain fantasy commented
              Editing a comment
              Just nikske Remco , zo nu nuchter als een gipsplaat 🐷

            • Remco
              Remco commented
              Editing a comment
              👍🏼 verstandig , das goe effe zonder - dan smaakt den eerste terug lekkerder 😁

            • Captain fantasy
              Captain fantasy commented
              Editing a comment
              Remco ik zeg altijd :" nuchterheid wordt zwaar overschat". Maar full continue stoned zijn is ook niet wenselijk aangezien het effect dan niet meer zo fel is. Lekker stoned worden is niet mogelijk zonder lekker nuchter te zijn. Heb ik lang geleden al gemerkt. En sinds ik m'n wiet alleen nog maar puur gebruik, zonder tabak, en het zelfs niet meer in brand steek maar verwarm met
              m'n vaporizer, is de verslavingsfactor echt compleet verdwenen. Alhoewel... In google maps heb ik wel gezien dat er best een hoop coffeeshops in Apeldoorn te vinden zijn. Dat check ik elke keer toch wel ff als ik in Nederland ben. Waar zijn de shops😜Maar coffeeshops doe ik sowieso niet meer sinds ik zelf kweek. Waarom zou ik dat nu wel doen. En als ik terug thuis ben ga ik mogelijks nog minder wiet gebruiken, maar dan wel elke keer trippen als de beesten 😜 omdat ik zo weinig gebruik🙃🤘denk ik. Nuchterheid als versterker van de high, wie had dat gedacht...

            #87
            IMG_20230522_210514.jpg 22/05/23

            🇧🇴Jamaican pearl🇧🇴

            11 weken effectieve bloei,

            Heel de boel geknipt en te drogen gehangen. Gisteren na thuiskomst van m'n uitstapje al een flink stuk rotte top weggeknipt. Vandaag na grondiger inspectie nog een handjevol rottigheid weggeknipt en op de composthoop gesmeten. Komt er toch nog iets deftigs van.
            Net zoals met de 🍓 Strawberry Kush🍓gewoon de bladeren weggeknipt die tussen de toppekes tegen mekaar plakken. Voelt best compact voor een Sativa. Zal best nog wel een grote stinkende hoop lekkere wiet worden 😜🤘

            IMG_20230522_200703.jpg IMG_20230522_200711.jpg IMG_20230522_210453.jpg
            ​​​​​​ IMG_20230522_210514.jpg

            Comment


              #88
              Net m'n composthoop gekeerd en er was geen spoor meer te vinden van de toppen met rot die ik op de composthoop gesmeten had... Heel gek vind ik dat... Was een stevig handjevol wiet... Helemaal weg. Zo snel gaat het composteerproces niet... Wel achterlijk veel beestjes in m'n composthoop. Heel veel pissebedden, 10000poten, mieren, wormen. Zijn insecten stoners? Ik ga ervan uit dat m'n buren niet door de haag kruipen om rotte wiet van m'n composthoop te pikken, maar je weet het nooit. Misschien dat ik nog wel eens een toppeke opoffer om eens te kijken hoe dat zit. Eentje voor moeder natuur 😜🤘

              ...er gebeuren vreemde dingen in het betoverde sprookjesbos...


              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                èén bèétje paranoia aan't worden misschien !!

              • Captain fantasy
                Captain fantasy commented
                Editing a comment
                Awel Remco grappig dat je het zegt 🙃 een week geleden eigenlijk wel een beetje. Vond ik een beetje lastig op m'n job. Daarom eigenlijk even gestopt met paffen toen ik naar Duitsland vertrok. Gisteren al wel eens geproefd van m'n Jamaican pearl ( heel lekker in de vape, vrolijk effectje, niet te zwaar in THC) maar voor de rest nog steeds niet geblowd. En ik denk dat dat de komende maand heel weinig zal gebeuren. Daarna 3 weken conge. Ik zal dan wel uitgebreid proeven van m'n klein wietorgeltje dat nu bestaat uit 4 soortjes 😜 nom nom

                ...soms lijkt het wel of ik Obelix ben die als kind in de ketel met toverdrank gevallen is...

                Maar nee, ik denk niet dat m'n buren door de haag in m'n tuin kruipen om rotte wiet van m'n composthoop te pakken. Dus nee, geen paranoia hier hoor 🙂

              #89
              24/05/23

              🍓 Strawberry Kush 🍓

              Net de laatste toppen fijn geknipt. Uiteindelijk er toch nog in geslaagd om heel m'n kot onder te stinken. Het was de eerste keer dat ik m'n wiet eerst liet drogen met alle blad er nog aan en pas knipte als alles droog was. Beetje naïef te denken dat gedroogde wiet geen geur zou hebben. Moest die Strawberry Kush van Sensi Seeds niet rieken als een malle zou er iets mis zijn. Heel de boel geknipt in de woonkamer voor de tv met een comedyshow op tot m'n vrouwke en onze kleine thuiskwam en zegden dat de straat naar wiet stinkt ... De rest dan maar op het terras geknipt en een geurkaars aangestoken in huis.

              Ach...

              Wel een beetje verschoten van de fluffigheid van die Strawberry Kush. Nog nooit gehad. Geen idee waar dat aan ligt. Maar toch blij verrast toen het 78 gram bleek te zijn dat nu in de pot steekt
              😜🤘

              ...m'n grootste oogst ever...

              Ik hoop dat het ook nog een beetje lekker gaat zijn. Eigenlijk is heel de boel een beetje te droog geworden. Ik ga er nu nog wat integra boost zakskes (3×8gram) bijsteken en hopen dat dat de boel een beetje soepeler zal maken. En de Jamaican pearl die nu hangt te drogen een beetje vroeger knippen en potten.

              IMG_20230524_200711.jpg
              Last edited by Captain fantasy; 24 May 2023, 20:40.

              Comment


              • giinnoo
                giinnoo commented
                Editing a comment
                Mooie opbrengst hoor! Geniet ervan!

              #90
              IMG_20230525_182933.jpg het mysterie van de verdwenen rotte wiet op m'n composthoop is opgelost. Hij plakte aan m'n afdekplaat, die ik opzij zet als de hoop gekeerd wordt blij dat het m'n buren niet waren. Jammer dat al die insecten die wiet niet opgegeten hadden en getransformeerd hebben in regenboogkak.

              Comment


              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                😂😂😂
            Bezig...
            X