Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sensi Seeds in minigrowbox

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    28/05/23

    ...nog best wel een mooi wietje eigenlijk, die
    ๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ด Jamaican pearl๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ด eens die fijn geknipt is. Weinig krimp in de toppen, paarsig kleurtje hier en daar, veel kristalletjes, compact topjes ๐Ÿ˜œ๐Ÿค˜

    ...en als ik nu zie wat er al in m'n vacuรผm pot zit aan geknipte toppen terwijl ik nog niet de helft van m'n oogst geknipt te hebben gaat het meer worden als de ๐Ÿ“Strawberry Kush ๐Ÿ“, die na een aantal dagen curen eigenlijk helemaal niet meer zo fluffy is. Die humidity packs geven vocht af aan de toppen als ze te droog zijn en absorberen vocht als de toppen te nat staan. Elke dag laat ik de pot een uurtje open staan.

    Nom nom

    IMG_20230528_105151.jpg IMG_20230528_111941.jpg IMG_20230528_105236.jpg

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      Netjes getrimd man ๐Ÿ‘๐Ÿผ

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Merci Remco ik kan me daar wel in laten gaan, en ik hou nog wel van een proper getrimd toppeke ๐Ÿ˜œ het heeft iets meditaties vind ik, dat knippen. Nu ben ik vanachter in den hof gaan zitten, in de loemert, om alles te knippen. Goei muziekske erbij en een lekker glaasje siroop. Blij dat het weeral achter de rug is toch. Een aanslag op de benen, nek, rug, ...dat is het ook, net zoals meditatie.

    #92
    ๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ด Jamaican pearl ๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ด

    โ€‹
    ...91 gram...

    zotjes...

    Comment


    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      en die 11 weken is da echte bloei of 11 weken op 12/12

    • Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      11 weken echte bloei. Kheb 2 weken erbij geteld voor begin 12/12. 4 weken groei.

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      perfect ๐Ÿ˜๐Ÿ‘๐Ÿผ

    #93
    78 gram ๐Ÿ“ Strawberry Kush ๐Ÿ“van Sensi Seeds
    91 gram ๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ดJamaican pearl๐Ÿ‡ง๐Ÿ‡ด van Sensi Seeds
    --------------------------
    169 gram Totaal
    --------------------------

    Nice!

    Comment


      #94
      7 zakskes van 4 gram integra boost in m'n vacuumpot met 91 gram Jamaican pearl gestoken.

      Comment


      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Remco geen trichoompjes meer bekeken nadat ik haar geoogst, gedroogd en geknipt heb, nee. Waarom zou ik dat nog doen?

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        foutje die nu moet voor zijn !รจรฉ! s'watt ik bedoel hoe zag het er uit voor dat ze geknipt zijn troebel , weinig veel oker ??

      • Captain fantasy
        Captain fantasy commented
        Editing a comment
        Awel, eigenlijk nu dat je het zegt heb ik ze niet meer bekeken voor ik geoogst heb. Ik was op reis vertrokken en toen ik terug was heb ik haar gewoon geknipt omdat ik nog rot gevonden had.

      #95
      23/7/23

      Voila๐Ÿฃ3 weken in Frankrijk aan het rondbotsen geweest, nog een aantal dagen en ik begin terug te werken. Tijd om nog eens een paar wietplanten in gang te sleuren!

      ...alhoewel ik nog altijd Knoeiveel wiet in m'n potten heb steken ๐Ÿ˜œ๐Ÿค˜ Sinds ik alleen nog maar vape verbruik ik precies nog maar amper iets. Zelfs van m'n vorige kweek heb ik nog een hoop over ( Acapulco gold van barney's en California indica van Sensi). Ik ga het een dezer dagen voor de grap eens wegen, soort per soort. Maar echt waar, ik verzuip in de wiet ๐Ÿท en ik heb niet het gevoel dat ik minder stoned door het leven ga, integendeel... Door het puur te vapen wordt ik moeiteloos volledig spectrum kneitestoned! Geweldig toch!

      De Strawberry Kush is trouwens mijn favoriet wietje van afgelopen kweek. Het smaakt in de verste verte niet naar aardbeitjes, maar het effect is echt wonderbaarlijk heerlijk. Het hemelse manna als het ware! Van dit spul kom je lekker tot rust en wordt je goed gezind zonder dat je in slaap valt of zwaar begint te trippen. Gewoon heerlijk stoned met goesting om vanalles te doen en te laten. Geen zware sedatie, geen hallucinaties. Niet dat ik een probleem heb met sedatie of hallucinaties, maar ik wil soms ook wel gewoon stoned zijn zonder dat ik er stoned uitzie. Gewoon chill, gewoon Nice, gewoon elke dag heel de dag vakantiegevoel vapen. Dat dus .

      De Jamaican pearl heeft een indrukwekkend smaakje. Fruitig, bloemetjes, lekker. En ik word er behoorlijk high van. Deze is wel wat psychoactiever dan de Strawberry Kush. Echt een lekker sativa'tje. Hier wordt je best wel vrolijk van, en door het normale THC percentage ook niet knettergek! Eigenlijk ook perfect voor mij. Ik hoef niet zo die loodzware wiet. Al een chance dat er tegenwoordig super veel keuze is in soortjes en effectjes. Boeiende tijden waarin we leven!

      En hoewel ik nog potten vol wiet in m'n kelder heb zitten dus toch terug beginnen kweken ๐Ÿ™‚ omdat het zo leuk is. Omdat ik nog wel een paar soortjes bij wil in m'n wietorgel. Dus staat er voor vandaag op het programma: minigrowboxen ontsmetten, potten ontsmetten, zaai en stekgrond zoeken, alle andere kweektroep terug zoeken. En dan.... Kiezen welke soortjes ik in de grond ga steken. En ook: ga ik terug voor 15 liter potten of zal ik m'n nieuwe 18 liter potten gebruiken? Dat zal allemaal op de laatste moment beslist worden vrees ik, en zal allemaal te volgen zijn in m'n nieuwe Kweekverslag.

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        De NIEUWE 18 liter ๐Ÿ‘๐Ÿผ

        Op passen met nen voorraad aan te leggen , ik heb nog potten staan die al meer dan 2 jaar oud zijn !!

      #96
      Remco het verschil in hoogte is kleiner dan ik dacht en de 18 liter kan net door m'n deurgat. Het worden 18 liter potten. Whoppa!

      IMG_20230723_123420.jpg IMG_20230723_123331.jpg ... Nog altijd keiveel plek in de minigrowbox!

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        steek de stekker maar terug in de muur , volgende ronde start ?
    Bezig...
    X