Hoeveel ruimte tussen de lamp (als die op zijn hoogst hangt) en de bodem van je kweekkastje heb je eigenlijk hier?
Ben ik wel benieuwd naar
Ben ik wel benieuwd naar

foto's!
af en toe eens de boel omgooien kan geen kwaad.
zo nuchter als een gipsplaat. Alcohol doe ik sowieso niet meer. Nuchter nuchter nuchter.... Het is me wat!

hozaa!
Wiet zal er zijn. En het gaat lekker zijn!
impulsief
help!
wellicht moet ik eens wat meer buitenkomen en babbeltje doen met de gigantische boze bruine beer en merken dat het gewoon een knuffelbeertje is....
HOZAA!
Hozaa!
i like it!

Comment