Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sprookjesbos in de minigrowbox

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hoeveel ruimte tussen de lamp (als die op zijn hoogst hangt) en de bodem van je kweekkastje heb je eigenlijk hier?

Ben ik wel benieuwd naar

Comment

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ja daar ga ik inderdaad nog eens een maandje of 3/4 over nadenken...
      Ik wil hier nog een dakkapel plaatsen misschien dat er dan een mooie plek voor het vat vrijkomt.. Nu zou ik niet weten waar ik hem moet laten. In de woonkamer, badkamer of slaapkamer lijkt mij een beetje gek

• Captain fantasy
      Captain fantasy commented
      Editing a comment
      Het lijkt me dat je gek genoeg bent! Gewoon knallen met een strakke scrog deze kweek en zien wat er gebeurd! Succes!

• Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Thanks Captain! Jij ook nog veel succes met deze ronde. Ik blijf hem volgen!

06/05/26

3 × apple fritter van Zamnesia
    3 × white widow van Zamnesia

Dag 27 effectieve bloei

Apple fritter

20260506_200120.jpg 20260506_200133.jpg 20260506_200146.jpg 20260506_200205.jpg

...en de white widow

20260506_195352.jpg 20260506_195517.jpg 20260506_195856.jpg 20260506_195412.jpg 20260506_195459.jpg 20260506_195552.jpg 20260506_195434.jpg

Comment

11/05/26

3 × white widow van zamnesia
      3 × apple fritter van zamnesia

Dag 32 effectieve bloei

Alles gaat eigenlijk supergoed vind ik! Geen enkel verbrand puntje aan de bladeren, geen vergeling, geen rare topvormingen. De strek is er nu al ff echt wel volledig uit en de toppen groeien mooi en stevig. Nog altijd grotere fan van de white widow als van de apple fritter, alhoewel ik gisteren bij de apple fritter achteraan een blaadje opzij moest trekken en mn hand hier en daar wat plant heeft aangeraakt, er echt heel veel geur meekwam. Indrukwekkende maffe geur... ik vermoed dat ik hier 2 stevige wietjes aan het kweken ben. Zal weer ff wennen worden als ik deze in mn pijp stop!

foto's!

20260510_195942.jpg 20260510_200227.jpg 20260510_200159.jpg 20260510_200206.jpg 20260510_200117.jpg 20260510_200036.jpg 20260510_200245.jpg

Comment

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Put it in your pipe and smoke it , wil wss zeggen stop van praten, maar dat hoeft niet hier, ziet r lekker uit, kan het bijna ruiken meer van dit !

• Minigrowcase
        Minigrowcase commented
        Editing a comment
        Heerlijkk!!

• Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Ze beginnen al frost te ontwikkelen. Nice!

18/05/26

3 × apple fritter
      3 × white widow

Dag 39 effectieve bloei

Bijna 6 weken

.... amai.... al mn wiet is op.... al mn knipafval is ook al verwerkt tot hash...dus echt alles is op... en mn eerste gedacht was :" ik wacht wel ff tot mn nieuwe wiet klaar is...Geen zin om zotte dingen te doen om te kunnen blowen...." ik heb ook echt wel heel erg veel aan het blowen geweest...wellicht de reden dat het op is... ik moet toegeven dat ik er de eerste dagen toch een beetje onrustig van werd, zo van het totaal niet blowen.... Bijna toch zotte dingen gedaan om aan wiet te geraken....Maar dan lijk ik zo .... verslaafd.... en dat wou ik toch een beetje vermijden.... maar zeker na die 5 gram amnesia haze en daarna nix meer was ik echt een beetje aan het flashen van de ontnuchtering... ik ben nu een 5 tal dagen nuchter en nu is het eigenlijk wel lekker,zo nuchter zijn. Geweldige slaap, formidabele dromen, keigoe uitgerust helder fris kopje! HOZAA! Dus ga ik de rest van de rit ook gewoon uitzitten en mn blowgedrag misschien toch een beetje aanpassen als mn verse wiet klaar is. Misschien geen 5 bijna pure dikke jointen per dag meer, maar 1 pure dikke joint per dag of zo. Misschien ook niet elke dag, wie weet...? En stoppen met tabak.... misschien gewoon terug beginnen vapen en geen rook meer inademen....

af en toe eens de boel omgooien kan geen kwaad.

20260518_162503.jpg 20260518_162544.jpg

zo nuchter als een gipsplaat. Alcohol doe ik sowieso niet meer. Nuchter nuchter nuchter.... Het is me wat!

Comment

• Captain fantasy
        Editing a comment
        Ik vind mezelf eigenlijk een beetje te mager, dus een paar kilo erbij kan geen kwaad. Bij de jaarlijkse medische controle op mn werk zegt de dokter altijd dat mn bmi perfect is, en dat ik gezegend ben met een perfect metabolisme. Ik weeg nog altijd gewoon evenveel als toen ik 20 jaar was. Ik eet keiveel en er komt niets bij. Snelverbrandend motortje. Lijkt me sterk moest stoppen met roken dat veranderen....

• Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Een doorjager noemen ze dat ook he, dat is puur metabolisme idd, roken of niet. De manier waarop je stopt is ook niet onbelangrijk, de drang ernaar, en de (oxidatieve) stress die je hebt of niet, bepaalt ook wss hoeveel je tabak vervangt door
        voeding. Er zijn trucjes om die verbranding te versnellen, gelijk hoe . En maag en darmbioom zijn even belangrijk al dan niet belangrijker! De juiste probiotica kan wonderen doen. Ik denk zelfs aan , als je stofwisseling niet veranderd, dat dat aantoont dat je bioom juist blijft werken , de meeste mensen voelen een verandering rond de 30-40 jaar, en voor mij is dat een teken om op te letten, wannneer bij een goede werking, slechte stoffen juist verwijderd worden, bij verandering krijg je ophoping van slechte.

• Captain fantasy
        Editing a comment
        Wesley pipes , je suis ectomorf!

ik heb ook echt wel heel erg veel aan het blowen geweest...wellicht de reden dat het op is...
      fuck vandaar. Herkenbaar probleem.

Comment

• kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Overkomt de besten.

• Greyvol
        Greyvol commented
        Editing a comment
        Heeel herkenbaar
        Weg die tabak en lekker vapen is mijn advies..

• Captain fantasy
        Editing a comment
        Ik HEB een storz & bickel "Mighty+" in mn schuif liggen, dus dat komt wel goed!

Net op bol een klein goedkoop full spectrum kweeklampje met timer en dimmer besteld, en ook nog een extra warmtematje erbij gekocht. Dan kan ik al een beetje voorkweken ipv wachten tot mn potten half leeg zijn...

hozaa!

Comment

21/05/26

3 × white widow van Zamnesia
      3 × apple fritter van Zamnesia

Dag 42 effectieve bloei

Op de kop 6 weken gepasseerd!

Ze drinken precies een beetje minder.
      Ze zien er allebei echt yummie uit vind ik.
      Ze ruiken allebei bangelijk.
      De white widow's hebben uniforme toppen voor zover ik kan zien.
      Bij de apple fritters zijn het precies ander soortige toppen per plantje.
      Het apple fritter plantje met de gebroken hoofdstam heeft de grootste en de mooiste toppen vind ik.
      Bij de white widows is er een plekje mos aan het groeien. Vant weekend eens wat lavameel bijkappen.

Wiet zal er zijn. En het gaat lekker zijn!

Foto's!

Apple fritter

20260521_195357.jpg 20260521_195318.jpg 20260521_195234.jpg

White widow

20260521_195054.jpg 20260521_194740.jpg 20260521_194729.jpg

Comment

....kheb een impulsieve aankoop gedaan....

zamnesia-kweektent-compleet-100x100.webp

Comment

• Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Hehe the all in 1 deal , nice!

• Minigrowcase
          Minigrowcase commented
          Editing a comment
          Nice! 60x60? En welke merk is dat

Zamnesia !

....i know....

impulsief
        De Zamnesia kweektent compleet 100×100 is er voor ambitieuze en gevorderde kwekers die meer opbrengst willen zonder grote kweekruimte. Dankzij extra hoogte en oppervlak is er plek voor 2–5 planten en geavanceerde training. Toch blijft het plug-and-play: alles wat je nodig hebt om te starten zit erbij.

Comment

Bezig...
      X