Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

    Ziet er goed uit! Ik heb net ook (mijn eerste) geoogst onder 72watt t-neon. Ik had slechts 25 gram, ik denk dat jij sowieso op de 40 zit!

    Comment


      #92
      Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

      Nou zeg Cleargreen... was wel zeer geslaagd he met jou mini kweek... super man.. groet

      Comment


        #93
        Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

        De resultaten zijn binnen;

        32 gram plus nog een 2 a 3 gram wat ik aan de watercure had onderworpen wat nu aan de waslijn hangt. Dit zal ik morgen avond ook wel even wegen voor de nauwkeurigheid.

        Geen potten vol maar toch een 1,5L pot aardig gevuld.
        2012-01-16 22.28.16.jpg

        LAATSTE UPDATE:
        Dat beetje van de watercure was uiteindelijk rond de gram, nauwkeurigheid van de weegschaal ook dus dat erg precies is dat niet :p
        Had er helemaal niet aan gedacht dat het in echt natte toestand wat uitgezet zou zijn ten opzichte van gewoon vers geknipt.
        Nu is het natuurlijk ook echt goed droog dus dan weegt het al helemaal weinig.

        2012-01-17 15.21.38.jpg 2012-01-17 21.45.31.jpg

        Links wat van de gewoon gedroogde en rechts de gewatercurede (is dat een raar woord of ben ik stoned?). Dan nog een "gangstashot " met de gewatercurede(doe ik het weer :p) topjes en mijn pijpje erbij. Let ook op de mooie witte as in het pijpje, uit zeer betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat dit een teken is van een goede spoeling. Dit zorgt er dan ook voor dat het roken een waar genot is en zelfs na een week drogen al zacht is in de keel. De gewatercurede is daarentegen wel scherper dan de gewoon gedroogde. Ik ben benieuwd hoe de smaak gaat veranderen naarmate het curen in de pot vordert.

        Al met al een zeer geslaagde kweek met een zeer mooi resultaat. (Helemaal als je bedenkt dat er ruim 90 varenrouwmugjes op me stempelkaart zaten aan het eind van de rit)


        Over ongeveer twee weken zal ik een nieuw verslag starten met een nog nader te bepalen strain. Zeer waarschijnlijk de 4 overige Big Bang zaden direct op 12/12 om een wat snellere ronde te doen en wat meer voorraad garantie op te bouwen voor ik een wat moeilijkere strain pak. Al zit de kans van wat nieuws er zeker nog in want ik kan af en toe uren lang strains vergelijken op sites :p
        Last edited by Cleargreen; 17 January 2012, 21:56.
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...345#post247345

        Comment


          #94
          Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

          Doe je goed voor de eerste keer dat s toch al bijna 0,5gram de watt hoop dat ik je bij mij eerste keer kan evenaren (en hopelijk voorbij gaan qua gewicht )
          Guerrilla: 2013
          Royal Haze, Bluematic,Jack Herer, AK en La Blanca
          Neem een kijkje en reageer

          Comment


            #95
            Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

            Echt wel mooi gedaan! Gefeliciteerd man!
            Wat is dat 'spoelen' eigenlijk? Dat je op het laatst alleen nog maar water geeft, of zetten jullie zo'n plant echt onder de douche ofzo?

            Comment


              #96
              Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

              Zeer mooi gedaan en leuk verslagje, smoor ze goed!

              Comment


                #97
                Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

                Mooi verslag man!!

                zeer bruikbaar voor mij omdat ik ook met tneon ga werken en ongeveer dezelfde afmetingen heb van kast, enkel 10 cm lager.

                Hoop dat het je heeft gesmaakt!

                Grts
                If we all had a bong, we'd all get along

                Comment


                  #98
                  Re: Big Bang koelkast kweekje met 2x36w Tneon

                  Vuurpijlen hehehehe Nice hoor!!

                  Comment

                  Bezig...
                  X