Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Smokey
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2007
    • 2488

    #1

    Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

    Korting op 420shop
    Soort(en):
    2x Lowryder (In 1 pot)
    2x Twisted Shack (Beide in aparte pot)
    (Er kan nog een soort bijkomen in de toekomst)

    Welke lampen:
    TL Lampen 18watt , 2x kleurcode 840 - 2x kleurcode 827.

    Het Plan
    - Wanneer alle spruiten boven zijn de klok direct op 12/12.
    - Hopen op 1 mannelijke Lowryder zodat ik al wat stuifmeel kan opvangen voor later gebruik.
    - Plantjes buigen.
    -Niet toppen/fimmen wanneer het niet nodig is.


    Peace
    Attached Files
    Last edited by Jointjedraaien; 27 October 2008, 10:49.
  • weedy-man
    Retired
    • Sep 2008
    • 26

    #2
    Re: Smokey's LR/TS kweek.

    eeey
    suc6 ik volg je

    Comment

    • leo
      Retired
      • May 2008
      • 659

      #3
      Re: Smokey's LR/TS kweek.

      ik ga je ook volgen! sterker nog ik ga je na apen deze winter als het goed is krijg ik een aantal zaden van dragon en dat word mijn eerste binnen ervaring onder tl

      Comment

      • markster
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2008
        • 2151

        #4
        Re: Smokey's LR/TS kweek.

        ik volg je !

        Comment

        • luckysmoker
          Retired
          • Apr 2008
          • 90

          #5
          Re: Smokey's LR/TS kweek.

          Ga je ook volgen

          greet

          Comment

          • westport
            Wicked Grower
            420 MemberLucky Member
            • Aug 2008
            • 3847

            #6
            Re: Smokey's LR/TS kweek.

            Dit zullen we volgen. laat ze maar groeien smokey
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #7
              Re: Smokey's LR/TS kweek.

              Hehe, bedankt voor de reply's allemaal .
              Morgen zullen alle lobbladjes wel recht staan (Zoals Nr1) en dan gaat de klok op 12/12.

              Let them grow!

              Peace

              Comment

              • Weedy
                Ultra Grower
                420 MemberLucky Member
                • Jul 2008
                • 2248

                #8
                Re: Smokey's LR/TS kweek.

                Ik zal hem natuurlijk ook volgen!

                Alvast veel succes toegewenst, heb het gevoel dat het weer helemaal goed gaat komen.

                Btw, weer op de Smokey Style zie ik, verhogen met videobanden

                American Pie, blijven leuk he?
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment

                • darkiess
                  Retired
                  • May 2008
                  • 1645

                  #9
                  Re: Smokey's LR/TS kweek.

                  haha ja idd ik deed het met dvd hoesjes xD

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #10
                    Update

                    Heb een warmte probleem gehad maar die is nu al opgelost. De Lowryders konden niet goed tegen de warmte en zijn gaan liggen, de Twisted Shacks stonden er toen nog mooi bij.

                    De 2 Twisted Shacks zullen waarschijnlijk ook in 1 pot komen te staan.

                    Foto's zijn van vrijdag of zaterdag. (Vergeten)

                    (1 van de Lowryders ziet wat geel op de foto, is al weg)

                    TS



                    Peace

                    Comment

                    • Weedy
                      Ultra Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Jul 2008
                      • 2248

                      #11
                      Die Lowryders staan wel dicht op elkaar, dus snel scheiden als je ze nog apart in een andere pot wilt hebben

                      Ben benieuwd hoe ze er volgend weekend uit zien, als ik weer terug bent.
                      [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #12
                        Ik ben ook niet van plan ze apart te gaan zetten, dat staat er toch?

                        Comment

                        • Weedy
                          Ultra Grower
                          420 MemberLucky Member
                          • Jul 2008
                          • 2248

                          #13
                          Oja, zie het nu staan in begin post.
                          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                          Comment

                          • leo
                            Retired
                            • May 2008
                            • 659

                            #14
                            zijn al mooie spruiten smokey

                            Comment

                            • ijscoman1
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2008
                              • 1768

                              #15
                              Hey Smokey dat ziet er leuk uit. Ik ben zeer benieuwd hoe die Twisted Shack eruit komt te zien straks. Hopelijk zijn het bij jou wel dames In ieder geval veel succes ermee en ik volg je.

                              Peace

                              Comment

                              Bezig...