Is wel mooi hoor, ga ik wel volgen
Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Nieuwsgierig zaadje
Hoi Smokey,
Leuk om zoiets te kunnen volgen. Alleen ben ik nieuwsgierig wat de reden is dat je ze samen in 1 pot zet.
Grtz Kim"Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .
MedigebruikerComment
-
Aan welk soortje had je gedacht smokey?
grtzzz
Comment
-
yow smokey dat beloofd, ben nu ook bezig met SJ, benieuwd hoeveel ik eraf haal met 144w tl.
yes verse picasComment









Comment