Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • westport
    Wicked Grower
    420 MemberLucky Member
    • Aug 2008
    • 3847

    #46
    Hoi smokey zien er zeer goed uit. Korte internodes.
    Welke grond gebruik je ?
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #47
      Gewoon Universele potgrond.


      Comment

      • darkiess
        Retired
        • May 2008
        • 1645

        #48
        gaat heel lekker man lekker bossig al

        Comment

        • Smokey
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2007
          • 2488

          #49
          Ja, ze gaan goed tot nu toe .
          Momenteel 1 man en 1 vrouw bij de Lowryders.
          Bij de Twisted Shack zie ik nog geen geslacht, bij de kleine sour jack spruit natuurlijk ook niet. Laten we hopen dat de rest vrouwlijk is.

          Foto's zijn voor morgen,

          Slaapze

          Comment

          • hobbyist
            Banned
            • Oct 2008
            • 605

            #50
            ziet er lekker uit

            hoeveel liter potten ga jij straks uiteindelijk gebruiken??

            Comment

            • Smokey
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2007
              • 2488

              #51
              Ik denk een liter of 7, weet het nog niet zeker.
              Hier dan de foto's:

              Lowryders:

              The Male



              The Female


              Together



              De Twisted Shack die het tot nu toe super doet.





              De Sour Jack spruit.


              Peace

              Comment

              • leo
                Retired
                • May 2008
                • 659

                #52
                zien er goed uit smokey

                Comment

                • markster
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jul 2008
                  • 2151

                  #53
                  hey smokey ga je zaad kweken omdat dat mannetje nog steeds staat?als je besluit m te verwijderen zou ik m afknippen want ik denk dat je anders miss je wortels beschadigt van je andere plantje.zien er mooi gezond uit mzzl

                  Comment

                  • Smokey
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Oct 2007
                    • 2488

                    #54
                    Ja, het mannetje blijft staan. Anders had ik geen 2 plantjes in 1 pot gezet .
                    Nu hopen dat de Twisted Shack en Sour Jack vrouwlijk zijn. De TS vertoont nog geen geslacht dus ik denk aan een vrouwtje sinds de mannetjes meestal sneller zijn.

                    Twisted Shack = Shack x Twisted Fruit
                    Sour Jack = DoubleSourDiesel x Jack Herer (kloon van Alien)

                    Peace

                    Comment

                    • knockie
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2008
                      • 262

                      #55
                      ziet er goed uit en mooie duidelijke uitleg omtrend "dwarfen" , vraag me wel af als je na het dwarfen en moeder zou groeien of deze dan ook kleine endus langzaam groeiende stekken levert?

                      ik sta zelf te denken om een andere tip van deze afgelopen week te gaan toepassen.

                      plantje laten groeien op 18 of 20 uur licht en zodra ze groot genoeg zijn een stek eraf te halen en die in de bloei te zetten.

                      greetz

                      Comment

                      • Smokey
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2007
                        • 2488

                        #56
                        Je bedoelt een moeder halen uit het zaad van een dwarf-zaad-kweek?
                        Die gaat normaal gewoon groeien en bloeien als een ander, bij dwarfen laat je de plant gewoon denken dat haar tijd er bijna opzit. (seizoenen)

                        Ik wil ook wel een moederplant(Bonsai) houden maar ik heb nog niet echt een favoriete soort.

                        Peace

                        Comment

                        • ijscoman1
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Mar 2008
                          • 1768

                          #57
                          Hey Smokey, ziet er supermooi uit bij jou. Grappig die kleine plantjes . Inderdaad die TS van jou ziet er zeer mooi uit en hoop voor je dat het een vrouw is! Het is zowiezo een van mijn favoriete planten zeker qua bladvorm.

                          Greetz

                          Comment

                          • Smokey
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2007
                            • 2488

                            #58
                            Juist de plantjes gaan checken en ja hoor, de Twisted Shack is vrouwlijk!
                            Woot Woot!

                            Female Twisted Shack

                            Het eerste stuifmeel


                            Peace

                            Comment

                            • markster
                              Ultra Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2151

                              #59
                              proficiat met je dame,nu de rest nog

                              Comment

                              • hobbyist
                                Banned
                                • Oct 2008
                                • 605

                                #60
                                wat zie jij nou in die vierkantjes wat betekend dat het vrouwtjes zijn?? ik ben een leek daar in en zou dat graag willen weten.

                                kun je aan deze foto ook al zien wat het is ?
                                Attached Files

                                Comment

                                Bezig...