Smokey's LR/TS/SJ ZaadKweek [GEOOGST]

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • hobbyist
    Banned
    • Oct 2008
    • 605

    #106
    maargoed vooralsnog gaat dit topic over smokeys zaadkweek

    zoek eerst eens goed rond op dit forum en maak daarna desnods een eigen vragen topic aan

    groet

    ps ziet er nice uit smokey

    Comment

    • Smokey
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2007
      • 2488

      #107
      Ok, plantje gemeten en ze is vanaf de grond +- 37 cm hoog.
      Ik heb haar wel gebogen natuurlijk.

      @Weedy
      Ja is foto'tje van de Shack.

      En zoals Hobbyist al zei, dit is een kweekverslag. Geen topic om al jullie vragen in te stellen! Ik heb het ff opgeruimd, gelieve jullie vragen te posten in de gepaste sectie.

      Peace

      Comment

      • leo
        Retired
        • May 2008
        • 659

        #108
        ze zien er mooi uit smokey maja de koning van de tl he

        Comment

        • darkiess
          Retired
          • May 2008
          • 1645

          #109
          ziet er lekker uit hoor smokey xD
          zijn die zaad vorming alleen bij je oksels of begint het overal nu een beetje te komen >

          Comment

          • Smokey
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2007
            • 2488

            #110
            Update:

            De Shack doet het nog goed, bladeren beginnen wel fel te verkleuren.

            @ Darkiess
            Het begint nu overal zowat te komen maar die in de oksels zijn het verst ontwikkelt.

            Aantal zaden tot nu toe: 10





            Merry X-Mas !!

            Peace

            Comment

            • Weedy
              Ultra Grower
              420 MemberLucky Member
              • Jul 2008
              • 2248

              #111
              10 Alweer

              Kun je ook een foto maken van de seeds?
              (Leuke muts btw)
              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

              Comment

              • Smokey
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2007
                • 2488

                #112
                Zal morgen een foto posten van de zaadjes, ze liggen nu ff verpakt en opgeborgen .

                Merry X mas!

                Peace

                Comment

                • westport
                  Wicked Grower
                  420 MemberLucky Member
                  • Aug 2008
                  • 3847

                  #113
                  Hoi smokey heb eens op je nieuwe site gekeken veel info over zaden, mooie gemaakt.
                  grtz
                  420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle

                  Comment

                  • Nerub
                    Retired
                    • Dec 2008
                    • 155

                    #114
                    sexy die vrouwtjes met die kerstmutse op

                    Comment

                    • Smokey
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2007
                      • 2488

                      #115
                      De Shack zaden (Het zijn er toch 9 geworden)





                      Had ook nog een Mini Ryder staan (14 cm hoog, micro topjes) maar ze heeft toch rond de 50 zaden opgeleverd .




                      Peace
                      Last edited by Smokey; 26 December 2008, 12:03.

                      Comment

                      • Creezr
                        Wicked Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2008
                        • 237

                        #116
                        Mooie zaadjes spijtig dat je er maar 9 hebt van je Shack
                        Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                        Comment

                        • Smokey
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2007
                          • 2488

                          #117
                          Het is nog niet gedaan hoor Creezr, de Shack zit nog vol zaad.
                          Deze zaden waren gewoon al klaar, de rest van de zaden moet nog komen.

                          Peace

                          Comment

                          • Jona
                            Retired
                            • Jun 2008
                            • 2797

                            #118
                            Smokey, aangezien jij de zaadman bent heb ik even een (domme) vraag voor je: Na hoeveel tijd kan je zien of je plant bestoven werd en dus zaad gaat aanmaken? Als 2 weken voor oogst nog steeks plukken te zien zijn en geen zaadvorming, zit het dan goed? (ik zat namelijk met herma's in me kweekhok remember ).
                            Alvast bedankt!

                            Greetzzz

                            Jona

                            Comment

                            • Weedy
                              Ultra Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Jul 2008
                              • 2248

                              #119
                              Zien er netjes uit die seeds, weet je al wat de kiemkracht van ze is?
                              [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                              Comment

                              • PITcrew
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Dec 2008
                                • 378

                                #120
                                ziet er netjes uit wel een pak van de lowryder maar van de shack 9.

                                of hoelang gaat hij nog staan?


                                tzien er mooie zaadjes uit mooi dik. normaal ontkiemen die vrij vlug
                                Wat jezelf doet , Doe je meestal beter!!! xD
                                Why drink and drive when you can Blow And Fly!!!!!

                                sigpic

                                Comment

                                Bezig...